Pystyttekö syömään purkillisen Ben&Jerry's-jätskiä yhdeltä istumalta?
Kommentit (78)
Pystyn ja syön joskua, mut ällömakeeta on.
En pysty yhtään mitään jäätelöä syömään enempää kuin yhden pallon. Tai, pystyn kai, mutta ei kyllä tee enempää mieli ainakaan mitään äkkimakeaa.
Tässä ketjussa on peukutuksista päätellen sallittu vain yhdenlainen vastaus...
Helposti pystyn syömää! :) Juurikin tämän aamun aloitinkin paketillisella ben&jerry's jäätelöä. ;)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:58"]
[/quote]
Joo tein saman huomion :D
AP
Pystyn. Täältä itse asiassa sain parhaan jätskivinkin ikinä, half baked on ihanaa. Ostin ennen myös Aino-purkkeja, mutta niiden maut on nyt muutettu tylsiin perusmakuihin enkä sellaisesta maksa vitosta puolesta litrasta.
Normaalisti pystyn, mutta viime viikonloppuna alkoi tökkimään kun oli vielä 1/5 ehkä jäljellä. Ei vaan enää pystynyt. Kyseessä oli se Peanutbutter cup. Coocie dough ei ole koskaan jäänyt kesken, eikä Caramelsutra.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:58"]
[/quote]
AP
[/quote]
Joo, olet huono ihminen tai teeskentelijä jollet pysty vetämään jotain "herkkua" litraa kerralla.
En olisi ikinä kuvitellut kirjoittavani tällaista viestiä, mutta menköön: läskit alapeukuttaa.
Varmaan pystyn, mutta ei siitä hyvä olo tule.. :D Sanoisin, että parhaimmillaan nautinto on silloin, jos sen jakaa kahdelle päivälle. Ensin syö niin paljon kuin tuntuu hyvältä (eli yli puolet) ja seuraavana päivänä syö loput välipalaksi. Lempparini on cookie dough!
En oo kokeillu :D oon vaan niitä pieniä purkkeja syöny
Periaatteessa joo mutta yleensä jaan pariin kolmeen erään :P
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:04"]
En olisi ikinä kuvitellut kirjoittavani tällaista viestiä, mutta menköön: läskit alapeukuttaa.
[/quote]
Tää nyt oli taas ihan asiatonta. Mä olen läski, enkä pysty syömään kerralla niin isoa määrää jätskiä, mutta kaverini taas on alipainon hujakoilla ja helposti vetää litran kerralla.
AP
kyllä minä 50 kiloinen hento naisihminen kiskaisen naamariin vaikka kaksi kerralla :D Oon hirveen perso kaikelle makealle.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:58"]
[/quote]
AP
[/quote]
Joo, olet huono ihminen tai teeskentelijä jollet pysty vetämään jotain "herkkua" litraa kerralla.
[/quote]
Miksi pitää liioitella? Kyseessä puolen litran purkit, ehkä jopa vähän vajaa puoli litraa. Mutta paskanjauhajat nyt eivät tosiasioista piittaa.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:52"]
Vai kuinka kauan purkki säilyy teillä?
[/quote]
en halua osallistua world's fattest dumb asses kisaan
Helposti! Half baked on parasta <3
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:04"]
[/quote]
Tää nyt oli taas ihan asiatonta. Mä olen läski, enkä pysty syömään kerralla niin isoa määrää jätskiä, mutta kaverini taas on alipainon hujakoilla ja helposti vetää litran kerralla.
AP
[/quote]
Mietin ihan samaa ap, itsekin jonkin sortin läskinä olen paljon persompi rasvaisille suolapaloille. Moni kaksin käsin makeaa vetävä taas on laiheliini, joka ei juuri oikeaan ruokaan koske. Jos läskit lähtisivät makeat herkut jättämällä olisin ollut hoikka jo vuosia vuosia.
Mä syön jonkun 1/3 aina kerralla :) Ei se purkki kyllä pakasteessa säily kuin max 2-3 päivää.
AP