Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne matkustaisitte n. kahdeksi kuukaudeksi lomalle?

Vierailija
28.08.2014 |

Ehdotuksia ja perusteluja, ensi kesän loma jo suunnitteilla ja kaikki vaihtoehdot auki :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaliforniaan

Vierailija
2/7 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehdottaisin kanssa Yhdysvaltoja. Myös joku Euroopan maa voisi olla kiva, esimerkiksi Italia, Ranska tai Espanja. Vaikka itse tykkäänkin matkustella talvella kahdeksi viikoksi esimerkiksi Thaimaahan tai johonkin Afrikan maista, silti jos "pitäisi" olla noin pitkä aika, haluaisin johonkin maahan, jossa elintaso on korkealla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraisin asunnon Italiasta, ja tekisin pikkureissuja ympäristöön. Mutta en viitsisi koko aikaa laittaa asunnolla ruokaa, joten pitäisi olla sen verran isompi paikka, että siellä olisi valinnan varaa ravintoloista kävelymatkan päässä asunnolta. Autoakaan ei välttämättä tarvitse, sillä ainakin Toskanassa junat kulkevat ajallaan ja ovat edullisia.

Vierailija
4/7 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekisin road-tripin Barcelonasta Roomaan ja pysähtelisin viikoksi/pariksi eri paikkoihin. Ko matka on suunnitteilla ehkä jo ensi kesänä mutta meillä matka-aika 4 vkoa.

Tai sitten olisin kuukauden Ranskassa ja toisen Italiassa, molemmat lempparikohteitani kesällä.

Vierailija
5/7 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvaltoja ehdotan minäkin. Itse olen ollut kerran reilun kuukauden Kaliforniassa ja kerran kolme ja puoli kuukautta. Ja ihan lomalla. Siellä on niin paljon tekemistä, että ei tule aika pitkäksi. Ja jos Kalifornia kyllästyttäisi, on esim Las Vegas kohtuu lähellä. Ja tietty koko jenkkilä pienen lentomatkan päässä. Suosittelen.

Vierailija
6/7 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin tietysti Thaimaahan. Siellä on edullista nauttia lomasta. Jos on tarkoitus  vain lomailla kaksi kukautta olisi hyvä että voisi tehdä mahdollisimman monipuolisesti kaikkea. 

Jos Euroopassa lomailisin niin sitten valitsisin Ranskan.

Vierailija
7/7 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australia. Itse menisin varmaankin Tansaniaan, mutta sitä ehkä on turha suositella.