Toni Virtanen on oikeesti
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 14:39"]
todella ruma mies.Ja laulaessaan vielä rumempi.
[/quote]
Oletpas sinä kaunis ihminen kun teet ihan oman ketjun perustuen vain toisen ulkonäköön.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 14:39"]
todella ruma mies.Ja laulaessaan vielä rumempi.
[/quote]
Laulusta en tiedä,mutta jotenkin puistattavan näköinen kaveri. Siinä vain Elämää-ohjelmassa yksi ystäväni pitää Toni Virtasta seksikkäimpänä,toinen Elastista,itse tykkään Samuli Edelmanista. Makuasia tämä rumuus/komeus ;D
Mikään ei laita vihaksi niin paljon kuin toisen ulkonäön haukkuminen. Se on alhaisin keino lyödä silloin kun älynlahjat ei riitä perustelemaan inhoaan muuten. Tai jos oikeasti inhoaa jotain vain ulkonäön takia niin toivotan mustaa ja yksinäistä elämää.
En minäkään Tonia fanita, päinvastoin (olen tavannut livenä) mutta mieleenikään ei tulisi arvostella jätkän naamataulua. Musta on enempään. Ap:sta ei.
Toni Virtanen on oikeesti älykäs, kirjoittanut 6 ällää. Siinä tehkää perässä.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 15:01"]
Toni Virtanen on oikeesti älykäs, kirjoittanut 6 ällää. Siinä tehkää perässä.
[/quote]
mutku sen naama on ihan gauhee en pysty elää :((( t.ap:n sielunsisar
Toni ihanan luontonen . Kyllä mulle kelpaisi.
Se vasta ällöttävää onkin, jos mies on kaunis tai söpö.
Ap, toivottavasti sulla ei ole lapsia.
Mun mielestä ei ruma niinkään ulkonäöllisesti, vaan siksi, että hän tuntuu ajattelevan olevansa jotenkin muita älykkäämpi.
Ei ole ollenkaan pahan näköinen. Hieman ehkä pelottavan, tulee mieleen voldemort.
Kyllä mä tiedän ainakin lukuisia paljon epäviehättävämmän näköisiä miehiä. Toni ei sentään ole mikään nörtähtävä luimunaama.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:03"]
Panisin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:05"]Mun mielestä ei ruma niinkään ulkonäöllisesti, vaan siksi, että hän tuntuu ajattelevan olevansa jotenkin muita älykkäämpi.
[/quote]
Hänhän on muita älykkäämpi! (6 ällää, muistakaa) Ja en nyt edes vittuile, olen tosissani. Ei hän ajattele olevansa, hän on.
Silläon tosi hienon mallinen suu, ylähuulen kaaret.
Älykäs ja aikaansaava. Pyörittää Suomen suurinta bändibisnestä. Voimakas ja pelottava sekä kiltti ja humaani yhtäaikaa.
Kyllä Toni on paras miehistä ehdottomasti tällä kaudella.
Jotenkin ainutlaatuisen oloinen tyyppi. Hienoja biisejä on kirjoitellut, kunnioitan. Ei häiritse visuaalisesti eikä muutenkaan.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:05"]Mun mielestä ei ruma niinkään ulkonäöllisesti, vaan siksi, että hän tuntuu ajattelevan olevansa jotenkin muita älykkäämpi. [/quote] Hänhän on muita älykkäämpi! (6 ällää, muistakaa) Ja en nyt edes vittuile, olen tosissani. Ei hän ajattele olevansa, hän on.
[/quote]
Munkin mielestä jo sanoituksista huomaa, että on poikkeavan älykäs ainakin suomalaisten sanoittajien kesken.
Totta