Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidl ja kassatyöntekijät

Vierailija
11.10.2014 |

Teen aika ajoin isot ostokset Lidlissä. Mua ärsyttää, kun kassalla työskentelevät eivät voi ollenkaan laittaa sivummalle jogurtteja tai muuta vastaavia tuotteita, niin etteivät ne rikkoutuis/lyttääntyis. Hirveätä vauhtia lappavat tavaraa hujan hajan viivakoodilukijan ohi. Pakata ei samaa vauhtia itse ehdi. Sitten kertyy jonoa, kun ei ehdi alta pois tavaroiden kanssa. Lidleissä ahtaat käytävät ja kassan vierustat, niin ettei kahdet ostoskärryt mahdu vierekkäin. Vali vali... Sainpahan avautua. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:52"]

Tänään muuten kun Vuosaaren Lidlissä alkoi kerääntymään jonoa,mainitsi yksi tavaraa hyllyttämässä ollut toiselle et käy pyytämässä lisää henk.kuntaa kassoille...Toinen sanoi,että ne on tauolla johon pyytäjä tokasi että niiden tauko loppuu siihen paikkaan???? Siis mitä vittua? Onneksi ei tarvitse olla siellä töissä!

[/quote]

Aaaah, pyhä tauko. :)

Vierailija
42/54 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon lidlissä töissä ja laitan jugurtit ja salaatit ym aina sivuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
44/54 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu 2

Vierailija
45/54 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin juuri ulkomailla, siellä nuori tyttö pakkasi meidän tavarat nätisti muovipusseihin , minkä vuoksi suomessa ei ole tälläista käytäntöä.

Vierailija
46/54 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen nopea pakkaaja.

Lidlin myyjät ovat erittäin tehokkaita ja ystävällisiä.

Vierailija
47/54 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:13"]

Vittuako laitat ne särkyvät tavarat ennen esim. maitoja? Ei varmasti ole yllätys että ne menee siinä järjestyksessä missä ne hihnalle asetat. T. Lidlin myyjä

[/quote]

mikä vitun wt-myyjä siellä mussuttaa :D
[/quote]

Provohan tää varmaan oli, mut suuri osa alle kassahenkilöistä on opiskelijoita.

Vierailija
48/54 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan niitä Lidlin pieniä kassoja joissa ei ole ollenkaan tilaa niille tavaroille vaan pitää heti runtata ne suoraan kasseihin kauheata kyytiä. Kassat myös ovat epäystävällisiä jos ei pysy heidän huippunopeassa tahdissa pakkaamisen kanssa. Voisi Lidlkin yrittää vähän panostaa palveluun vaikka halvempi kauppa onkin. 

Vierailija
49/54 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai myyjä laittaa särkyvät sivummalle! voi hyvää päivää, "asiakaspalvelua"

T. kassööri

Vierailija
50/54 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:11"]

Teen aika ajoin isot ostokset Lidlissä. Mua ärsyttää, kun kassalla työskentelevät eivät voi ollenkaan laittaa sivummalle jogurtteja tai muuta vastaavia tuotteita, niin etteivät ne rikkoutuis/lyttääntyis. Hirveätä vauhtia lappavat tavaraa hujan hajan viivakoodilukijan ohi. Pakata ei samaa vauhtia itse ehdi. Sitten kertyy jonoa, kun ei ehdi alta pois tavaroiden kanssa. Lidleissä ahtaat käytävät ja kassan vierustat, niin ettei kahdet ostoskärryt mahdu vierekkäin. Vali vali... Sainpahan avautua. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

[/quote]

Tuo tarkoittaa sitä, että olet surkea pakkaaja. Se on vain sinusta kiinni. Kassa hoitaa työnsä nopeasti ja se on tavoite.

Vierailija
51/54 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin kassat saisi olla leveämmät ja 2 jakajaa, että 2 mahtuu pakkaamaan kerralla. Koska kassat ainakin kaksi kertaa nopeampia, kuin pakkaajat.

Vierailija
52/54 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut vaihtaa kauppaa tämän takia. Jos käyn en ota kaikkia tarvitsemia määriä. Mitotan ostosten määrää myös niin että mahtuu yhteen tai kahteen pussiin. Meen prismaan tekemään toisena kertaa täydennykset. Maidot ja muut halppikset enää noudan tästä puljusta. On rajuu tavaroitten paiskeluu

Vierailija
53/54 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin ulkomaalaiset työntekijät tarvitsisivat koulutusta, miten asiakkaita kohdellaan. Asiakas on se, jota palvellaan, eikä ole tarkoitus, että asiakas joutuu palvelemaan myyjiä. Vituttaa myös tämä ulkomaalaisten vartijoiden harjoittama kyttääminen tai rasismiakon se on suomalaisia kohtaan. Tätä voisi teroittaa sekä myyjien että vartijoiden rekrytoinnissa. Itse myös olen harkinnut kaupan vaihtoa juuri tämän tylytyksen takia. Lisäksi vain Lidlissä olen törmännyt siihen, että myyjä joko huijaa tai on epärehellinen raha-asioissa, jättää alennuksen kirjaamatta tai antaa väärän vaihtorahan tms.

Näiden syiden takia Lidlissä on epämiellyttävää asioita.

Vierailija
54/54 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, meitä on ohjeistettu olemaan nopeita kassalla. Ja pakko on myös olla, koska tavallisena arki-iltana meitä saattaa olla työvuorossa 4-5 henkilöä, ja siellä myymälässä on todella paljon muutakin tekemistä: yksi on paistopisteellä, yksi tarkistaa heviä, yksi pahvittaa ja yksi hyllyttää. Sieltä sitten juostaan kassalle sitä mukaa kun ehditään. Ja tauotkin on pidettävä. Pullohuone huutaa. Asiakkaita neuvotaan. Lisäksi iltahommat, eli siivotaan myymälä.

Minä ainakin kassalla ollessani pyrin laittamaan jogurtit, tuoreyrtit jne. sivuun (ihan siitäkin syystä että jos vaikka jogurtti leviää sinne niin se on sitten itsellä siivottava), mutta se on joskus mahdotonta, kun niiden edellä on mennyt jo niin paljon tavaraa, ettei sinne enää mahdu (ja tämä ei ole myyjän vika). Eikä kukaan siis ole pakkaamassa. Ja minua on myös ohjeistettu laittamaan ne kevyet sivuun. Enpä osaa sanoa mitään heistä, jotka eivät laita. Ehkeivät välitä.

Ja by the way, meidän myymälässä ainakin 85% työntekijöistä on ihan kantasuomalaisia.

T. Lidliläinen

Samoja kokemuksia siltä ajalta kuin olin Lidlissä. Välillä olisi pitänyt olla paistopisteellä, kassalla, pullohuoneessa ja siivoamassa yhtä aikaa. Sitten tulee palautetta jos kaikkea ei ehdi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme