Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on pyyntö teille kaikille av-mammoille ja av-papoille:

Vierailija
11.10.2014 |

Soita sisarillesi, vanhemmillesi, lapsillesi, jos asuvat pois kotoa, kummivanhemmillesi, ystävillesi. Toki voit ottaa yhteyttä muutenkin kuin vain soittamalla.

Tee se minun puolestani. Älä murehdi sitä, ettei sinulla ole varaa hienompaan autoon, isompaan asuntoon, uusiin muodikkaisiin vaatteisiin, vaan iloitse läheisistäsi.

t. eräs, joka on menettänyt kuolemalle monta tänä vuonna

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soita, en ole kiinnostunut sukulaisteni narsistista peleistä, jatkuvasta haukkumisesta jne.

Olen onnellinen, kun ei tarvitse enää ikinä kuulla niistä mitään, eikä pelätä niitä.

Vierailija
2/3 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 15:27"]

En soita, en ole kiinnostunut sukulaisteni narsistista peleistä, jatkuvasta haukkumisesta jne.

Olen onnellinen, kun ei tarvitse enää ikinä kuulla niistä mitään, eikä pelätä niitä.

[/quote]

Tätähän ap varmaankin ajoi takaa. Eikö sinulla ole yhtään ystävää tai muuta rakasta ihmistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 15:27"]

[/quote]

Tätähän ap varmaankin ajoi takaa. Eikö sinulla ole yhtään ystävää tai muuta rakasta ihmistä?

[/quote]

On paljonkin, ja pidän niihin koko ajan yhteyttä, niin kuin muutkin normaalit ihmiset tekevät.

Sen sijaan en pidä yhteyttä väkivaltaisiin ja sairaisiin sukulaisiini vain siitä syystä, että ovat sukulaisiani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi