Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko miehen maksaa/tarjota ravintolassa yms.?

Vierailija
11.10.2014 |

Jos kuuluu/ei kuulu, miksi näin? Entä kuuluuko naisen maksaa? Missä tapauksissa kummatkin maksavat omat kulunsa?

Entä mitä mieltä olette siitä, että tyttö kieltää poikaystäväänsä tarjoamasta mitään/ei suostu ottamaan vastaan mitään, koska ei halua olla huora/maksullinen nainen? Tyttö kuitenkin tarjoaa joskus itse poikaystävälleen, ostaa jäätelöä tms. mutta ei siis anna poikaystävän antaa mitään.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisillä treffeillä on kohteliasta mieheltä että hän maksaa mutta en oleta sitä. Tarjoudun aina itse maksamaan (enkä siis vain tarjoudu kohteliaisuuttani ja sitten suutu jos joudun oikeasti maksamaan, vaan ihan vilpittömästi, pidän sitä lähtökohtana). Mielestäni se on vähän kuin oven avaaminen tms kohteliaisuus-jutut. Plussaa on jos mies avaa ravintolan/auton tms oven mutta ei mun kiinnostus siihen lopahda jos ei avaa. 

Seurustelin kerran miehen kanssa joka ei ikinä antanut minun maksaa mitään. Helvetin kivaa oli olla suhteessa jossa ei voinut mennä leffaan jos miehen palkkapäivä oli vasta parin päivän päästä, ettei vaan hänen egonsa kärsi siitä että nainen maksaa leffaliput :/

Vierailija
42/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni suuttuu aina, jos yritän maksaa ravintolassa. Joten hän maksaa ja on maksanut jo 16 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:00"]

Mieheni suuttuu aina, jos yritän maksaa ravintolassa. Joten hän maksaa ja on maksanut jo 16 vuotta.

[/quote]

Onpa lapsellinen mies, jos suuttuu tuollaisesta. Toisaalta, ehkä tuo kertoo että hänellä on tosi vaikea elämä, jos ihan vaan naisystävän maksama ravintolaillallinen aiheuttaa kriisin.

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän