Olen vissiin hieman lihonut!?
Näin entistä naapuriani tuossa kaupungilla ja hetken kuulumisa siinä vaihdettuame hän sanoi minun kivasti pyöristyneen! Hieman hölmönä siinä takeltelin, että juu, muutama kilo pitäisi pudottaa. Naapuri oli äimän käkenä, että enkö tosiaan ole raskaana?
Jotenkin tuli vaivautunut olo naapurin puolesta. En minä kyllä ikinä menisi keneltäkään tuolla tavalla mahdollista raskausuutista kyselemään, toteamalla, että oletpa lihonut.
Ja eikun laihikselle..
Kommentit (14)
Jos kilot ei sinua haittaa niin anna hyvä ihminen olla jos ne ei terveyttä vaaranna! Älä välitä!
Kauniisti se oli sanottu, itse vedit turhaan sen herneen nenääsi...
En sanonut, että vedin herneet nenääni, tai että loukkaannuin. Ei ollut kiva tilanne, kun oikein näin kuinka tuttavani häkeltyi. Mua ei mun kilot haittaa ja tiedän itsekkin, että tosiaan muutama kilo pitäisi laihduttaa.
Kolmatta ei siis ole tulossa, ainakaan vielä. :)
Kivasti pyöristynyt = oletpa lihonut
t:4
Naapuri oli äimän käkenä, että enkö tosiaan ole raskaana?
Minkä muun johtopäätöksen tuosta voisi vetää kuin, että on vähän lihonut...
Olin tuplarattaiden kanssa liikkeellä ja tuttu katsoi mahaani ja totesi, että " Ja kolmas tulossa?" . Itketti.
Totta hemmetissä minäkin loukkaantuisin, jos joku mölö tulisi minulle päästelemään, miten olen " kivasti pyöristynyt" . Ja vielä enemmän kyllä häpeäisin sen nöläyttelijän puolesta, kun on noin sosiaalisesti kyvytön, ettei käsitä paino-asioiden olevan erittäin henkilökohtaisia. Vain ehkä tahtomattaan liiasta laihuudesta kärsivä voisi olla ilahtunut tuollaisen kommentin kuullessaan. Tai joku syöpäpotilas.
Taidat olla se sama, jonka mielestä tuolla toisessa ketjussa raskausajan painonnoususta kysely on vain kiinnostuksen merkki eikä siitäkään saa " vetää herneitä nenään" .
joo kyllä, tein johtopäätöksen, oletpa kivasti pyöristynyt=olen lihonut. Kas jos on tikku ruumiinrakenteeltaan ja pyöristyy nyt vaikka kivasti, niin eikös se tarkoita sitä että kiloja on tullut lisää, eli on toisin sanoen lihonut.
Hassu olet :)
Ja edelleen, jos et vielä ymmärtänyt, toistan toistan toistan itseäni. EN loukkaantunut, en vain tiennyt, miten olisin vakuutellut nolostelevalle tutulleni, ettei tässä nyt mitään, sattuuhan noita.
Kelpasiko nyt vastaukseni?
ap
t: 4
Ja ap, ei auta sitten kuin laihduttaa. Mulla on tätä massaa niin paljon että kukaan ei edes uskalla kysyä. Ei ole pikkupyöristymisistä kyse.
Onneks on helpotkin keinot olemassa sitä varten...
Mulla oli kuopuksen syntymästä kulunut 2 viikkoa, kun kävin yksin kaupoissa mieheni hoitaessa vauvaa...ensin tapasin yhden tutun, jota en ollut nähnyt vuosiin. Hän kysyi että monennellako viikolla oon...olin ihan hölmistynyt ja sanoin vaan että se syntyi jo! Sitten samalla reissulla törmäsin hyvän ystäväni poikaystävään, ja hetken juteltuamme hän kysyi jotenkin että missäs vaiheessa teillä on (siis mikä!!!) en heti tajunnut kysymystä ja sitten kun hän sanoi että siis raskaus, niin kyllä meinas itku päästä multa:(
Tottakai nainen on vielä muutaman viikon sisällä synnytyksestä hieman turvonnut! Ja on aivan luonnollista, että raskauden venyttämä vatsa ei humpsahda parissa viikossa takaisin timmiksi..
Miksi kummassa otatte niin nokkiinne tuollaisista kommenteista? Ei niitä kukaan teitä loukatakseen sano (yleensä), mutta kai te nyt itsekin näette synnytyksen jälkeen peilistä, että ei se kroppa ihan vielä ole palautunut ennalleen..
edellisestä tapaamisesta aikaa ainakin 4 vuotta. Oven kun avasin hänelle, oikein huomasin kuinka hän " säikähti" näkemäänsä :) ennen niin hoikkaan varteen, kun olikin kertynyt 20 kg painoa lisää.
Myötähäpeät tutullesi.