Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ahvenanmaalaiset inhoavat mannersuomalaisia?

Vierailija
04.09.2021 |

Jos olemme niin kauheita, miksi eivät vain muuta Ruotsiin? Osaavathan he ruotsia hienosti.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan pojan vihaajat kirjoitti:

Juutalaiset vihaa kaikkia muita ja kristittyjä . Ne kieltää Jeesuksen .

Kieltävät kyllä ja lisäksi järjestivät Jeesuksen ristiinnaulitsemisen.

Vierailija
22/23 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ymmärrä noiden vihaa suomalaisia kohtaan. Mitä me suomalaiset ollaan tehty? Ruotsalaiset on tullut tänne alistamaan ja riistämään suomalaisia satoja vuosia sitten. Miksi?

On suomalaisten narsistista ajattelua että ruotsalaiset jaksaisivat heitä vihata. Heitä kiinnostaa tasan yhtä paljon kuin suomalaisia vienan karjalaiset tai virolaiset.

Siltikään Ahvenanmaalla ei kannata puhua suomea henkilölle, joka osaa suomea. Tulee vihaisia katseita.

Olet varmaan väärällä asenteella liikkeellä. Itse olen pärjännyt vallan mainiosti Ahvenanmaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ymmärrä noiden vihaa suomalaisia kohtaan. Mitä me suomalaiset ollaan tehty? Ruotsalaiset on tullut tänne alistamaan ja riistämään suomalaisia satoja vuosia sitten. Miksi?

On suomalaisten narsistista ajattelua että ruotsalaiset jaksaisivat heitä vihata. Heitä kiinnostaa tasan yhtä paljon kuin suomalaisia vienan karjalaiset tai virolaiset.

Siltikään Ahvenanmaalla ei kannata puhua suomea henkilölle, joka osaa suomea. Tulee vihaisia katseita.

Olet varmaan väärällä asenteella liikkeellä. Itse olen pärjännyt vallan mainiosti Ahvenanmaalla.

Jos olet saanut ruotsista arvosanan 10, ymmärrän. Itse osaan ruotsin kieliopin melko hyvin, mutta lausun niin rumasti että ihan hävettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi