Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äijien työpaikoilla seisovat farmariautot

Vierailija
31.08.2006 |

Käytän työmatkoihini sekä bussia, että omaa autoa ja olen miettinyt onko aamu- ja iltapäiväruuhkissa yksinään isoissa farmariautoissa istuvien äijien ja busseissa lapsineen, lastenvaunuineen ja kauppakasseineen kököttävien äitien välillä yhteys? Onko niin, että isukki vie aina perheen perhekokoisen auton työpaikkansa parkkipaikalle 8 tunniksi kököttämään samalla kun äidit ja vaunut täyttävät bussit? Ja jos äidillä on auto, niin on sen aina oltava se perheen kakkosauto? :D

Voi elämä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä tosi monta tällaista. Meillä minulla kotikäytössä se turvallisempi auto.

Vierailija
2/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meilläkin mies ajaa työmatkat farmariautolla, mutta mulla on käytössä 7hengen tila-auto...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillä mies menee töihin 60km suuntaansa. Me ollaan sitten lasten kanssa ilman autoa täällä maaseudun rauhassa.

Vierailija
4/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina ihmetellyt, miksi useimmissa perheissä se perheen kakkosauto, kauppakassi on kotona olevan ja lapsia kuskaavan vanhemman käytössä ja perheen ykkösauto, se turvallisempi, seisoo työssäkäyvän työpaikan pihalla.

Luulisi että se turvallisin ja parhain auto olisi perheen tärkeimmän lastin turvana.

Vierailija
5/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyt niin et mulla on parempi kulkuneuvo alla, mies sanonut et hän on itse levollisemmalla mielellä kun tietää et mun kulkupeli toimii hyvin.

Vierailija
6/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajaa 10 v:ta vanhempaa Honda Preludea. No, toisaalta

se on urheiluautotyyppinen, että ehkä juuri siksi meillä on

autot näin...

Olen kuitenkin samaa mieltä muiden kirjoittajien kanssa,

että lapsia kuljettava äiti tarvitsee paremman ja turvallisemman

auton, ja mies voi hyvin ajella jollain muulla.

Vierailija
7/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostivat ison perheauton kun perheeseen tuli toinen auto ja nyt mies matkaa 10 km työmatkan tällä autolla kun nainen kuskaa bussilla lapsia.

Vierailija
8/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajaa 7-hengen farmarilla työmatkat ja mulle hommattiin 7-hengen tila auto. Ei ole väliä periaatteessa kummalla mies töihin menee, kun mahdutaan jokatapauksessa kyytiin.

Vierailija
9/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jospa se farkku tai muu isompi auto onkin työsuhdeauto?

Meillä on juuri näin; miehellä tila-auto työsuhdeautona ja minulla oma pieni auto. Mutta lapsia en sillä kylläkään kuljettele, omia kohtuullisen lyhyitä työmatkoja ja kauppamatkoja vain. Viikonloppumatkat ja muut yhteiset menot tehdään miehen autolla tietty ja myös iltaisin lainaan hänen autoaan jos se on vapaana.

Vierailija
10/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tila-auto 7:lle (miehen työsuhde) ja mulla oma farmari.

Vierailija
11/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä siis kuskaan lapset jne.

Vierailija
12/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jompikumpi autoista ei ole käytettävissä, niin sitten kuskailemme toisiamme puolin ja toisin. Bussissa meistä kukaan matkustaa harvoin.

Vierailija
13/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä uudehko auto, mies ajelee vanhemmalla pikku-Ka:lla.

Vierailija
14/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi juuri äiti kuskaa, oli auto mikä vaan...?

Vierailija
15/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olis kortti ja meillä kaksi autoa, minä saisin " kauppakassiksi" tuon nykyisen ja mies ostais itelleen jonkun kakspaikkasen perheauton jolla kulkis työmatkat.

Vierailija
16/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jolla sitten yksin köröttelee töihin päivittäin. Eli perheauto on perheen käytössä korkeintaan viikonloppuisin.

Meillä tilanne on sellainen, että mies reissaa aika lailla ulkomailla ja on ruvennut ajelemaan Hesaan, jossa auto jää kököttämään päiväkausiksi lentokentälle. Me sitten pojan kanssa kuljetaan bussilla.

Vierailija
17/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on se huonompi kottero työmatkoja varten ja mulla farmari jolla kuljetan lapset hoitoon ja itse ajan työmatkat. =)

Vierailija
18/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päivisin käytössä perheen ykkösauto ja mies ajaan töihin vanhemmalla ja turvattomammalla.

Tämä järjestely on todettu parhaimmaksi, sillä jos mies ajaisi ykkösautolla, pitäisi kakkoseenkin ostaa 2 turvaistuinta ja sellaiseen investointiin ei ole kiinnostusta.

Vierailija
19/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on työsuhdeautoja...ja siksi miehen käytössä. naisilla on miehiä harvemmin työsuhdeautoja, koska niitä ei naisvaltaisilla aloilla juuri ole....mutta meidän perheessä minä lasten kanssa ajelen sillä isolla ja turvallisella farmarilla :) ja mies polkee työmatkat pyörällä :). ei haluat maksaa tuplaveroja ja vakuutuksia kakkosautosta.

Vierailija
20/29 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuljetan heitä harrastuksiin jotka ovat ennen mieheni työajan päättymistä.

Vierailija:

Ja miksi juuri äiti kuskaa, oli auto mikä vaan...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän