Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kehopositiivinen nuori nainen!

Vierailija
04.09.2021 |

Olen kehopositiivinen uhkea rehevä nuori nainen.
Kysykää mitä mieleen juolahtaa.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole. Laihduta.

En. Koska olen itseeni tyytyväinen.

etkö ole huolestunut terveytesi puolesta?

En. Olen kehopositiivinen.

Olen sivusta huomannut, että kehopositiivisilla on tosi kiva, kun voi syödä mitä huvittaa ja milloin huvittaa, ja aina on tosi positiivinen meno. Toista se on meillä kehonegatiivisilla, kun joudutaan rajoittamaan syömisiämme :(

Vierailija
22/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilainen aviomies... Repesin... :D :D :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole. Laihduta.

En. Koska olen itseeni tyytyväinen.

etkö ole huolestunut terveytesi puolesta?

En. Olen kehopositiivinen.

Olen sivusta huomannut, että kehopositiivisilla on tosi kiva, kun voi syödä mitä huvittaa ja milloin huvittaa, ja aina on tosi positiivinen meno. Toista se on meillä kehonegatiivisilla, kun joudutaan rajoittamaan syömisiämme :(

Suosittelen kehopositiivisuutta.

Vierailija
24/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko useempi turkkilainen laitellu samaan aikaan?

Joo. Kerran miehen serkut hoiteli kahdestaan niiden suvun pizzerian keittiössä.

Vierailija
25/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet saanut huijattua itsesi positiiviseksi? Tuleeko koskaan muljahduksen tunteita, hetkittäisiä välähdyksiä, jolloin näet itsesi lihavana itsenäsi ja päätät vihdoinkin alkaa tehdä terveytesi eteen jotakin? Kehopositiivisuus on venäläistä rulettia, jossa luoti osuu ennen pitkää veronmaksajiin. Esteettisestä haitasta puhumattakaan.

Vierailija
26/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alkoholipositiivinen. Voi juoda joka päivä kännit, ja positiivinen asenteeni vain säilyy aina. Suosittelen kaikille.

Vierailija
27/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös kehopositiivinen. BMI 19 ja rakastan kehoani.

Vierailija
28/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkiikö alapääsi siellä poimujen seassa? Löytääkö Turkkilainen miehesi reijän ilman pottujauhoja?

Vierailija
29/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Märkiikö alapääsi siellä poimujen seassa? Löytääkö Turkkilainen miehesi reijän ilman pottujauhoja?

Ei märi.

Kyllä löytää. Lisäksi hänen kalunsa on aivan eri mittaluokkaa kuin suomi vässyköillä.

Vierailija
30/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös kehopositiivinen. BMI 19 ja rakastan kehoani.

Kehopositiivisuus on tulevaisuuden trendi. Olemme aikaamme edellä.

Vierailija
31/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei märi.

Kyllä löytää. Lisäksi hänen kalunsa on aivan eri mittaluokkaa kuin suomi vässyköillä.

Näin olen ymmärtänyt että te lihavat lähdette niiden Turkkilaisten mukaan ison kikkelin perässä. Ymmärtäähän sen ettei perus kokoinen suomimuna ylety kaikkien niiden läskikerrosten läpi työstämään tuollaisia kunnolla. :)

Vierailija
32/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei märi.

Näin olen ymmärtänyt että te lihavat lähdette niiden Turkkilaisten mukaan ison kikkelin perässä. Ymmärtäähän sen ettei perus kokoinen suomimuna ylety kaikkien niiden läskikerrosten läpi työstämään tuollaisia kunnolla. :)

Miksi tyytyisin peruskokoon?

Turkkilaisilla, ainakin kaikilla näillä kolmella joiden kanssa olen harrastanut seksiä on yli 20cm kalut. Ja paksut vielä lisäksi.

Vierailija
33/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei märi.

Turkkilaisilla, ainakin kaikilla näillä kolmella joiden kanssa olen harrastanut seksiä on yli 20cm kalut. Ja paksut vielä lisäksi.

Itselle tuon kokoiset olisi jo liikaa. Mutta olenkin normaalipainoinen nainen joten vähän lyhyempikin pääsee vaivatta kokonaan sisääni. Mutta makunsa kullakin, itse en pystyisi turkkilaisen kanssa harrastamaan seksiä. Osaatko sanoa miksi he kiinnostuvat usein miten vain ylipainoisista suominaisista? En ole koskaan nähnyt turkkilaisella hoikkaa su ominaista. N38

Vierailija
34/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni ruokahalu pariksi päiväksi.

Vierailija
35/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei märi.

Itselle tuon kokoiset olisi jo liikaa. Mutta olenkin normaalipainoinen nainen joten vähän lyhyempikin pääsee vaivatta kokonaan sisääni. Mutta makunsa kullakin, itse en pystyisi turkkilaisen kanssa harrastamaan seksiä. Osaatko sanoa miksi he kiinnostuvat usein miten vain ylipainoisista suominaisista? En ole koskaan nähnyt turkkilaisella hoikkaa su ominaista. N38

Olemme niin seksikkään uhkean reheviä. Siksi meitä halutaan.

Vierailija
36/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni ruokahalu pariksi päiväksi.

Meillä kehopositiivisilla ei. Alan juuri syömään 16 hengen kakkua yksin. Parituntia, niin olen sen syönyt. Sen jälkeen harrastamme täydellistä seksiä turkkilaisen mieheni kanssa.

Vierailija
37/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei märi.

Olemme niin seksikkään uhkean reheviä. Siksi meitä halutaan.

En keksi yhtäkään hyvää syytä miksi mies haluaisi rehevän naisen kun voi saada sen normaalipainoisenkin. 🤔

Vierailija
38/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua pelota niveltesi puolesta että jalat menee alta vanhempana? Diabetes? Ja muut sairaudet jotka voi välttää laihduttamalla? Aijotko hakea näihin mahdollisiin sairauksiin hoitoa julkiselta puolelta veronmaksajien rahoilla?

Vierailija
39/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinua pelota niveltesi puolesta että jalat menee alta vanhempana? Diabetes? Ja muut sairaudet jotka voi välttää laihduttamalla? Aijotko hakea näihin mahdollisiin sairauksiin hoitoa julkiselta puolelta veronmaksajien rahoilla?

Kyllä yhteiskunta hoitaa meidät kehopositiiviset.

Vierailija
40/68 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko hiuksesi pitkät? entä minkä väriset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme