miten saada varakas mies?
mä en oo hyvännäkönen enkä laiha, eikä nuo tulotkaan ole kovin kummoiset vaikka aina pärjään. niin miten saada varakas mies? tiedän että minunlaisen on mahdollista sellainen saada koska tuo pipsakin (se eräs bloggaaja) on saanut itselleen huhujen mukaan hyvännäköisen ja varakkaan miehen joka vielä palvoo sitä. olen kyllä kyseistä bloggaajaa laihempi. onhan sekin mahdollista että bloggaaja on vain keksinyt tuon miehen, ettei vaikuttaisi ihan luuserilta (sori)
Kommentit (20)
Mene harrastuksiin. Ja siellä tutustu ihmisiin. Siellä pyörii varakkaitakin. Varakkaita on koulutettuja ja ei koulutettuja.
raveissakin voi olla varakkaita.
missä vaan harrastuksissa. Siellä tutustuu. Mene sellaiseen harrastukseen, joka sinua kiinnostaisi.
luontojutut, liikunta, musiikki, taide?
nihin ihmisiin voi sitten törmätä baanalla myös ja on pikkujouluja ja muita ja silleen tutustuu. Oikeesti tutustuu ja on jutunaiheita ja tekemistä.
Sattumalta baarissa. Varakkuus selvisi kuukausien aikana, ja näkyi oikeastaan cain siinä, ettei mies säästellyt rahaa treffejä ja tapaamisia järjestellessään kun olimme 5 kk kaukosuhteessa yhteensä. Onnenonkijoita tuon perässä on ollut aiemmin, mutta kun itsellä ei ollut mitään käsitystä miehen työn ja palkan tasosta maahan vasta muuttaneena, niin en juossut samalla tavalla statuksen perässä. Mulle se oli "vaan" kohtelias, hyvännäköinen ja fiksu duunari, ei mikään kroisos.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 07:36"]
Sattumalta baarissa. Varakkuus selvisi kuukausien aikana, ja näkyi oikeastaan cain siinä, ettei mies säästellyt rahaa treffejä ja tapaamisia järjestellessään kun olimme 5 kk kaukosuhteessa yhteensä. Onnenonkijoita tuon perässä on ollut aiemmin, mutta kun itsellä ei ollut mitään käsitystä miehen työn ja palkan tasosta maahan vasta muuttaneena, niin en juossut samalla tavalla statuksen perässä. Mulle se oli "vaan" kohtelias, hyvännäköinen ja fiksu duunari, ei mikään kroisos.
[/quote]
Minäkään en aluksi tiennyt mieheni olevan varakas, luulin itseasiassa häntä aika pitkään vähän raukaksi, kun ei ollut koulutusta ja vaatteet kertoivat ihan muusta kuin varakkuudesta. Todellisen varakkuus oikeastaan selvisi vasta, kun olimme vuoden päästä menneet naimisiin. Mies kosi muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. Epäilen, että hänestä tuntui hyvältä, että joku kerrankin kiinnostui hänestä ihmisenä.
Haluaisit miehen vain ulkönäön ja rahan vuoksi? Voi zeesus...
On vaikea löytää rikasta miestä tai nuorta ja kaunista naista. Toisaalta voi myös olla helpompaakin jos vähän miettii.
Jos suomalainen nainen haluaa rikkaan miehen, se on vähiten vaikeaa jostain ulkomailta, missä hyvin vaalea ihonväri (vielä jos on itsellä vaaleat hiukset) on kaunista ja erikoista. Tälläisiä maita ovat kaikki ei-pohjoiset maat. Eli enemmistö mailman ihmisistä asuu maissa missä "blondi" ulkonäkö on suurta plussaa.
Rikkaan miehen löytäminen on tietysti huomattavasti hankalampaa jos nainen ei ole nuori ja kaunis.
Vastaavasti miehet löytävät halutessaan kauniin ja nuoren naisen köyhistä maista missä asuu enemmistö mailman ihmisistä.
Nuoren ja kauniin naisen löytäminen on helppoa jos on edes keskituloinen. Mutta helpoiten löytyvät nuoret ja kauniit naiset ovat täysin varattomia, joten perheen tulotaso on sitten wt luokassa.
Eli keskituloistenkin miesten kannattaa harkita olisiko parempi etsiä kunnollinen nainen Suomesta, jolloin elämä olisi taloudellisesti paljon helpompaa, varsinkin kun helposti löytyvät nuoret ja kauniit naiset etsivät miestä jonka rahoilla loisia.
AV mammat eivät tajua "The Millionaire next door" tyypppien perään. Kiinnostuvat todennäköisesti vasta siinä vaiheessa, kun miljonääri on Iltalehden etusivulla saatuaan 5-numeroisen ylinopeussakon.
Tätä ennen miljonääri wanna be on todennäköisesti haukuttu työnarkomaaniksi niin monta kertaa, ettei naiset oikeastaan enää eroa maksullisista naisista. Molemmat hymyilee rahalle.
Etsi ennemmin rakastava mies. Hän tekee sinut onnellisemmaksi.
Voin kertoa sinulle että, minulla on varakas mies "hyvästä perheestä" ehkä vähän liiankin.
Noh minä taas olen luonteeltani tempperamenttinen ja kiltti, sekä monen mielestä olen hämmentävän kaunis ja hyväkroppainen. (Itsekehu haiskahtaa..)
MUTTA minä en edes tiennyt mieheni olevan mitenkään varakas jne kun tutustuimme. Minä rakastuin hänen sisimpäänsä ja ulkokuoreensakkin. Myöhemmin vasta selvisi että rahaa olikin enemmän mitä hän antoi ymmärtää. Mutta vaikka hän muuttuisi rutiköyhäksi, olisin yhä hänen kanssaan.
Raha ei TUO onnea, helpottaa joskus elämää ei muuta. Joten ETSI itsellesi mies joka rakastaa sinua, ja lopeta kullankaivaminen. SE ON säälittävää.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:44"]
Taidan olla kohtuullisen varakas, kiinteistöjen omistukset ei mahdu verolapulle, ja viimeksi taloa ostaessa pankki laski vakuuksien arvoksi jonkun verran toista miljoonaa. Pääkaupunkiseudulla on kohtuullisen iso omakotitalo huikealla paikalla. Nainen vaan puuttuu. En ole hyvännököinen, ja minut saa sillä ettei anna pakkeja heti kättelyssä kuten yleensä tapahtuu.
[/quote]
No niin, Ap! Tässä sulle mies. Nyt vaan vaihdatte yhteystietoja ja a vot! Ihana av, tuo rakkauden lähettiläs.
Ole varakas ja hyvinkoulutettu nainen. Sellaisia varakkaat miehetkin nykyään etsivät, eivät mitään kullankaivajia.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:18"]
mä en oo hyvännäkönen enkä laiha, eikä nuo tulotkaan ole kovin kummoiset vaikka aina pärjään. niin miten saada varakas mies? tiedän että minunlaisen on mahdollista sellainen saada koska tuo pipsakin (se eräs bloggaaja) on saanut itselleen huhujen mukaan hyvännäköisen ja varakkaan miehen joka vielä palvoo sitä. olen kyllä kyseistä bloggaajaa laihempi. onhan sekin mahdollista että bloggaaja on vain keksinyt tuon miehen, ettei vaikuttaisi ihan luuserilta (sori)
[/quote]
huoraus haisee 100 kilometrin päähän
NYT PILLUA RAHASTA....
LOL... haluan Varakkaan, koska... tähän sitten ne yleisimmät tekosyyt
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:05"]
Ole varakas ja hyvinkoulutettu nainen. Sellaisia varakkaat miehetkin nykyään etsivät, eivät mitään kullankaivajia.
[/quote]mutta miten pipsa sitten on saanut?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:05"]
[/quote]mutta miten pipsa sitten on saanut?
[/quote]
Siten että ei ole ollut kullankaivaja. On ollut miehensä kanssa jo silloin, kun mies ei vielä ollut varakas.
Minä löysin omani työaikana. Tavattiin yhdessä palaverissa, ehdotin lounasta, maksoin sen (minähän sitä ehdotin) ja seuraavan kerran (illallinen) maksaja oli mies. Ensin puhuttiin työstä ja lopulta meistä.
Mutta koko liittomme ajan olen ihan itse maksanut omat kuluni.
Varakkuus ei tarkoita automaattisesti myös anteliaisuutta! On myös todella pihejä rikkaita, jotka vievät rahansa Mielummin hautaan kuin käyttävät sitä elossa ollessaan itseensä, naiseensa/mieheensä.
Taidan olla kohtuullisen varakas, kiinteistöjen omistukset ei mahdu verolapulle, ja viimeksi taloa ostaessa pankki laski vakuuksien arvoksi jonkun verran toista miljoonaa. Pääkaupunkiseudulla on kohtuullisen iso omakotitalo huikealla paikalla. Nainen vaan puuttuu. En ole hyvännököinen, ja minut saa sillä ettei anna pakkeja heti kättelyssä kuten yleensä tapahtuu.
Hei! En juokse rakkautta karkuun ja rikkautta en ole koskaan saannut. Opeta mulle miten rikastutaan.... Haluaisin rakastua kunnolla vaan siihen en ole vielä koskaan oppinut/vaikka kavereita on riittänyt ja nyt ollut vp n.2v kaikki kaverit ovat olleet eritavoilla hujareita tähän asti. Ulkonäkö ei ole mulle tabu vaan mitä ihminen on sisältä.Olen kuusikymppinen tumma ja tulinen ja pian harmaahapsinen muori. Ottapa minuun yhteyttä jos vielä olet vapaa ja kiinnostunut.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:18"]
[/quote]
Yleisesti ottaen, Että itse voisi valita parhaimman, pitäisi itsekin olla parhaasta päästä. Varakkaat miehet etsivät laatua: naisen pitäisi olla fiksu ja mukava, kivannäköinen, sellainen, jonka kehtaa esitellä paremmissa piireissä. Pitäisi olla jotain perhetaustaa, eli jos tausta on takahikiän bussikuskin tytär, lähtökohta on huono. Pitäisi olla koulutettu. Tyylitajuakin täytyisi löytyä ja sehän ei ole mallia tekotukka, tekoripset, purkkirusketus & napakoru.
Itse pystyin valitsemaan ja tiedän, ettei mieheni olisi itselleen keskimääräistä naista huolinut.