Voihan viski!
Enpä ollut kuullutkaan tuosta olut- ja viskitapahtumasta ennen aluehallintoviraston ilmoitusta, mutta täytyykin ehdottomasti mennä! 24.-26.10. Kaapelitehtaalla, kaikki mukaan, jihuu! #viski
Kommentit (20)
http://www.riemurasia.net/kuva/Aluehallintovirasto-Viski-Viski-Viski-Viski-Viski/150015
Kansalaistottelemattomuutta parhaimmillaan :D
Viski sopisi kissalle tai koiralle nimeksi, nyt kun tuota sanaa tuossa tuli muutaman kerran tavattua...
Haha, otettiin tämän kunniaksi miesystävän kanssa whiskey sourit lounaan päätteeksi
Vähän liikaa vapaa-aikaa ja virkaintoa tuntuu viranomaisilla olevan...mutta onhan tämä melko riemukasta.
Ja ihan oikeasti, eiköhän se pahin ryyppyjengi tissuttele jotain ihan muuta kuin kalliita erikoisoluita ja -viskejä ammattilaisten panimomessuilla.
Hei, ei saa sanoa sanaa VISKI! Olihan se VISKI mitä ei saanut sanoa enää? Täällä on nyt aika monta kertaa mainittu VISKI.
Siis mä olen tänään lukenut sana viski niiiiin monta kertaa, että edessäni on nyt lasi tuota juomaa... ja ei, en ole vakiokäyttäjä.
Kylläpä alkoi tehdä mieli viskiä. 12-vuotias Cardhu tuossa kyllä odottelisi, olin ajatellut säästää sen korkkaamisen johonkin mukavaan juhlistettavaan hetkeen, mutta nyt kyllä pitää miettiä, innostuisiko tuon avaamaan jo nyt.
Hei kannattaisi nyt vähän varoa puheitaan! On sitä ennenkin ihmisiä laitettu Siperian junaan!
Minä en uskalla edes ääneen sanoa tuota sanaa, saati kirjoittaa. Saankohan tästäkin sakkoa, kun menin sen lukemaan luvatta?!
Syysiltaa lämmittämään sopii myös pehmeään irkkuviskiin tehty Irish Coffee. Siihen sopii viskipohjaksi esimerkiksi Tullamore D.E.W tai Jamesson. Lisäksi höyryävän vahvaa kahvia, ruskeaa sokeria ja kermavaahtoa, njam!
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 22:21"]
Hei kannattaisi nyt vähän varoa puheitaan! On sitä ennenkin ihmisiä laitettu Siperian junaan!
Minä en uskalla edes ääneen sanoa tuota sanaa, saati kirjoittaa. Saankohan tästäkin sakkoa, kun menin sen lukemaan luvatta?!
[/quote]
KYLLÄ! Kaikkien sanaa käyttäneiden IP-osoitteet selvitetään ja pian rapsahtaa postiluukusta kirje poliisilaitokselta.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:34"]Viski sopisi kissalle tai koiralle nimeksi, nyt kun tuota sanaa tuossa tuli muutaman kerran tavattua...
[/quote] Viski-piski
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 22:21"]
[/quote]
KYLLÄ! Kaikkien sanaa käyttäneiden IP-osoitteet selvitetään ja pian rapsahtaa postiluukusta kirje poliisilaitokselta.
[/quote]
Ei ihme ettei viranomaiset ehdi selvittää jengipahoinpitelyitä kun kaikki energia menee viskin hokijoihin.
Joko olette mainostaneet viskiä facebookissa ja/ tai blogeissa? Äkkiä mainostamaan, tätä maailman typerintä säädöstä vastaan on tärkeää taistella!
Onneksi Suomi on Suomi ja täällä osataan arvostaa sananvapautta. Pieni juttuhan tämä viskikohu oli, mutta hyvä esimerkki siitä ettei viranomaisten pidä antaa pompottaa. Ei tarvitse mennä kuin itänaapuriin niin näkee miten tuhoisaa viranomaisten käyttämä kiristäminen ja painostus voi olla. Ei sellaista Suomeen kiitos.
Viski on valtakunnan vihollinen number 1.
Viski. Viski. VISKI.
Tiesittekö muuten, että Helsingissä Kaapelitehtaalla on Olut ja Viski Expo lokakuun lopulla?
Koskaan en viskiä juo, mutta eilen otin miehen pullosta hömpsyt ihan vain kunnioittaakseni Avin masinoimaa viskien mainoskampanjaa. Ehkä saan viskistä uuden harrastuksen. Voisin jopa osallistua siihen VISKI Expoon.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 22:07"]
Ja ihan oikeasti, eiköhän se pahin ryyppyjengi tissuttele jotain ihan muuta kuin kalliita erikoisoluita ja -viskejä ammattilaisten panimomessuilla.
[/quote] Mutta kun terveen järjen käyttö on viranomaisohjeissa ehdottomasti kielletty
Hyvää pr-työtä viranomaiset tekivät tapahtumalle :D Sen siitä saa kun jättää terveen järjen narikkaan.