Perussuomalaiset haluaa eläkeläiset töihin ja lukiolaiset ostamaan koulukirjansa
Purra esittää myös eläkeläisten houkuttelemista töihin uudella veroporkkanalla, mitä myös hallituspuolue keskusta on useasti väläyttänyt.
Purran mielestä hallituksen olisi pitänyt myös peruuttaa useita menolisäyksiä aiheuttavia uudistuksiaan, kuten oppivelvollisuuden pidentämisen.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Koulukirjat lukiossa ovat olleet maksullisia niin kauan kuin muistan, enkä jutusta löytänyt kirjojen palauttamista maksulliseksi, ainoastaan kritiikkiä oppivelvollisuuden pidentämisestä. Se tulee oikeasti yhteiskunnalle kalliiksi.
Samaa mieltä oppivelvollisuuden pidentämisestä. Ihmiset menevät 30v ensimmäiseen työpaikkaan ja eläkeläiset töihin. Heh heh, kunhan nyt ensin työllistettäisiin 50+ työttömät, kaikki eivät suinkaan ole syrjäytyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät äänestämään oikeistolaista talouspolitiikkaa ajavaa puoluetta.
Vain fiksut köyhät. Mielummin kapea leipä joka riittää loppuun asti, kuin hetken kulutusjuhla ja sitten ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhät äänestämään oikeistolaista talouspolitiikkaa ajavaa puoluetta.
Kyllä, minulle köyhälle sopii tuloverotuksen keventäminen.
Ja samalla julkisten sosiaali- ja terveyspalvelujen alasajo? Onko varaa yksityiselle?
Saattaa ollakin, kun käteen jää enemmän. Noilla rahoilla voi ostaa terveysvakuutuksen.
Joka on julkisia palveluja kalliimpi ja vie köyhän tuloista mukavan osan. Jos jäät työttömäksi onko varaa maksaa vakuutus? Amerikan malli jättää suuren osan vaille terveyspalveluja.
En ymmärtänyt lukio kohtaa. Minun ainakin on aina pitänyt ihan itse ostaa jokaikinen lukion kirja.
Kokoomuslaiset taas haluavat että suomessakin rikkaat siirtyvät asumaan muurien ja piikkilanka-aitojen sisäpuolelle kuten mm. Brasiliassa, viemällä köyhiltä viimeisetkin pennoset.