Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin tänään 400e maksavan kodinkoneen jonka mies pisti äsken kiukuspäissään paskaks

Vierailija
04.09.2021 |

Että semmonen mies mulla. Sillä paloi käämit taas jostain ja uus robotti-imuri koki kohtalonsa ennen ensimmäistäkään käyttökertaa.
Nyt olen yksin täällä makkarissa selailemassa asuntoilmoituksia jos joku kiva yksiö tai kaksio löytyis mulle.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Joo. Jos mulle kävisi noin niin tuskin vauva-palsta tulisi ekana mieleen.

Vierailija
22/23 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä noita hulluja sikiää?

Porvoosta...

Juu, Suomessahan ei tunnetusti ole ainoatakaan tunteidenhallinnaltaan osaamatonta ja väkivaltaista miestä... 🙄

No äippylit pakastaa vauvoja, ja teinitytöt juottaa toisilleen lasolia ja antaa keittiöveistä toisilleen. 

Puhutanko vähän tilastoista? Koska länsimaissa maailmanlaajuisesti 98-99% lähisuhdeväkivallasta on 2010-luvulla ollut biologisten miesten suorittamaa. Että keskity sinä vaan siihen 1-2%:in

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä noita hulluja sikiää?

Porvoosta...

Juu, Suomessahan ei tunnetusti ole ainoatakaan tunteidenhallinnaltaan osaamatonta ja väkivaltaista miestä... 🙄

No äippylit pakastaa vauvoja, ja teinitytöt juottaa toisilleen lasolia ja antaa keittiöveistä toisilleen. 

Puhutanko vähän tilastoista? Koska länsimaissa maailmanlaajuisesti 98-99% lähisuhdeväkivallasta on 2010-luvulla ollut biologisten miesten suorittamaa. Että keskity sinä vaan siihen 1-2%:in

No varmaan juu, kun naisia ei tuomita edes puolison murhapolttamisesta elävänä. 

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c749c6f2-3035-4b01-98ce-bb88b1d5fa9d

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi