Olen kehopositiivinen nuori nainen!
Olen kehopositiivinen uhkea rehevä nuori nainen.
Kysykää mitä mieleen juolahtaa.
Kommentit (68)
Turkkilainen aviomies... Repesin... :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole. Laihduta.
En. Koska olen itseeni tyytyväinen.
etkö ole huolestunut terveytesi puolesta?
En. Olen kehopositiivinen.
Olen sivusta huomannut, että kehopositiivisilla on tosi kiva, kun voi syödä mitä huvittaa ja milloin huvittaa, ja aina on tosi positiivinen meno. Toista se on meillä kehonegatiivisilla, kun joudutaan rajoittamaan syömisiämme :(
Suosittelen kehopositiivisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Onko useempi turkkilainen laitellu samaan aikaan?
Joo. Kerran miehen serkut hoiteli kahdestaan niiden suvun pizzerian keittiössä.
Miten olet saanut huijattua itsesi positiiviseksi? Tuleeko koskaan muljahduksen tunteita, hetkittäisiä välähdyksiä, jolloin näet itsesi lihavana itsenäsi ja päätät vihdoinkin alkaa tehdä terveytesi eteen jotakin? Kehopositiivisuus on venäläistä rulettia, jossa luoti osuu ennen pitkää veronmaksajiin. Esteettisestä haitasta puhumattakaan.
Minä olen alkoholipositiivinen. Voi juoda joka päivä kännit, ja positiivinen asenteeni vain säilyy aina. Suosittelen kaikille.
Täällä myös kehopositiivinen. BMI 19 ja rakastan kehoani.
Märkiikö alapääsi siellä poimujen seassa? Löytääkö Turkkilainen miehesi reijän ilman pottujauhoja?
Vierailija kirjoitti:
Märkiikö alapääsi siellä poimujen seassa? Löytääkö Turkkilainen miehesi reijän ilman pottujauhoja?
Ei märi.
Kyllä löytää. Lisäksi hänen kalunsa on aivan eri mittaluokkaa kuin suomi vässyköillä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös kehopositiivinen. BMI 19 ja rakastan kehoani.
Kehopositiivisuus on tulevaisuuden trendi. Olemme aikaamme edellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei märi.
Kyllä löytää. Lisäksi hänen kalunsa on aivan eri mittaluokkaa kuin suomi vässyköillä.
Näin olen ymmärtänyt että te lihavat lähdette niiden Turkkilaisten mukaan ison kikkelin perässä. Ymmärtäähän sen ettei perus kokoinen suomimuna ylety kaikkien niiden läskikerrosten läpi työstämään tuollaisia kunnolla. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei märi.
Kyllä löytää. Lisäksi hänen kalunsa on aivan eri mittaluokkaa kuin suomi vässyköillä.Näin olen ymmärtänyt että te lihavat lähdette niiden Turkkilaisten mukaan ison kikkelin perässä. Ymmärtäähän sen ettei perus kokoinen suomimuna ylety kaikkien niiden läskikerrosten läpi työstämään tuollaisia kunnolla. :)
Miksi tyytyisin peruskokoon?
Turkkilaisilla, ainakin kaikilla näillä kolmella joiden kanssa olen harrastanut seksiä on yli 20cm kalut. Ja paksut vielä lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei märi.
Kyllä löytää. Lisäksi hänen kalunsa on aivan eri mittaluokkaa kuin suomi vässyköillä.Näin olen ymmärtänyt että te lihavat lähdette niiden Turkkilaisten mukaan ison kikkelin perässä. Ymmärtäähän sen ettei perus kokoinen suomimuna ylety kaikkien niiden läskikerrosten läpi työstämään tuollaisia kunnolla. :)
Turkkilaisilla, ainakin kaikilla näillä kolmella joiden kanssa olen harrastanut seksiä on yli 20cm kalut. Ja paksut vielä lisäksi.
Itselle tuon kokoiset olisi jo liikaa. Mutta olenkin normaalipainoinen nainen joten vähän lyhyempikin pääsee vaivatta kokonaan sisääni. Mutta makunsa kullakin, itse en pystyisi turkkilaisen kanssa harrastamaan seksiä. Osaatko sanoa miksi he kiinnostuvat usein miten vain ylipainoisista suominaisista? En ole koskaan nähnyt turkkilaisella hoikkaa su ominaista. N38
Nyt meni ruokahalu pariksi päiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei märi.
Turkkilaisilla, ainakin kaikilla näillä kolmella joiden kanssa olen harrastanut seksiä on yli 20cm kalut. Ja paksut vielä lisäksi.Itselle tuon kokoiset olisi jo liikaa. Mutta olenkin normaalipainoinen nainen joten vähän lyhyempikin pääsee vaivatta kokonaan sisääni. Mutta makunsa kullakin, itse en pystyisi turkkilaisen kanssa harrastamaan seksiä. Osaatko sanoa miksi he kiinnostuvat usein miten vain ylipainoisista suominaisista? En ole koskaan nähnyt turkkilaisella hoikkaa su ominaista. N38
Olemme niin seksikkään uhkean reheviä. Siksi meitä halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni ruokahalu pariksi päiväksi.
Meillä kehopositiivisilla ei. Alan juuri syömään 16 hengen kakkua yksin. Parituntia, niin olen sen syönyt. Sen jälkeen harrastamme täydellistä seksiä turkkilaisen mieheni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei märi.
Turkkilaisilla, ainakin kaikilla näillä kolmella joiden kanssa olen harrastanut seksiä on yli 20cm kalut. Ja paksut vielä lisäksi.Itselle tuon kokoiset olisi jo liikaa. Mutta olenkin normaalipainoinen nainen joten vähän lyhyempikin pääsee vaivatta kokonaan sisääni. Mutta makunsa kullakin, itse en pystyisi turkkilaisen kanssa harrastamaan seksiä. Osaatko sanoa miksi he kiinnostuvat usein miten vain ylipainoisista suominaisista? En ole koskaan nähnyt turkkilaisella hoikkaa su ominaista. N38
Olemme niin seksikkään uhkean reheviä. Siksi meitä halutaan.
En keksi yhtäkään hyvää syytä miksi mies haluaisi rehevän naisen kun voi saada sen normaalipainoisenkin. 🤔
Eikö sinua pelota niveltesi puolesta että jalat menee alta vanhempana? Diabetes? Ja muut sairaudet jotka voi välttää laihduttamalla? Aijotko hakea näihin mahdollisiin sairauksiin hoitoa julkiselta puolelta veronmaksajien rahoilla?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua pelota niveltesi puolesta että jalat menee alta vanhempana? Diabetes? Ja muut sairaudet jotka voi välttää laihduttamalla? Aijotko hakea näihin mahdollisiin sairauksiin hoitoa julkiselta puolelta veronmaksajien rahoilla?
Kyllä yhteiskunta hoitaa meidät kehopositiiviset.
Ovatko hiuksesi pitkät? entä minkä väriset?
Olen sivusta huomannut, että kehopositiivisilla on tosi kiva, kun voi syödä mitä huvittaa ja milloin huvittaa, ja aina on tosi positiivinen meno. Toista se on meillä kehonegatiivisilla, kun joudutaan rajoittamaan syömisiämme :(