Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toni Virtanen on oikeesti

Vierailija
11.10.2014 |

todella ruma mies.Ja laulaessaan vielä rumempi.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:05"]Mun mielestä ei ruma niinkään ulkonäöllisesti, vaan siksi, että hän tuntuu ajattelevan olevansa jotenkin muita älykkäämpi. [/quote] Hänhän on muita älykkäämpi! (6 ällää, muistakaa) Ja en nyt edes vittuile, olen tosissani. Ei hän ajattele olevansa, hän on.

[/quote]Johanna Tukiainenkin kirjoitti 6 ällää omien sanojensa mukaan. Siten myös hän on meitä muita älykkäämpi.

Tonia ja Johannaa yhdistää lisäksi ammatinvalinta (esiintyvä taiteilija), pakeneva hiusraja sekä se, että molemmat ovat päälle kolmevitosina edelleen pelkkiä ylioppilaita. 

Vierailija
22/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:05"]Mun mielestä ei ruma niinkään ulkonäöllisesti, vaan siksi, että hän tuntuu ajattelevan olevansa jotenkin muita älykkäämpi. [/quote] Hänhän on muita älykkäämpi! (6 ällää, muistakaa) Ja en nyt edes vittuile, olen tosissani. Ei hän ajattele olevansa, hän on.

[/quote]Johanna Tukiainenkin kirjoitti 6 ällää omien sanojensa mukaan. Siten myös hän on meitä muita älykkäämpi.

Tonia ja Johannaa yhdistää lisäksi ammatinvalinta (esiintyvä taiteilija), pakeneva hiusraja sekä se, että molemmat ovat päälle kolmevitosina edelleen pelkkiä ylioppilaita. 
[/quote]

Okei eli kaikki jotka on kirjottanu 6 ällää on yhtä älykkäitä kuin Tuksu tällä hetkellä? Miten omat kirjoituksesi menivät? Jos huonommin niin olet sitten Tuksuakin tyhmempi. Mistä tiedät vaikka Johanna olisikin ollut ihan fiksu lukioaikoina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukaan ei vetänyt Tonin biisejä läheskään niin hyvin kuin se itse.

Vierailija
24/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse ilmeisesti laardiperse joka kuvittelee kireissä pyöräily shortseissaan olevan kaunis.

Vierailija
25/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä naamaa tärkeämpää on mielestäni kokonaisuus; ryhti, kroppa ja se, mitä suusta ulos tulee. Toni on ihan kelpo mies minusta. Ei näin 30 + ikäisenä pelkkä naamataulu ole se tärkein elementti miehessä.

Vierailija
26/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksissa menestyminen ei kerro älystä vaan motivaatiosta, kypsyydestä ja yleissivistyksestä. 6 ällää on toki hieno tulos, mutta jotenkin säälittävää on kun keski-ikäisen ihmisen kohdalla vedotaan 20 vuotta vanhoihin tapahtumiin. 

Vierailija
27/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympaattinen ja ihan kivan näköinen herrasmies. Hänen kanssaan olisi varmasti antoisaa keskustella kaikenlaisista asioista myös syvällisemmistä. Fiksut jutut eikä koskaan päästele suustaan typeryyksiä.

Mun mielestä ihan ok näköinen. En ymmärrä miten joku voi sanoa rumaksi ja pelottavaksi.

Vierailija
28/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää sen päälleliimattu ja rakennettu "älykkö"-imago, jota se aina korostaa noissa julkisissa esiintymisissään. Omaan korvaan ne kuulostavat vain lukioikäisen besserwisserin latteuksilta, joita puhuja itse omahyväisesti pitää syvällisyyksinä. Argh, aina kanava vaihtuu kun se on äänessä. Ulkonäöstä en sano mitään, yhdentekevä. 

Vierailija
29/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni on samaa luokkaa kuin Malkovich, ruma, mutta charmikas. Edelmann taas ei sytytä yhtään, koko ajan pitäis olla pyyhkimässä äijän silmäkulmia :D.

On siinä miehillä vaikeeta, kun pitäis olla miehekäs, mutta ei sovinisti, tehdä kotitöitä ja miesten töitä, hoitaa lapsia ja tiskata ja kuitenkin iltasin aina seistä. Onneksi olen nainen ja mulla on tämmönen mies <3. :)

Vierailija
30/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopas täällä on ilkeitä ihmisiä taas arvostelemassa. vittu mikä teille kelpaa?

Eikös ole mukavaa että on erilaisia ihmisiä? Kukaan ei näemmä sais sanoa mitään eikä tehdä mitään eikä näyttää miltään ettei vaan ärsytä arvoisia AV mammoja joilla itsetunto on nollassa. 

Suomalainen perus AV mamma joka ei ole elämässään menestynyt millään saralla ( paitsi tehnyt liudan lapsia ) on niin hemmetin kateellinen kaikille. Harmittaa kaikkien fiksujen julkkisten puolesta joita täällä kovasti arvostellaan.

Jenni Vartiasisestakin yritetään täällä etsimällä etsiä jotain vikaa koska eihän arvoisa AV mamma voi ymmärtää että joku voi olla fiksu, kaunis ja menestynyt.

Laittakaa TV kiinni jos ette siedä mitään!

Vierailija
31/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

".....päälle kolmevitosina edelleen pelkkiä ylioppilaita. "

Ihminen tienaa enemmän rahaa kuin 99% mammapalstalaisista mutta eihän se nyt ole mitään
kun onhan hän pelkkä ylioppilas!

Pitäiskö teidän lopettaa ihmisen arvottaminen koulutukseen perustuen.

Vierailija
32/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:51"]

".....päälle kolmevitosina edelleen pelkkiä ylioppilaita. "

Ihminen tienaa enemmän rahaa kuin 99% mammapalstalaisista mutta eihän se nyt ole mitään
kun onhan hän pelkkä ylioppilas!

Pitäiskö teidän lopettaa ihmisen arvottaminen koulutukseen perustuen.

[/quote]

Tää ketjuhan perustuu ulkonäkön perusteella arvottamiseen.

Vierailija
33/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:46"]

Mua ärsyttää sen päälleliimattu ja rakennettu "älykkö"-imago, jota se aina korostaa noissa julkisissa esiintymisissään. Omaan korvaan ne kuulostavat vain lukioikäisen besserwisserin latteuksilta, joita puhuja itse omahyväisesti pitää syvällisyyksinä. Argh, aina kanava vaihtuu kun se on äänessä. Ulkonäöstä en sano mitään, yhdentekevä. 

[/quote] osuit naulan kantaan. BESSERWISSER kuvaa häntä hyvin. Mutta tuntuu siltä, että Toni on muuttunut niistä nuoruutensa haastatteluista; silloin se korosti älykkyyttään erityisen palon. Nykyisin on sympaattsempi, ja ennen kaikkea nöyrempi.

Vierailija
34/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:16"]

[/quote]

Okei eli kaikki jotka on kirjottanu 6 ällää on yhtä älykkäitä kuin Tuksu tällä hetkellä? Miten omat kirjoituksesi menivät? Jos huonommin niin olet sitten Tuksuakin tyhmempi. Mistä tiedät vaikka Johanna olisikin ollut ihan fiksu lukioaikoina?
[/quote]

Tykkään Tonista, mutta tuo kuuden ällän tarina juontaa juurensa Apulannan haastatteluun 90-luvun Suosikissa. Iso haastattelu kahdessa lehdessä, mutta suurin osa jutuista vaan hyvää tarinankerrontaa. Suosikki julkaisi mukisematta ja osa jutuista on jäänyt elämään mediaan ja ihmisten mieliin. Kuten nuo kuusi ällää.

Vierailija
35/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:16"] [quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:05"]Mun mielestä ei ruma niinkään ulkonäöllisesti, vaan siksi, että hän tuntuu ajattelevan olevansa jotenkin muita älykkäämpi. [/quote] Hänhän on muita älykkäämpi! (6 ällää, muistakaa) Ja en nyt edes vittuile, olen tosissani. Ei hän ajattele olevansa, hän on. [/quote]Johanna Tukiainenkin kirjoitti 6 ällää omien sanojensa mukaan. Siten myös hän on meitä muita älykkäämpi. Tonia ja Johannaa yhdistää lisäksi ammatinvalinta (esiintyvä taiteilija), pakeneva hiusraja sekä se, että molemmat ovat päälle kolmevitosina edelleen pelkkiä ylioppilaita.  [/quote] Okei eli kaikki jotka on kirjottanu 6 ällää on yhtä älykkäitä kuin Tuksu tällä hetkellä? Miten omat kirjoituksesi menivät? Jos huonommin niin olet sitten Tuksuakin tyhmempi. Mistä tiedät vaikka Johanna olisikin ollut ihan fiksu lukioaikoina? [/quote] Tykkään Tonista, mutta tuo kuuden ällän tarina juontaa juurensa Apulannan haastatteluun 90-luvun Suosikissa. Iso haastattelu kahdessa lehdessä, mutta suurin osa jutuista vaan hyvää tarinankerrontaa. Suosikki julkaisi mukisematta ja osa jutuista on jäänyt elämään mediaan ja ihmisten mieliin. Kuten nuo kuusi ällää.

[/quote]Lisätään yhdistävien piirteiden listaan taipumus "hyvään" tarinankerrontaan.

Vierailija
36/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
37/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tony Virtasen identtinen kaksoisveli on...

Asuu tuolla Mäntyharjun suunnalla.

Kuka?

Vierailija
38/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 15:01"]

Toni Virtanen on oikeesti älykäs, kirjoittanut 6 ällää. Siinä tehkää perässä. 

[/quote]

Mä kirjotin 5 ällää eikä todellakaan voi sanoa älykkääksi. Ja tämä ei ole mitään peiteltyä itsekehua, vaan totinen tosi.

Vierailija
39/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonihan on ihana, ap ei tiedä mistään mitään!

Vierailija
40/43 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se on Wirtanen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi