Ostin tänään 400e maksavan kodinkoneen jonka mies pisti äsken kiukuspäissään paskaks
Että semmonen mies mulla. Sillä paloi käämit taas jostain ja uus robotti-imuri koki kohtalonsa ennen ensimmäistäkään käyttökertaa.
Nyt olen yksin täällä makkarissa selailemassa asuntoilmoituksia jos joku kiva yksiö tai kaksio löytyis mulle.
Kommentit (23)
ropotti-imuri sanoi miehellesi jotain pahaa sinusta ja laittoi sen atomeiksi? Ei ihmekään, jos mies suuttui!
Vierailija kirjoitti:
Missä noita hulluja sikiää?
trollilandiassa, Korsossa ja Kouvolassa. kertoo kaiken palstamammojen omasta tasosta myöskin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porvoosta...
Juu, Suomessahan ei tunnetusti ole ainoatakaan tunteidenhallinnaltaan osaamatonta ja väkivaltaista miestä... 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porvoosta...
Juu, Suomessahan ei tunnetusti ole ainoatakaan tunteidenhallinnaltaan osaamatonta ja väkivaltaista miestä... 🙄
No äippylit pakastaa vauvoja, ja teinitytöt juottaa toisilleen lasolia ja antaa keittiöveistä toisilleen.
viimeksi se hajoitti sen integroidun mikron taisi olla vieläpä saman hintainen. sait taas k-päiset mammat raivoihinsa, varmasti monessa kämpässä on eukolla solidaarisista syistä jalat ristissä. ensiviikolla uusi juttu ehkä se hajoittaa uuden 4000e läppärin, siinä on mammoilla siunailemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porvoosta...
No äippylit pakastaa vauvoja, ja teinitytöt juottaa toisilleen lasolia ja antaa keittiöveistä toisilleen.
Aika lapsellista kommentointia taas kerran Tuikkikselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porvoosta...
Aika lapsellista kommentointia taas kerran Tuikkikselta.
noinko koville totuus ottaa?
Lähde pois ennen SINÄ olet tuusan nuuskana.