Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi koputusta , ketään ei ollut :o

Vierailija
11.10.2014 |

tämä siis tapahtui eilen illalla, lapsi oli nukkumassa, mies oli toisella puolella asuntoa, olin wc:ssä , ja ovi oli luonnollisesti kiinni, istuin siinä hiljaisuudessa, ja yhtäkkiä oveen koputettiin 2 kertaa *kop kop*  , ja nousin , vedin housut jalkaan, avasin oven ( luulin että mies tai lapsi koputti , jos vaikka kova vessahätä ja kiire ) ... eteinen oli tyhjä, ja pimeä .... siinä vaiheessa pelästyin !!!!!  Menin miehen luokse ja kysyin koputtiko hän, ei ollut koputtanut, lapsi nukkui sikeässä unessa omassa huoneessaan. Tiedän että kaikenlaisia ääniä voi kuulua vaikkapa naapurista (asumme kerrostalossa)  MUTTA  nämä koputukset olivat niin selkeitä siinä hijaisuuden keskellä, ja ihan identtiset ääniltään kun meidän vessanoven koputus ..... Onneksi en ollut yksin kotona .... Osaako kukaan selittää mikä juttu voisi olla kyseessä ???????? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mulla tismalleen samanlainen kokemus. Sattui tosin jo vuonna 99... Olin yöllä vessassa, kotona ainoastaan minä ja poikakaveri. Olin 20v ja raskaana, kun vessan oveen koputettiin. Niin selvät koputulset että en edes säikähtänyt... muuta kuin silloin kun kukaan ei ollutkaan siinä ja poikakaveri nukkui samassa asennossa kuin lähtiessä. Jäi tuohon yhteen kertaan (kopkop)

Vierailija
22/27 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli sun peräpukamat jotka varoitti että hei pliis älä istu niin kauan pytyllä, meille tulee huono-olo :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää kokemuksia tms infoa tuosta ilmiöstä! toivon todella ettei kukaan tuttava ainakaan kuole
Ap

Vierailija
24/27 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vissiin joku oma aavelajinsa: öinen vessakoputtelija. 

Vierailija
25/27 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli illuminati. tai sitten anonymous

Vierailija
26/27 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummituksella oli vessahätä. Jalat ristissä kiroili ja aikansa odoteltuaan alkoi koputtelemaan. Kutsu Riisi-Iiro välittömästi paikalle!

Vierailija
27/27 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tietää kuolemaa perhepiirissä. Yleensä se on varoitus ja koputuksia on kolme. Tuo 2 voi tarkoitta 2 päivää tai 2 viikkoa . Ole valppaana ja viestitä mitä ikävää sinulle tapahtui.