Tuo Essi Hellen on tosi hyvä!
Vaikka eipä täällä palstalla nyt ketään ole, kun kaikki oottee kumminkin tapittamassa tuota Putousta..
Kommentit (30)
Musta oli kans tosi hyvä! Ite tajusin huumorin ja hyvin veti räpit ja biisit. Erottu muista minun mielestä! Sketsihahmoista oli kolme kärjessä bodarin ja venakon jälkeen :)
T. Nainen 31v
Mua ainakin ärsyttää ihan hitos tuo ylinäyttely. Kyllä ne kaikki sketsit voitaisiin vetää läpi vähän totisemminkin. Tai ainakaan itse en juuri tykkää noin yliviedyistä hahmoista. Kyllä huumori tulee muutenkin ilmi kuin ilmeilemällä ja puhumalla täysin eri tavalla kuin ihmiset normaalisti tekisivät.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:16"]
Mua ainakin ärsyttää ihan hitos tuo ylinäyttely. Kyllä ne kaikki sketsit voitaisiin vetää läpi vähän totisemminkin. Tai ainakaan itse en juuri tykkää noin yliviedyistä hahmoista. Kyllä huumori tulee muutenkin ilmi kuin ilmeilemällä ja puhumalla täysin eri tavalla kuin ihmiset normaalisti tekisivät.
[/quote]
Siis en viitannut tässä Putouksen niihin hahmo-hahmoihin enkä Essi Helleniin vaan yleensä noihin Putouksen sketseihin.
Essi oli raikkaan oloinen näyttelijä. :) Tykkäsin! Tippa T:n musiikista sketsihahmon taustamusiikkina plussaa.
Että oli raivostuttavaa katseltavaa tämän yliaktiivisen Essin näyttely.. Koko ajan alahuuli etuhampaiden alla. Järkyttävän näköisen ainakin teki itsestään ilmeilemällä :DD en pysty varmaan kattoon koko Putousta kun tämä Essi on mukana.
Mun mielestä ei ees oo mikääm hyvännäköinen. Tai on se ihan sievä, mutta aika tavis ja näyttelee YLI
No ei todellakaan ole. Oppinut jossain, että ollakseen hauska täytyy ilmeillä koko ajan. Myöskään puheilmaisu ja ajoitus ei ole järin hyvissä kantimissa.
Miks se on niin tutun näkönen? Missä se on näytellyt?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:53"]
Miks se on niin tutun näkönen? Missä se on näytellyt?
[/quote]
Tuho-osastossa?
Surkeeta. Ketonen saattaa pelastaa koko tivolin.
Hellen näytellyt 21 tapaa pilata avioliitto -elokuvassa.
Essi hellen on paras. Ja hyvännäkönen
Essi on hottis! Miks en o aiemmin nähny missään.. Mut kuuma on joo!
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:08"]Surkeeta. Ketonen saattaa pelastaa koko tivolin.
[/quote]
Ketonen ei pelasta mitään, upottaa paremminkin.
Kyllä tulee muutamista kommentista niin mieleen tilanteet, kun jos vaikka ravintolaan astelee joku muuta seuruetta kauniimpi nainen, niin naiset alkaa kateellisina supisemaan "kato nyt tuota lunttua" yms. =D Itse en tosin putousta pysty katsomaan, katsoin nyt katsomosta pikakelaten ensimmäisen jakson ja lopetan kauden siihen, kuten aiempinakin vuosina. Myötähäpeän määrä on niin suuri noita räpistelyjä katsellessa. On jotenkin noloa katsella, kun esitetään jotain "tulikokeita" olevinaan hatusta vetäen, vaikka jokainen repliikki on käsikirjoitettu ja harjoiteltu... Onneksi olivat nyt sentään tiputtaneet sen typerän hokemien toistamisen vähemmälle. Tuo Essi kyllä jäi mieleen, ottaa lavan haltuun vakuuttavasti. Tokihan hän on hyvin nuori ja valmistunut Teatterikorkeakoulusta vasta pari vuotta sitten, ja näyttelee nyt ensimmäistä kertaa televisioroolissa (tosin itseään esittäen) ehkä yhä liian teatterityylillä. Uskon, että mahdollisuudet kehittyä hyvinkin vahvaksi diivaksi Suomen näyttömötaiteen alalla. Televisionäytteleminenhän on halvin näyttämötaiteen muoto, mutta sillä saa myös rahvaan huomion.