Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä meikkivoide tms peittää couperosan?

Vierailija
11.10.2014 |

Vinkkejä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista käyttämääni, mutta vinkkaan hoitoaineiksi Avenen apteekista saatavia tuotteita erityisesti Diroseal (tai jotain sinnepäin)

Vierailija
2/21 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blascolle ääni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä nuo Grimasin nestemäiset meikkipohjat ovat todella hyviä, runsaasti pigmenttiä, ja ovat Joe Blascoa edullisempia. Myös nuo Mehronin meikkipohjat ovat laadukkaita. Ammattilaisten käyttämiä, kuten JB. En tiedä mistä muualta näitä Suomessa saa.

http://punanaamio.fi/kategoria/115/kasvovarit-ja-meikkipohjat-watercreme-puuterit

Vierailija
4/21 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin ääni Grimasille. Tuossa sivulla on myös hyviä vinkkejä oikean sävyn valintaan. Itse levitän meikkivoiteen ihan tavalliseen tapaan meikkisienellä tai sormilla. Putkilo kestää todella kauan!

Vierailija
5/21 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blasco.

Vierailija
6/21 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa enemmän hoitaa sitä couperosaa ettei tarvitse niin paljon peittää. Ja varmistua ettei ole kyse ruusufinnistä.

Hoitovoide couperosaan löytyy apteekista, joko Dermalexin Couperosa -voide tai sitten Avenen Anti-Redness Fort (Dirosealia ei enää ole) tai vastaava tuote La Roche-Posayltä. Myös Clinidermillä on joku voide.

Hoito-ohjeet:

http://www.yhteishyva.fi/kauneus-ja-pukeutuminen/ihonhoito/couperosa-iho--hoito-ja-meikkaus/0218010-107377

Yleensä peitevoiteeksi suositellaan Joe Blascoa tai Lumenen Red Neutralizeria, käytän itse Avenen Couverancea.

Vierailija
7/21 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blasco on hyvä, mutta erityisesti liputan vain apteekeista saatavaa Vichyn Dermablendiä. Siitä on saatavilla nestemäinen meikkivoiteena sekä vielä peittävämpänä compact meikkivoiteena. Itse kärsin pahasta couperosa ihosta, enkä vichystä enää vaihtaisi pois!

Vierailija
8/21 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten paha couperosa sulla on, mulla on vaan sellainen semipunoittava iho ja Sensain Total finish -meikkipuuteri on ihanan peittävää. Voi kyllä olla, että se ei kovin pahaan punaisuuteen kuitenkaan riitä.

Vierailija
9/21 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen CC

Vierailija
10/21 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:28"]

Lumenen CC

[/quote]

Ei toimi mulla voimakkaaseen couperosaan. Se kuultaa läpi tuon voiteen.

Vierailija
11/21 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pyöreä Lumenen rasia, jossa on couperosan peittävää voidetta. Pidän sottaavaa Joe Blascoa parempana.

Vierailija
12/21 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen Sensitive Touch -sarja on osoittautunut hinta-laatusuhteen osalta itselläni parhaaksi. Arbutin on kaikkein paras kokeilemani kasvorasva, mutta hinta (60 e) turhan suolainen. Saunaan mennessä kannattaa levittää kasvoille paksu kerros perusvoidetta!

Vierailija
13/21 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär käyttää ruusufinniin Lumenen pienessä purkissa(pyöreä matala niin kuin poskipunissa ja luomiväreissä) olevaa peitevoidetta, ja Lumenen cc-voidetta päälle.

Vierailija
14/21 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arbutin vähentää couperosaa todella paljon, joten kannattaa käyttää sitä kosteusvoiteena. Käytän lumenen voidetta, joka neutralisoi punoitusta ja meikkivoiteena lumenen cc voidetta. Ei näy punoitus kun käyttää alla noita neutralisoivia.

Vierailija
15/21 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 100% peittävä mut mulle riittää ettei ole ihan vahanuken näköinen. Mulla on ruusufinni ja meikkivoide max factor lasting performance. Joskus laitan vielä blascon peitenappia pahimpiin kohtiin mutta se on musta turhan paksua ja peittää punaisuutta mutta tekee mun mielestä epätasaisuudet näkyvämmiksi. Mulla siis se ruusufinni niin iho on joskus sellaisia märkänäppylöitä täys:-(

Vierailija
16/21 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän kuinka paha Couperosa on. Mä oon käyttänyt Lumenen BB-voidetta, sopii mun iholle ja on yllättävän peittävää. 

Joskus käytin No 7:n Colour calming primeria (joka on siis väriltään vihreää mönjää) meikkivoiteen alla, se oli todella tehokasta ja peitti punaisuuden erittäin hyvin. En tiedä onko koostumus muuttunut tai jotain, koska viimeksi kun ostin ja yritin käyttää, se ei enää toiminutkaan. Voi olla että se jollain muulla kuitenkin toimii.

Vierailija
17/21 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla on lääkerasva siihen couperosan hoitoon?...
ja sitten joe blascoa, dr. Hauskan tuotteet jne.

Vierailija
18/21 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon cliniquen vihreää couperosavoidetta, mutta ei se kyllä toimi mulla. Käytän kai jotenkin väärin tai mun kosteusvoide ei sovi sen kanssa, koska se ei levity kunnolla vaan rullautuu pois iholta. Lisäksi se tekee ihonsävyn aika harmaaksi ja sairaaksi.

Vierailija
19/21 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichyn voidemainen. Peittää mitä vain.

Vierailija
20/21 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichy Dermablend. Peittää mutta antaa ihon hengittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme