Christoffer Strandberg tyrmistyiPäivi Räsäsen osallistumisesta Masked Singeriin
Sanoo, ettei usko cancel-kulttuuriin, mutta mitä muuta tuo on, jos ihminen ei saa osallistua viihdeohjelmaan joidenkin sanomisten takia? Eri asia olisi, jos Päivi olisi julistanut lavalla jotakin homovastaista, mutta nyt vain lauloi siellä puku päällä. Kyllä on nyt Christofferilla ihmiskäsitys ihan pielessä, jos hänestä koko ihmisen näkeminen on jotenkin loukkaavaa vaikka hän ei sanoisi siinä edes mitään loukkaavaa. Sanotaan, että asioiden pitäisi riidellä, ei ihmisten, mutta tässähän mennään juuri päinvastaiseen suuntaan kun ihminen ei saisi edes olla olemassa tämän toisen silmissä. Kuulostaa, että Christofferilla on enemmän ongelmia hyväksyä Räsäsen ihmisarvoa kuin päinvastoin.
Ja tämä kaikealla kunnioituksella Christofferin ammattitaitoa kohtaan. On mielestäni tällä hetkellä yksi Suomen viihdyttävimpiä esiintyviä taiteilijoita. Nyt vain meni tosi huti tuo kommentti.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e0a868b-a590-4cdc-8813-e520ce…
Kommentit (2627)
Strandberg on eri tavalla aivan yhtä ahdasmielinen kuin Päivi Räsänen. Mutta tuollaiset tyypit eivät itse tietenkään näe sitä asiaa lainkaan. Heillä on pelkästään kokemus siitä, miten he ovat oikeassa.
"En usko cancel-kulttuuriin, MUTTA" on ihan sama kuin "En ole r asi sti, MUTTA".
Erityisen noloksi tämä avautuminen tekee sen, että Cristoffer kategorisoi tällä ulostulollaan koko Masked Singer -ohjelman kuuluvaksi ainoastaan tietyn ideologian henkilöille (=Cristoffin kaltaiset oikeinajattelijat). Tossa C:n ulostulossa ennen kaikkea ihmetytti, että eikai hän oikeasti ole niin t*llo, että kokee Päivin vieneen itseltään ihmisoikeudet.
Päivillä pitäisi olla täysi oikeus (toim. huom. pun intended) omiin mielipiteisiinsä ihan kuten Cristofferilla ja kaikilla muillakin ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi on huippu :) Nyt kyllä laski Christofferin pisteet
Päivi nimen omaan EI ole huippu...
Christoffer nolasi nyt tuolla kommentilla meidät muut seksuaalivähemmistöön kuuluvat. Eli on kyllä hänen ihan oma mielipiteensä. Kyseessä kun on viihdeohjelma, niin miksi Christoffer, miksi ihmeessä tuollainen todella suvaitsematon ulostulo? Olen eri mieltä Päivi kanssa monesta asiasta, mutta eilen jopa vähän liikutuin tuosta lapsenlapsille esiintyvästä Jaguar mummosta.. päiville pisteet, christofferille ei..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Päivin uskonnossa saa kuunnella maallista musiikkia.
Mistä lähtien? Eihän Päivi mikään lesta ole
Päivi valitsi biisikseen siinä Katja Ståhlen juontamassa Elämäni biisissä Tänään ei tuu pakkeja, joka oli seksikutsu Niilolle.
Ihan muualta kuin virsikirjasta.
Räsänen saa sanoa joka mahdollisessa tilanteessa mielipiteensä hommista mutta Strandberg ei saisi sanoa mielipidettä Räsäsestä?
Kun lukee että ohjelmaa voi katsoa monet sateenkaariperheet ja Päivin mukana oleminen huolettaa, niin miettii että miten pitkälle loukkaantumisessa ja herkkänahkaisuudessa voidaan ylipäätään mennä? Olisiko jo hyvä idea laittaa televisio kiinni?
Somessa lynkkays on masn tapa. Etenkin nuo kaverit heti naminamittaa sitä että eri mieltä olevat pitää laittaa pannaan
"Räsänen saa sanoa joka mahdollisessa tilanteessa mielipiteensä hommista mutta Strandberg ei saisi sanoa mielipidettä Räsäsestä?"
Kyllä saa sanoa, mutta minusta se osoitti tuossa tilanteessa huonoa makua. Jossain toisessa yhteydessä ok.
Vierailija kirjoitti:
Räsänen saa sanoa joka mahdollisessa tilanteessa mielipiteensä hommista mutta Strandberg ei saisi sanoa mielipidettä Räsäsestä?
Eli koska Päivi pitää asiat asioina niin SÄ oikeutat sen takia C:n hyökkäämään toista erilailla ajattelevaa ihmistä henkilökohtaisesti vastaan.
Elätkö itse tällä tavoin? Kannatatko maalittamista myös silloin ku joudut itse maalittamisen kohteeksi?
Tää oli av-palstan yks all-time typerimpiä kommentteja ja jos oikeasti ajattelet näin, niin olet pahasti hukassa. Oi aikoja, oi tapoja.
G a y ei tykkää että Päkä saa laulaa tai että on edes olemassa. Mieluummin pitää tuomita julkisesti ja jatkaa myös ajojahtia.
Strandberg haluaa kieltää Päiviltä kaiken olemassaolon. Oikeasti kyllä Aika n a t si hommaa
Christoffer kuvittelee nyt olevansa itse jumala Jumalan paikalla. Paljasti todellisen luonteensa ja elää omassa erinomaisessa ja harhaisessa kuplassaan. Tältä sateenkaarityypiltä ei nyt voinut muuta odottaakaan. Cancel-maestro tiphti nyt pasksämpäriin.
Miten nykyään ei kestetä yhtään jos Kaikki ei ole samaa mieltä
Veitola peesaa
Voisi antaa lunkkarituomareista palautetta msikkarille ja kltalehdelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli koska Päivi pitää asiat asioina niin SÄ oikeutat sen takia C:n hyökkäämään toista erilailla ajattelevaa ihmistä henkilökohtaisesti vastaan.
Elätkö itse tällä tavoin? Kannatatko maalittamista myös silloin ku joudut itse maalittamisen kohteeksi?
Tää oli av-palstan yks all-time typerimpiä kommentteja ja jos oikeasti ajattelet näin, niin olet pahasti hukassa. Oi aikoja, oi tapoja.
Mä en kyllä ole sitä mieltä että Päivi pitäisi asiat asioina. Kyllä hän sen tietää ja hänen pitää se tietää että tapa jolla hän asiat esittää herättää huomiota ja myös arvostelua. Se on toki myös varmasti ihan tarkoituksellista.
"saan minä olla tätä mieltä"... JA PASKAT! Ihmisoikeudet eivät ole mielipidekysymys. Hyvä Christoffer!
Vierailija kirjoitti:
Miten nykyään ei kestetä yhtään jos Kaikki ei ole samaa mieltä
Av:llä tähän pitäisi kyllä löytyä hyvin vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Onko Päivi osa illuminatia?
Pikemminkin RAAMATTUPIIRIÄ.
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti tuota mieltä? :) Kuinka tyhmää porukkaa täällä oikeasti on?
Päivi Räsänen esiintyi Jaguar puvussa viihdeohjelmassa, ja siitä loukkaantunut Strandberg antoi vähemmistöistä nyt vähän jopa säälittävän kuvan. Eli täysin väärä paikka tuollaisella, itse asiassa todella suvaitsemattomalle ulostulolle.
Suomen Masked Singerissä tuomarit kuvittelevat olevansa ohjelman ne varsinaiset päätähdet, kilpailijat ovat vain välttämätön paha.