Minulla on pyyntö teille kaikille av-mammoille ja av-papoille:
Soita sisarillesi, vanhemmillesi, lapsillesi, jos asuvat pois kotoa, kummivanhemmillesi, ystävillesi. Toki voit ottaa yhteyttä muutenkin kuin vain soittamalla.
Tee se minun puolestani. Älä murehdi sitä, ettei sinulla ole varaa hienompaan autoon, isompaan asuntoon, uusiin muodikkaisiin vaatteisiin, vaan iloitse läheisistäsi.
t. eräs, joka on menettänyt kuolemalle monta tänä vuonna
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 15:27"]
En soita, en ole kiinnostunut sukulaisteni narsistista peleistä, jatkuvasta haukkumisesta jne.
Olen onnellinen, kun ei tarvitse enää ikinä kuulla niistä mitään, eikä pelätä niitä.
[/quote]
Tätähän ap varmaankin ajoi takaa. Eikö sinulla ole yhtään ystävää tai muuta rakasta ihmistä?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 15:32"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 15:27"]
En soita, en ole kiinnostunut sukulaisteni narsistista peleistä, jatkuvasta haukkumisesta jne.
Olen onnellinen, kun ei tarvitse enää ikinä kuulla niistä mitään, eikä pelätä niitä.
[/quote]
Tätähän ap varmaankin ajoi takaa. Eikö sinulla ole yhtään ystävää tai muuta rakasta ihmistä?
[/quote]
On paljonkin, ja pidän niihin koko ajan yhteyttä, niin kuin muutkin normaalit ihmiset tekevät.
Sen sijaan en pidä yhteyttä väkivaltaisiin ja sairaisiin sukulaisiini vain siitä syystä, että ovat sukulaisiani.