Tigin lakkaa halvemmalla kuin hullareilla
Voisko joku nyt vinkata, mistä saa tilattua Tigin lakkoja Suomen hintatasoa halvemmalla, kun mun tietämistä nettikaupoista ei aerosoleja saa tilattua Suomeen.
Kommentit (26)
Nuo Hullareiden hiustenhoitotuotetarjoukset ovat muuten ihan naurettavia! Esim. Hairlekiiniista sai tässä pari kuukautta sitten tarjouksessa 500 ml:n pakkauksen Wellan muotovaahtoa paria euroa halvemmalla kuin Hullareilta 300 ml:aa. Itse en Masterpiece-sarjan tuotteita käytä, paria muuta Tigin tuotetta kylläkin, ja olen kampaamotuoteliikkeiden pöydillä usein nähnyt Masterpiece-sarjaa 50 prosentin alennuksella täydestä hinnasta. Hairstoren konkurssimyynnissä oli ainakin jotain Masterpiece-tuotteita jopa 70 prosentin alennuksella. Harmi, että nyt varastot on taidettu loppuunmyydä ja liikkeet sulkea jo joka paikasta.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 15:31"]Nauroin tigin shampoo+hoitoaine tarjoukselle hullareilla. Tarjoushinta oli 39,9e sisältäen 700ml+700ml shampoon ja hoitoaineen. Kärkkäisellä ihan samanlainen tarjous, mutta hintaa oli 25,9e sikapäivillä. Kärkkäisellä noiden normihinta taitaa myös olla vain 31,9e.
[/quote]
Tuusulassa on sellanen liike ku puuilo, vastaa aika lailla tarjoustaloa. Se osti tigin maahantuojan varastot ku meni ilmeisesti konkkaan (?) ja myy just tota samaa shamppoo+hoitoaine pakettii 29.95 hintaan mikä oli hullareil kympin kalliimpi :)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 15:30"]Jaa, en tiedä. Itse ostan kaikki tuommoiset nykyään Lidlistä. Älyttömän halpoja ja hyviä. Käytän rahani mieluummin matkusteluun ja lastenvaatteisiin yms. :) [/quote] Tähän täytyy kyllä todeta, että jos käytän vuodessa kaksi pulloa hiuslakkaa yht. 25 euroa, niin sillä rahalla miinus halvempi tuote en kyllä matkusta mihinkään.
[/quote]
No mites muut aineet? Suihkugeeli maksaa 0.99€, shampoo saman verran, vähän "hienompi" shampoo 2,19€, kynsilakan poistoaine 1,99€, kenkäplankki 1,59€ jne jne.
[/quote]
Kuka pitää mitäkin tärkeänä. Itse en halua käyttää hiuksiini muuta kuin kampaamotuotteita, sen verran ollut päänahkaongelmia menneisyydessä. Hopeashampoota ei varmasti edes mistään halpismerkistä löydy. Ei tosiaan ole matkustamista estänyt, laadukkaisiin tuotteisiin ei uppoa hillittömästi rahaa kun shampootakin kuluu kerralla ehkä viidesosa siitä mitä markettituotetta joutuisi käyttämään eikä tarvitse olla koko ajan ostamassa.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:50"]En oo koskaan kuullutkaan koko merkistä, vaikka oon 16v ja hiukset vajaa 70cm pitkät ku viimeks mitattiin :D Eli on tullut törmättyä yhteen kun toiseenkin hiustuotteeseen.
[/quote][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:50"]En oo koskaan kuullutkaan koko merkistä, vaikka oon 16v ja hiukset vajaa 70cm pitkät ku viimeks mitattiin :D Eli on tullut törmättyä yhteen kun toiseenkin hiustuotteeseen.
[/quote]
Voi lapsi, mitä sinä edes hiuslakalla tekisit, ei noin pitkiä hiuksia saa laitettua mitenkään. Jos et ole Tigin tuotteista kuullut, kertoo se pelkästään siitä ettet ole kiinnostunut kosmetiikasta, jokaisessa tarjouslehtisessäkin niitä on, jos kaupassa hiustuotteita myydään.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:10"] [quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 15:30"]Jaa, en tiedä. Itse ostan kaikki tuommoiset nykyään Lidlistä. Älyttömän halpoja ja hyviä. Käytän rahani mieluummin matkusteluun ja lastenvaatteisiin yms. :) [/quote] Tähän täytyy kyllä todeta, että jos käytän vuodessa kaksi pulloa hiuslakkaa yht. 25 euroa, niin sillä rahalla miinus halvempi tuote en kyllä matkusta mihinkään. [/quote]
No mites muut aineet? Suihkugeeli maksaa 0.99€, shampoo saman verran, vähän "hienompi" shampoo 2,19€, kynsilakan poistoaine 1,99€, kenkäplankki 1,59€ jne jne. [/quote] Kuka pitää mitäkin tärkeänä. Itse en halua käyttää hiuksiini muuta kuin kampaamotuotteita, sen verran ollut päänahkaongelmia menneisyydessä. Hopeashampoota ei varmasti edes mistään halpismerkistä löydy. Ei tosiaan ole matkustamista estänyt, laadukkaisiin tuotteisiin ei uppoa hillittömästi rahaa kun shampootakin kuluu kerralla ehkä viidesosa siitä mitä markettituotetta joutuisi käyttämään eikä tarvitse olla koko ajan ostamassa.
[/quote]
klippoteket hopeashampoo... biozellilla on myös... ja four reasonsilla, ei ole kallis vaikka sitäkin joissain kampaamoissa myydään. ihan yhtä hyvää shampoota saa 5 kuin 50 eurolla. t. kosmetiikan ammattilainen
Shampoot yms saa halvalla vaikka hairsupermarketista, mutta lakkaa ei näköjään tuoda lentorahdilla.