Tigin lakkaa halvemmalla kuin hullareilla
Voisko joku nyt vinkata, mistä saa tilattua Tigin lakkoja Suomen hintatasoa halvemmalla, kun mun tietämistä nettikaupoista ei aerosoleja saa tilattua Suomeen.
Kommentit (26)
Jaa, en tiedä. Itse ostan kaikki tuommoiset nykyään Lidlistä. Älyttömän halpoja ja hyviä. Käytän rahani mieluummin matkusteluun ja lastenvaatteisiin yms. :)
Nauroin tigin shampoo+hoitoaine tarjoukselle hullareilla. Tarjoushinta oli 39,9e sisältäen 700ml+700ml shampoon ja hoitoaineen. Kärkkäisellä ihan samanlainen tarjous, mutta hintaa oli 25,9e sikapäivillä. Kärkkäisellä noiden normihinta taitaa myös olla vain 31,9e.
Ääää, "tyydy" muihin kuin Tigiin. Liian kova suomalaiselle hiukselle.
Jos googlaa feelunique ja aerosolit tulee lopputulokseksi ihan sama kuin muissakin nettikaupoissa: ei toimitusta Suomeen. Muista tuotteista en ole kiinnostunut, tiedän kyllä mistä ostaa shampoot yms.
Mikä siinä Tigin lakassa on niin poikkeuksellista? Onko se yhtä voimakkaan hajuista kuin ne samppoot?
Mulle ei olisi iso matka käydä Stockalta hakemassa kun olen muutenkin ruokaostoksille menossa, onko tuo siis joku erityisen hyvä tärppituote?
Jaa, no mä olen kyllä onnistuneesti tilannut just feeluniquelta Tigin lakkaa. kotiin tuli mukisematta.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:01"]Jaa, no mä olen kyllä onnistuneesti tilannut just feeluniquelta Tigin lakkaa. kotiin tuli mukisematta.
[/quote]
Ok, pitää kokeilla. Esim. briteistä ei ole onnistunut.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 15:58"]Mikä siinä Tigin lakassa on niin poikkeuksellista? Onko se yhtä voimakkaan hajuista kuin ne samppoot?
Mulle ei olisi iso matka käydä Stockalta hakemassa kun olen muutenkin ruokaostoksille menossa, onko tuo siis joku erityisen hyvä tärppituote?
[/quote]
On se hyvä tarjous, jos sopii itselle. Mulle ei niin hyvin käy vaikka se Hard Head - pitää kokeilla mikä tuntuu hyvältä. Ei se merkki ole mikään itsetarkoitus, mutta vuosien kokeilujen jälkeen olen tykästynyt tuohon Masterpieceen. Mulla on lyhyet, hennot hiukset ja saan tuolla sopivan pidon.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 15:30"]Jaa, en tiedä. Itse ostan kaikki tuommoiset nykyään Lidlistä. Älyttömän halpoja ja hyviä. Käytän rahani mieluummin matkusteluun ja lastenvaatteisiin yms. :)
[/quote]
Tähän täytyy kyllä todeta, että jos käytän vuodessa kaksi pulloa hiuslakkaa yht. 25 euroa, niin sillä rahalla miinus halvempi tuote en kyllä matkusta mihinkään.
Mitä se "normaalisti" maksaa Suomessa?
Itse ostin kuukausia sitten ison kasan Tokmannilta kun oli tarjouksessa, olikohan 12€/pullo? Ostin useamman Masterpiecen ja yhden Hard Headin, ei sopinut tuo Hard Head mun hiuksille.
Toi Masterpiece vaan on hyvä hiuslakka. Varmasti on muitakin hyviä, mutta en oo itse löytänyt, ja mieluummin sitä ostaa hyväksi tietämänsä tuotteen, kun käyttää rahansa johonkin, josta ei tiedä, onko se itselle sopiva.
Mun muistikuvien mukaan noi ois ehkä 16.90 pullo normaalisti? Mä onnistun aina välillä löytämään sellasen kaksi yhden hinnalla pakkauksen noita, niin silloin yleensä ostan sellasen.
Kosmetiikkateollisuus kusettaa teitä mennen tullen. Surullista!
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 15:30"]Jaa, en tiedä. Itse ostan kaikki tuommoiset nykyään Lidlistä. Älyttömän halpoja ja hyviä. Käytän rahani mieluummin matkusteluun ja lastenvaatteisiin yms. :) [/quote] Tähän täytyy kyllä todeta, että jos käytän vuodessa kaksi pulloa hiuslakkaa yht. 25 euroa, niin sillä rahalla miinus halvempi tuote en kyllä matkusta mihinkään.
[/quote]
No mites muut aineet? Suihkugeeli maksaa 0.99€, shampoo saman verran, vähän "hienompi" shampoo 2,19€, kynsilakan poistoaine 1,99€, kenkäplankki 1,59€ jne jne.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 15:30"]Jaa, en tiedä. Itse ostan kaikki tuommoiset nykyään Lidlistä. Älyttömän halpoja ja hyviä. Käytän rahani mieluummin matkusteluun ja lastenvaatteisiin yms. :) [/quote] Tähän täytyy kyllä todeta, että jos käytän vuodessa kaksi pulloa hiuslakkaa yht. 25 euroa, niin sillä rahalla miinus halvempi tuote en kyllä matkusta mihinkään.
[/quote]
No mites muut aineet? Suihkugeeli maksaa 0.99€, shampoo saman verran, vähän "hienompi" shampoo 2,19€, kynsilakan poistoaine 1,99€, kenkäplankki 1,59€ jne jne.
[/quote]
Edelleen, pullo suihkugeeliä kestää vuoden kun mies pesee vartalonsakin shampoolla. Plankki kestänyt jo monta vuotta, kynsilakan poistoaine kaksi. Jos olisin aivan peeaa, miettisin toki noitakin, tällaisissa keskiluokan tuloissa säästän kyllä muissa asioissa. Sitäpaitsi, kun mulla on näillä tuloilla varaa, ostan mielelläni shampoota mikä pitää värin hyvänä ja suihkugeeliä mikä ei kuivata ihoa korpuksi, vaikka tämä ylellisyys maksaisikin vuositasolla 20 euroa enemmän. Tingin kyllä kulutustottumuksistani jos on pakko, mutta silkasta nuukailun ilosta en osta halvempaa ja huonompaa tuotetta.
Masterpiece on maailman paras lakka, voiko Lidlin lakka muka olla parempaa? Antaako se kiiltoa ja pitääkö se vaativan kampauksen?
En oo koskaan kuullutkaan koko merkistä, vaikka oon 16v ja hiukset vajaa 70cm pitkät ku viimeks mitattiin :D Eli on tullut törmättyä yhteen kun toiseenkin hiustuotteeseen.
Mulla ainakin masterpiece on ainoa joka pitää kiharat kiharoina vaikka koko päivän. Muilla lakoilla ne lysähtää heti.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:50"]En oo koskaan kuullutkaan koko merkistä, vaikka oon 16v ja hiukset vajaa 70cm pitkät ku viimeks mitattiin :D Eli on tullut törmättyä yhteen kun toiseenkin hiustuotteeseen.
[/quote]
No mä olen 52 v ja törmänyt ehkä useampiin hiustuotteisiin elinaikanani :D. Hiusten pituuden vaikutusta tässä yhteydessä en tosin tiedä...
Koska euro on tällä hetkellä heikko, ulkomailta ei taida saada tilattua edullisemmin ja ne kannattaa tilata sieltä (jos ei sitten Tokmannilta). Esim. lookfantastic.com myy Tigin shampoopakkauksia merkittävästi edullisimmin kuin Hulluilla päivillä, mutta jostain syystä lakkaa eivät postita. Ebaysta tilatessa lakkaa saisi edullisesti, mutta päälle tulevat postarit ovat liikaa. Osasyynä punnan vahvuus euroon nähden.
feelunique.com