Mitäs teillä syödään tänään? Itse ajattelin tehdä Skånen perunoita
En ole kymmeniin vuosiin tehnyt tätä ruokaa, mutta jos taas tekisin.
https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/192016/Sk%C3%A5nen%20Perunat/
Etikkapunajuuret enkä kävisi tämän kanssa tai suolakurkut.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Nuo perunat kuulostaa hyviltä nam
Ne on hyviä! Kokeile tehdä ja ovat helppoja tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä laitat perunoiden kanssa? Toihan on vain lisuke.
Voihan tuo olla lisuke, mutta minulle rittää yksin asuvana ihan pääruuaksi. Jotain salaattia voisi olla tai niitä etikkapunajuuria tai maustekurkkuja. Ruisleipää pitää olla myös.
- ap
Mulle uusi tuttavuus. Heräsi kysymys, että mikä perunalajike tähän ois paras?
"pizzaa" pohja raastettua lanttua, perunaa, juustoa, munia ja perunajauhoa, päällä tomaattia, öljyä ja mozzarellaa, uunista tultua vielä tuoretta basilikaa ja paahdettuja pinjansiemeniä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan makkarakeittoa. 😊
Ihan parasta😁
Taidanpa tehdä sitä tänään ison kattilallisen, riittää moneksi päiväksi.Lol
Mikäs LOL-tyyppiä naurattaa? Jos ei nappaa itse tehdä ruokaa niin aina on olemassa WOLT.
Lounaaksi eilistä omatekoista parsakeittoa ja toinen sapuska sisältää lohifileen. Varmaan paistan pannulla ja se kans perunaa ja munakastike. Tilli on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
"pizzaa" pohja raastettua lanttua, perunaa, juustoa, munia ja perunajauhoa, päällä tomaattia, öljyä ja mozzarellaa, uunista tultua vielä tuoretta basilikaa ja paahdettuja pinjansiemeniä
🤢
Vierailija kirjoitti:
Yök!
~ mummo ~ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan parasta😁
Mikäs LOL-tyyppiä naurattaa? Jos ei nappaa itse tehdä ruokaa niin aina on olemassa WOLT.
Huuuuuuuutista!!!
Vierailija kirjoitti:
Söin jo pussillisen dumle snacksejä ja puol pussia sipsejä. Syön varmaan koko päivän vaan karkkia ja sipsiä. Juon limua.
Tervetuloa mielialavaihtelut, masennus, hormoonihäiriöt, ibs....
Tätähän ne monet tekee ja sitten ihmetellään miksi kehossa tai mielessä on vikaa.
Jääkaapissa on pari jauhelihapihviä, muutama punajuurifallero, ajvarilla täytettyjä lihapyöryköitä ja pätkä lenkkiä. Ne tarvii nyt syödä pois, käyn vielä ostamassa jonkun valmissalaatin kaveriksi.
~ mummo ~ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan parasta😁
Se on energiajuomista sekaisin ja mättää pitsaa kaksin käsin suuhunsa. Terveellisyys tuntematon käsite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan tuo olla lisuke, mutta minulle rittää yksin asuvana ihan pääruuaksi. Jotain salaattia voisi olla tai niitä etikkapunajuuria tai maustekurkkuja. Ruisleipää pitää olla myös.
- apMulle uusi tuttavuus. Heräsi kysymys, että mikä perunalajike tähän ois paras?
Ehkä joku kiinteä perunalajike. Ei tuosta ruuasta huonoa tule vaikka tekisi ihan mistä tahansa perunoista. Muussaantuvista tulee vaan muhjumpaa eikä haittaa yhtään sekään.
- ap
Vierailija kirjoitti:
~ mummo ~ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan parasta😁
Huuuuuuuutista!!!
Kys Yliksen jonnelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- apMulle uusi tuttavuus. Heräsi kysymys, että mikä perunalajike tähän ois paras?
Ehkä joku kiinteä perunalajike. Ei tuosta ruuasta huonoa tule vaikka tekisi ihan mistä tahansa perunoista. Muussaantuvista tulee vaan muhjumpaa eikä haittaa yhtään sekään.
- ap
Ok. Kuulostaa jotenkin syntisen hyvältä. Ja omalla kohdalla vois käydä niin, että tulee syötyä liikaa, eli "huomaamatta" useampi peruna ;D
Holyday kirjoitti:
Tänää on Jeesuksen ylösnousemuksen muisto päivä . Hyvää pyhää. Pyhä päivä englanniksi holy Day. Salaattia pullaa kahvia ja illalla putsaa jäätelöä .
Helatorstai on Jeesuksen ylösnousemisen muistopäivä, toukokuussa
Holyholyvaan sullekin.
Huuuuuutista mummoille ja mummojen katkarapuperunoille
Vierailija kirjoitti:
Huuuuuutista mummoille ja mummojen katkarapuperunoille
Siinäpähän huutelet.
Mummo olen ja siltikin käsitän, että aloituksessa ei puhuttu katkaravuista. Käsitit kuitenkin, että perunat mainittiin.
Vierailija kirjoitti:
Jääkaapissa on pari jauhelihapihviä, muutama punajuurifallero, ajvarilla täytettyjä lihapyöryköitä ja pätkä lenkkiä. Ne tarvii nyt syödä pois, käyn vielä ostamassa jonkun valmissalaatin kaveriksi.
Tämä kuulostaa hyvältä eikä tule hävikkiruokaa.
Mukavaa sunnuntaita!
- ap
Teen tänään makkarastroganoffia ja peruna muussia.
Nami nami 🤗
Lol