Pettäminen
Mikä saa parisuhteessa olevan pettämään? Raukkamainen teko.
Minulla on tunne että miehelläni on sutinaa toisen naisen kanssa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Jos joutuu raiskatuksi, sekin on pettämistä.
Mene muualle puhumaan sontaa! Heti!
Seksin puute. Oletkos ollut jalat ristissä pidempään?
Ihmettelen samaa kuin Ap eikä vastaus ole kuten tuossa edellä esim. vaimon ylipaino, miehen pieni penis, kyllästyminen, seikkailunhalu tms. Minä haluan vastauksen siihen että miksi puolisoni pettää enkä syitä siihen pettämiseen. Siis miksi hän ei ole kertonut minulle että hänellä on suhde tai että hän haluaa toisen suhteen, haluaa kokeilla toista naista tai että hänellä on jokin fantasia, jonka haluaa toteuttaa. Antaisin ilman muuta miehen toteuttaa itseään ja mennä vapaana, eroon voidaan muuttaa heti kun hän alkaa sitä tehdä ja lopullinen ero ottaa sitten kun jompi kumpi on varma että ero on lopullinen. Se että käy vieraissa ja vielä pimittää sen kumppanilta on todella julmaa sitä lähintä kohtaan.
Jos seksiä ei ole ja siihen suhtautuminen on ajan oloon kääntynyt puolison taholta penseäksi. Itseasiassa suhtautuminen puolison taholta miltei mihin tahansa asiaan muuttui hyvin vastahakoiseksi. Hän on suoraan sanottuna myrkyllinen lähipiirilleen.
Siispä petin ja useasti... vain huomatakseni, että elo aidan takana on todellakin vihreämpää. Tämän silmien avaavan elämänvaiheen pohjalta ymmärsin viimein pohtia syvällisiä. Viimein tiedostin, että on jätettävä puoliso viipymättä.
Elämäni paras päätös, joka olisi pitänyt tehdä jo huomattavasti aiemmin. Ei haittaa vaikka iso omaisuus täytyi jakaa. Kyllä nuo taloudelliset tappiot ovat pieni hinta hyvinvoinnista. Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan on helppo hengittää. Selvennykseksi kyynikoille, niin omaisuus oli pääasiassa minun itseni kartuttamaa. Ei vanhaa rahaa, eikä liiemmin puolisonkaan aikaan saannosta.
Siispä te kaikki siellä, jotka kärvistelette lasten ja/ tai talouden vuoksi yhdessä, niin nyt niskasta itseä kiinni ja kannat vastakkain. Siltä tieltä se ilo elämään jälleen löytyy.
Erään aviomies lajittelee kaipuu viestejä,kun en enää halua...
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen samaa kuin Ap eikä vastaus ole kuten tuossa edellä esim. vaimon ylipaino, miehen pieni penis, kyllästyminen, seikkailunhalu tms. Minä haluan vastauksen siihen että miksi puolisoni pettää enkä syitä siihen pettämiseen. Siis miksi hän ei ole kertonut minulle että hänellä on suhde tai että hän haluaa toisen suhteen, haluaa kokeilla toista naista tai että hänellä on jokin fantasia, jonka haluaa toteuttaa. Antaisin ilman muuta miehen toteuttaa itseään ja mennä vapaana, eroon voidaan muuttaa heti kun hän alkaa sitä tehdä ja lopullinen ero ottaa sitten kun jompi kumpi on varma että ero on lopullinen. Se että käy vieraissa ja vielä pimittää sen kumppanilta on todella julmaa sitä lähintä kohtaan.
Ei tähän ole yksikäsitteistä vastausta. Aika monesti syynä on se, että petetty on aiemmin parisuhteessa osoittanut ettei voimakas kostaminen ole ongelma. Siten keskustelua ei voi edes avata asiasta, ilman että esimerkiksi lapset nostetaan lyömäaseeksi. Pettäjällä on käsissään siten muutamia surkeita vaihtoehtoja ja noh, johonkin niistä sitten päätyy.
Kannattaa erota,jos haluaa pettää ja petettn kannattaa erota pettäjästä. Ei ne koskaan muutu,vaikka lupaa. Ja huom puolisosi voi pettää,vaikket tiedä/aavista/saa selville. Näin se vaan on.
Mies pettää koska luulee olevansa niin viisas ettei jää kiinni. Myös ettei saa tarpeeksi seksiä on syy että petetään.
Jos joutuu raiskatuksi, sekin on pettämistä.