Elämäni biisi ja Miitta Sorvali
Tyrmäävä kroppa 65-vuotiaalla naisella. Tuohon ei nykyajan kehopositiivarit pysty.
Kommentit (45)
Miitta on mahtava, ja tuo kroppa siihen päälle, todellinen persoona. Ikisuosikki. Ja miehensä aina ollut poikamainen.
Mä rakastan Miitta Sorvalia!
Yksinkertaisesti ihana, viehättävä, hauska, monipuolinen ja lahjakas.
Vierailija kirjoitti:
Miten ikinä joku katsoo tätä ohjelmaa.
Siten ikinä, että sinä voit katsoa niitä ohjelmia, jotka sinua miellyttävät ;D Miten jotkut jaksaa joka ketjuun tulla aina samaa "ihmettelemään"? Täysin turhaa huomionhakua. Keksipäs itselles jotain kivaa illan ratoksi ;D
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan Miitta Sorvalia!
Yksinkertaisesti ihana, viehättävä, hauska, monipuolinen ja lahjakas.
Niin mäkin! Joku mieletön karisma, voisin kuunnella ja katsella tunteja. Todella harva ihminen vangitsee noin.
Leuka valahtanut, mutta muuten tosi hyvässä kuosissa.
Mä niin tarvitsisin samanlaisen mekon kuin Sanna Stellanilla oli! Mistähän semmoisen löytäisi?
Olipa huono uutinen että Arja Saijonmaa liittyy laulajiin tässä ohjelmassa. Sitä ei jaksais kattoo.
Vierailija kirjoitti:
Olipa huono uutinen että Arja Saijonmaa liittyy laulajiin tässä ohjelmassa. Sitä ei jaksais kattoo.
En oikein jaksaisi pepeäkään...
Ahola vasta rasittava on, Irina vois laulaa kaikki biisit, sen äiti oli luokkatoverini.
Hyvä ohjelma. Miitta oli loistava ja niin sinut itsensä kanssa. Mutta erinomainen on juontajakin.
Ihailen mm. Pepen ehjää ja hyvää ääntä. Hyvä ja jotenkin konstailematon kokonaisuus koko ohjelmalla.
Joku sanoi että naama vähän valahtanut. Niin käy kun ikää tulee.
Itse olen samaan ikää ja vähän muutakin valahtanut
Miitta ja Martti samassa ohjelmassa. Herkkua.
Kaija K vertasi omaa elämäntarinaansa Tina Turneriin. Joopa joo...
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksais Didiäkään.
Diandra on laulajien parhaimmistoa meillä. Sitä mieltä ovat musiikin ammattilaiset. On kuultu heiltä.
Ei häntä pidä poistaa.
Kasmir voisi lopettaa. Muut jatkavat.
Miten ikinä joku katsoo tätä ohjelmaa.