Christoffer Strandberg tyrmistyiPäivi Räsäsen osallistumisesta Masked Singeriin
Sanoo, ettei usko cancel-kulttuuriin, mutta mitä muuta tuo on, jos ihminen ei saa osallistua viihdeohjelmaan joidenkin sanomisten takia? Eri asia olisi, jos Päivi olisi julistanut lavalla jotakin homovastaista, mutta nyt vain lauloi siellä puku päällä. Kyllä on nyt Christofferilla ihmiskäsitys ihan pielessä, jos hänestä koko ihmisen näkeminen on jotenkin loukkaavaa vaikka hän ei sanoisi siinä edes mitään loukkaavaa. Sanotaan, että asioiden pitäisi riidellä, ei ihmisten, mutta tässähän mennään juuri päinvastaiseen suuntaan kun ihminen ei saisi edes olla olemassa tämän toisen silmissä. Kuulostaa, että Christofferilla on enemmän ongelmia hyväksyä Räsäsen ihmisarvoa kuin päinvastoin.
Ja tämä kaikealla kunnioituksella Christofferin ammattitaitoa kohtaan. On mielestäni tällä hetkellä yksi Suomen viihdyttävimpiä esiintyviä taiteilijoita. Nyt vain meni tosi huti tuo kommentti.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e0a868b-a590-4cdc-8813-e520ce…
Kommentit (2627)
Vierailija kirjoitti:
Nää homppelit Cristofferit, Tuuret ja Antti Tapanit tympii mua. Uhkuvat liikaa omaa erinomaisuuttaan.
T.heteromies 29v.
No tympii minuakin, heteronaista. Ei minulla ole mitään homoja ja muitakaan vastaan sinänsä, mutta ärsyttää yleensäkin kaikenlainen turha uhriutuminen ja itsenä jalustalle nostaminen. Esim. Sauli Koskisesta olen aina tykännyt juuri siksikin, kun se ei ole tehnyt mitään numeroa homoudestaan ja on muutenkin sellainen fiksun ja järkevän oloinen. Christoferin vaahtoaminen oli kyllä täysin turhaa ja typerää. Laski kyllä ko. tyypin pisteet perusteellisesti. Tuskin Päivilläkään henkilökohtaisesti on mitään homoja vastaan (tanssi Jorma Uotisenkin kanssa ihan iloisesti ko. ohjelman lopussa), hän vaan siteeraa raamattua vähän turhankin tarkasti ja pyrkii kai elämään sen mukaan.
Päivin pisteet nousi mun silmissä kohisten. Ihan mahtava jo sen takia että heittäytyi mukaan ko. ohjelmaan.
Ja tämän keskustelun perusteella on vielä toivoa siitä, että kaikki ihmiset ei purematta niele seksuaalivähemmistöjen vouhottamista. Kiitos kanssapalstailijat ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää homppelit Cristofferit, Tuuret ja Antti Tapanit tympii mua. Uhkuvat liikaa omaa erinomaisuuttaan.
T.heteromies 29v.
No tympii minuakin, heteronaista. Ei minulla ole mitään homoja ja muitakaan vastaan sinänsä, mutta ärsyttää yleensäkin kaikenlainen turha uhriutuminen ja itsenä jalustalle nostaminen. Esim. Sauli Koskisesta olen aina tykännyt juuri siksikin, kun se ei ole tehnyt mitään numeroa homoudestaan ja on muutenkin sellainen fiksun ja järkevän oloinen. Christoferin vaahtoaminen oli kyllä täysin turhaa ja typerää. Laski kyllä ko. tyypin pisteet perusteellisesti. Tuskin Päivilläkään henkilökohtaisesti on mitään homoja vastaan (tanssi Jorma Uotisenkin kanssa ihan iloisesti ko. ohjelman lopussa), hän vaan siteeraa raamattua vähän turhankin tarkasti ja pyrkii kai elämään sen mukaan.
Pickmegirl fanittaa pickmeboyta...
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla ainut, joka toivoo, että rikostuomion /syytteen saaneita ihmisiä ei nostettaisi koko ajan esille mediassa. Olisivat edes k16 ohjelmissa, jos on pakko telkkariin päästä. Ihmisiähän hekin ovat, mutta eivät sellaisia, joita haluan lasteni kanssa katsella.
Kukaan ei pakota sinua ja lapsiasi katselemaan yhtään mitään ohjelmaa. Voitte aivan vapaasti lopettaa telkkarin katsomisen vaikka kokonaan.
Kuvitlkaapa mikä lynkkaus ja huuto olisi tullut jos astelema olisi ollut toisinpäin eli Päivi olisi alkanut nillittää jotain ”en voi laulaa ohjelmassa jonka tuomarina on homo”. Päivi ei ikimaailmassa olisi edes ajatellut mitään noin typerää mitä tämä mies nyt sönkkää omaa napaansa nostaen.
En käsitä miten tämä LBGT-kansa keksiikin omaa agendaansa tunkea ihan joka ikiseen paikkaan vaikka aihe olisi oikeasti yhtä kaukana kuin sika pohjantähdestä!
Siis itse en ymmärrä että mikä se suuri järkytys ja ongelma tässä nyt oli "Toffelle" että hurrasi ja taputti tietämättään Päivi Räsäselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä yllätä miten aivopestävissä tavan kansa on. Vähän kun saa leipää ja sirkushuveja niin ollaan kieli pitkällä.
Kyse ei ole mielipide-eroista (jotka on aivan ok), vaan pyrkimyksestä rajoittaa jonkun ihmisryhmän ihmisoikeuksia (mikä ei todellakaan ole ok).
Päivi Räsänen ei ole rajoittanut elämääni millään tavalla. Olen homo.
Oletkos sinä ja kerro miten Päivi on rajoittanut sinun elämääsi ja poistanut sinun ihmisoikeuksiasi, jos siis olet edes seksuaalivähemmistöön kuuluva?
Niin, en ole väittänytkään että hän olisi rajoittanut, vaan kirjoitin "pyrkimyksestä rajoittaa".
Jos sinä et koe Päivi Räsäsen ajamaa ideologiaa poliitikkona ongelmalliseksi, ei sen toteaminen että olet homo, poista sitä etteikö se sitä oikeasti olisi. Minä kun en ajattele homoja yhtenäisenä massana keillä on kaikista samat mielipiteet.
Kuulun kyllä seksuaalivähemmistöihin. Olen myös nainen ja naisena koen erittäin haitallisena sen, että Päivi Räsänen tahtoisi kiristää aborttilakia. Se on räikeä loukkaus ihmisoikeuksia kohtaan.
PS. Ketju on täynnä todella hirvittävää homofobiaa. Ilmeisesti liian haastavaa keskustella asiasta ilman sitä? Ja sitten kummastellaan että seksuaalivähemmistöt kokee tarpeelliseksi tehdä Christofferin kaltaisia ulostuloja. Jos te kuvittelette että seksuaalivähemmistöt on samalla linjalla heteroiden kanssa, niin pelkästään tämän ketjun lukeminen näyttää asian todellisen laidan. Eikä sitä poista että joku joka täällä sanoo olevansa homo, ei kohtaa homofobiaa tai että jonkun iäkkäät vanhemmat pitää homonaapuriaan kivana tyyppinä.
Mutta etkö ymmärrä, että Christofferin täysin ylimitoitettu reaktio kääntyy lopulta seksuaalivähemmistöjä vastaan? Itse olen eri mieltä varmasti lähes kaikesta Päivi Räsäsen kanssa, mutta ei jollakin Christofferilla ole oikeutta päättää, ketkä saavat esiintyä viihdeohjelmissa. Eli tässä tapauksessa Christofferin pisteet romahtivat silmissäni, ja arvostan Päivi Räsästä nyt hieman enemmän kuin aiemmin.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Kuvitlkaapa mikä lynkkaus ja huuto olisi tullut jos astelema olisi ollut toisinpäin eli Päivi olisi alkanut nillittää jotain ”en voi laulaa ohjelmassa jonka tuomarina on homo”. Päivi ei ikimaailmassa olisi edes ajatellut mitään noin typerää mitä tämä mies nyt sönkkää omaa napaansa nostaen.
En käsitä miten tämä LBGT-kansa keksiikin omaa agendaansa tunkea ihan joka ikiseen paikkaan vaikka aihe olisi oikeasti yhtä kaukana kuin sika pohjantähdestä!
Sehän se, aina ovat antennit sojossa, etsimässä syitä pöyristymisille. Kun suurempia ongelmia ei enää ole, niitä sitten keksimällä keksitään.
Vierailija kirjoitti:
Päivin pisteet nousi mun silmissä kohisten. Ihan mahtava jo sen takia että heittäytyi mukaan ko. ohjelmaan.
Ja tämän keskustelun perusteella on vielä toivoa siitä, että kaikki ihmiset ei purematta niele seksuaalivähemmistöjen vouhottamista. Kiitos kanssapalstailijat ❤️
Hehän tosiaan VAAN vouhottaa ja hakee hyväksyntää ihmisenä.
Sitähän Päivi ei pysty hyväksymään. Alhaisin on se tyyppi, joka veisi ihmisarvon pois noin hepposin perustein.
Tämä ketjuhan sen näyttää, että kuinka surkeella tolalla seksuaalivähemmistöjen tila tänäkin päivänä on Suomessa. Tarvitaan selkeesti lisää kulkueita ja rummutusta. Mitään ei voi sanoa, mistään ei saa loukkaantua... :(
Naurettava tämä mikälie C.S. Tuollaiset mielensäpahoittajat voivat muuttaa Ruotsiin, emme jää kaipaamaan! Go Päivi Go!
Vierailija kirjoitti:
Naurettava tämä mikälie C.S. Tuollaiset mielensäpahoittajat voivat muuttaa Ruotsiin, emme jää kaipaamaan! Go Päivi Go!
Jep, Sharialaki tilalle ja sassiin!
Vierailija kirjoitti:
Tässä muistutus: eroakirkosta.fi
Miksi? Räsästä tukien?
Ihan hyvä ehdotus, olenkin sitä miettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Räaänen on huono balinta viihde- tai mihinkään muuhunkaan ohjlemaan. Kristilliset on puolueist vöhiten kriatillinen.
Päivi Räsänen on AINA ollut hyvin poikkeuksellinen ihminen. Hän ei koskaan ole julkisuudessa ruikuttanut, näiden ruikuttajien tapaa saamastaan kohtelusta tai arvostelusta, vaan suoraselkäisesti kantanut vastuunsa. Eikä koskaan, ei koskaan ollut henk.koht. ilkeä tai pahansuopa.
Räsäsellä olisi hyvät edellytykset tehdä viihdeohjelmia, sillä häntä pipo ei kiristä ja on hyvä huumorintaju, empaattinen ja hyväkäytöksinen, eikä pienintäkään tarkoitusta loukata muita.
Jos Räsänen saisi oman viihdeohjelman, katsojaluvut olisi korkeat.
Eikös häntä useampi kanava esim. mtv3 ole pyytänytkin tekemään oman viihdeohjelman?
Ja aikapula liene syynä.
Esim. Yö kylässä Räsänen, sai valtavat katsojaluvut ja kiitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on melkein kahdeksan miljardia ihmistä, joista suurin osa on homoliitoista samaa mieltä Räsäsen kanssa. Kannattaisi nyt siis Christoferin ja muun lgbt-porukan opetella vähän suvaitsevaisuutta ja ymmärtää että he eivät ole mikään maailman napa.
Eivät ole maailman napa. Mutta ovat ihmisiä, ihan tuiki tavallisia ja samanlaisia ihmisiä kuin kuka tahansa. Ja ihmisoikeudet ja tasa-arvo kuuluu myös heille. Ja niin kauan kun se ei toteudu, siitä saa ja pitää pitää ääntä.
Mitä ihmisoikeuksia lgbt-porukalta puuttuu? Miten lgbt-porukan tasa-arvoa vähentää se, että Päivi Räsänen laulaa naamioituna viihdeohjelmassa?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos koko Aito avioliitto-tiimille! ❤️
Lisää näitä media aktivismipäiviä! Hyvä meininki!
Onpa porukalla nyt paha olla. Haukutaan maan parasta näyttelijää, eli C. Strandbergiä. Kyllä meidänkin perheessä vähän ihmeteltiin päivin osallistumista ohjelmaan kun kuitenkin on uskonnollinen. Christoffer ei ole mielestämme pahaa tarkoittanut, joten jättäkää hänet rauhaan! Tack :)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos koko Aito avioliitto-tiimille! ❤️
Älä postaa näitä tänne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä muistutus: eroakirkosta.fi
Miksi? Räsästä tukien?
Ihan hyvä ehdotus, olenkin sitä miettynyt.
Aina on syytä erota. Mulla niitä syitä oli noin 900, eurojen muodossa.
Olin pitänyt Cristopheria huumorintajuisena ja avarakatseisena ihmisenä.Vai sateenkaariväen mukaan pitäisi yhteiskunnan toimia!Pisteet C: lle täysi 0.
C.S. esitti esitti selkeästi, millaisten ihmisten kanssa hän haluaa elää omassa kuplassaan. Mietin, kuka haluaa olla hänen työkaverinsa jatkossa, kun hänhän voi canceloida julkisesti, jos toinen edustaa vääriä näkemyksiä. En haluaisi hänen kanssaan samaan tuotantoon.