Kaksi koputusta , ketään ei ollut :o
tämä siis tapahtui eilen illalla, lapsi oli nukkumassa, mies oli toisella puolella asuntoa, olin wc:ssä , ja ovi oli luonnollisesti kiinni, istuin siinä hiljaisuudessa, ja yhtäkkiä oveen koputettiin 2 kertaa *kop kop* , ja nousin , vedin housut jalkaan, avasin oven ( luulin että mies tai lapsi koputti , jos vaikka kova vessahätä ja kiire ) ... eteinen oli tyhjä, ja pimeä .... siinä vaiheessa pelästyin !!!!! Menin miehen luokse ja kysyin koputtiko hän, ei ollut koputtanut, lapsi nukkui sikeässä unessa omassa huoneessaan. Tiedän että kaikenlaisia ääniä voi kuulua vaikkapa naapurista (asumme kerrostalossa) MUTTA nämä koputukset olivat niin selkeitä siinä hijaisuuden keskellä, ja ihan identtiset ääniltään kun meidän vessanoven koputus ..... Onneksi en ollut yksin kotona .... Osaako kukaan selittää mikä juttu voisi olla kyseessä ????????
Kommentit (27)
Ne oli sun peräpukamat jotka varoitti että hei pliis älä istu niin kauan pytyllä, meille tulee huono-olo :(
lisää kokemuksia tms infoa tuosta ilmiöstä! toivon todella ettei kukaan tuttava ainakaan kuole
Ap
Kummituksella oli vessahätä. Jalat ristissä kiroili ja aikansa odoteltuaan alkoi koputtelemaan. Kutsu Riisi-Iiro välittömästi paikalle!
Se tietää kuolemaa perhepiirissä. Yleensä se on varoitus ja koputuksia on kolme. Tuo 2 voi tarkoitta 2 päivää tai 2 viikkoa . Ole valppaana ja viestitä mitä ikävää sinulle tapahtui.
Hei mulla tismalleen samanlainen kokemus. Sattui tosin jo vuonna 99... Olin yöllä vessassa, kotona ainoastaan minä ja poikakaveri. Olin 20v ja raskaana, kun vessan oveen koputettiin. Niin selvät koputulset että en edes säikähtänyt... muuta kuin silloin kun kukaan ei ollutkaan siinä ja poikakaveri nukkui samassa asennossa kuin lähtiessä. Jäi tuohon yhteen kertaan (kopkop)