Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äijien työpaikoilla seisovat farmariautot

Vierailija
31.08.2006 |

Käytän työmatkoihini sekä bussia, että omaa autoa ja olen miettinyt onko aamu- ja iltapäiväruuhkissa yksinään isoissa farmariautoissa istuvien äijien ja busseissa lapsineen, lastenvaunuineen ja kauppakasseineen kököttävien äitien välillä yhteys? Onko niin, että isukki vie aina perheen perhekokoisen auton työpaikkansa parkkipaikalle 8 tunniksi kököttämään samalla kun äidit ja vaunut täyttävät bussit? Ja jos äidillä on auto, niin on sen aina oltava se perheen kakkosauto? :D

Voi elämä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotosalla.

Vierailija:

Ja miksi juuri äiti kuskaa, oli auto mikä vaan...?

Vierailija
22/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on muuten eräs ystävä, jonka ex-aviomiehellä on

uudehko työsuhdeauto, ja tämä ystäväni lainaa autoa

edelleen lasten kuljetukseen, vaikka avioparina he ovatkin

eronneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meillä tehdään ellei miehellä tiedossa työreissua

t:12

Vierailija
24/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostaen oman työpaikkansa km-korvaukset ajaen kuitenkin miehen työpaikan kustantamilla bensoilla.

Vierailija
25/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän farmari seisoo sulaan aikaan pihassa, sillä ajetaan kyläreissuja ja mökkimatkoja. Mies menee keväästä syksyyn pyörällä töihin, minä bussilla. Talvella mies kulkee autolla, koska työpaikan lähelle ei pääse julkisilla.

Vaikka itse pääsisin sulaan aikaan autolla töihin, ei huvita etsiä parkkipaikkaa keskustasta, talon autotalliin kun on pitkä jonotuslista. Bussilla on nopeamminkin perillä, viereisellä kaistalla autot seisoo ruuhkassa ja bussi menee omalla kaistallaan ohi.

18, miksei miehesi mene Hesasta bussilla lentokentälle vai onko matka niin hankala? Minusta on hassua maksaa päiväkausien parkkimaksuja ja seisottaa autoa siellä, kun kotonakin olisi käyttöä.

Ihmetellyt olen myös samaa asiaa kuin ap. Naiset ja opiskelijat on bussien pääasiallisia matkustajia. Lapsia en ole aamuruuhkassa nähnyt kuin harvoin. Mikä pakko miesten on ängetä keskustaan autolla, jos julkisillakin pääsee?

Vierailija
26/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän farkkua lähinnä kauppakassina ja mummolareissuihin, muut matkat menen kävellen, pyöräillen tai bussilla. En tykkää autolla ajamisesta ja kuntoa saa helposti pidettyä yllä, kun liikkuu muutenkin kuin oven ja parkkipaikan väliä.

Vierailija
27/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla käytössä 7 paikkainen tila-automme ja mies ajaa työmatkansa kakkosautolla, joka on vanhempi jne.

Tosin meillä on turvaistuimet molemmissa autoissa, että kumpi tahansa ottaa kumman vaan auton käyttöönsä. Ja mulla päivittäistä ajoa tulee n. 5km...

Vierailija
28/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin farmari minulla ja lapsilla käytössä, mies romulla töissä.

Vierailija
29/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilometrikorvauksien takia varmaan.

Miesten autoiluinnostus on kyllä aika älytöntä. On hyvin epäekologista ajaa työmatkoja omalla autolla, jos julkisillakin pääsee.

Ja vielä enemmän ihmettelen intoilua auton vaihtamiseen. Pari tuttua miestä, joilla on pari vuotta sitten ostetut hienot kaarat, ovat nyt taas vaihtamassa uuteen. Auton vaihtoa parin vuoden välein kuulemma harrastetaan yleisesti, ihan vain sen takia, että se on hienoa. En kyllä tajua sitä. Vaikka meilläkin mies kyllä haluaisi ostaa uuden (käytetyn), mutta nykyisemme on sentään 16 vuotta vanha.

Vierailija:

18, miksei miehesi mene Hesasta bussilla lentokentälle vai onko matka niin hankala? Minusta on hassua maksaa päiväkausien parkkimaksuja ja seisottaa autoa siellä, kun kotonakin olisi käyttöä.

Ihmetellyt olen myös samaa asiaa kuin ap. Naiset ja opiskelijat on bussien pääasiallisia matkustajia. Lapsia en ole aamuruuhkassa nähnyt kuin harvoin. Mikä pakko miesten on ängetä keskustaan autolla, jos julkisillakin pääsee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi