Mistä apua, jo tyteen ei voi mennä?
Terveyskeskus käännyttää suorilta työterveyshuoltoon ja siellä tasan yks lekuri, jolle en tosiaan halua mennä. Oma jaksaminen alkaa olla ihan lopussa, työni hoidan mutta kotona olen ihan hyödytön. Ja poden sitten siitä tunnontuskia niin, että loppukin toimintakyky lamaantuu. En jaksa mitään muuta kuin maata ja ehkä itkeä, jos nyt sitäkään. Haluaisin tehdä ja puuhastella mutta ei tunnu riittävän tunnit vuorokaudessa vaikken oikeasti tee mitään. Haluaisin vaan paeta johonkin piilopirttiin ja kadota. Kaikkialla tuntuu olevan vain vaatimuksia ja velvollisuuksia, joita en riitä täyttämään.
En mä aina ole ollut tämmöinen nahjus. En tiedä mitä tapahtui. Mulla oli aina tuhat rautaa tulessa ja tein kaiken riemusta kiljuen.
Työterveyslääkäriltä saa mukaan Nicorette-mainoksen ja maailma on taas parempi paikka kun lopetan tupakoinnin. Ikäänkuin mulla olis motivaatiota tai voimia taistella vielä sekin taistelu. Hyvä ku saan lapsille ruuan pöytään päivittäin.
Kommentit (6)
No meillä on kunnan oma tyte ja sinne kyllä käänytetään aina...
Sanot suoraan että et halua sille lääkärille.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:12"]
Sanot suoraan että et halua sille lääkärille.
[/quote]
Kenellä mä sit menisin? Ei siellä tosiaan oo ku se yksi. Voiko lähetteen johonkin saada jotenkin muuten?
Kyllä sinut on hoidettava terveyskeskuksessa, ei kaikilla ole niin kattavaa työterveyshuoltoa että se kattaa kaiken , toisilla on esim vain työperäisten sairauksien hoito , tällöin ei voi sinne mennä jos on flunssassa.
Pyydät lähetteen esim psykiatriselle poliklinikalle.