Valkoinen sohva?
Onko kenelläkään kokemuksia valkoisesta nahkasohvasta? Miten on pysynyt puhtaana? Jos nyt valitsisit sohvaa niin olisiki valintasi edelleen valkoinen?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:34"]Meillä on. 2 valkoista nahkasohvaa. Olleet meillä nyt parisen vuotta. Ovat edelleen, kuin uudet. Heti alkuun puhdistin ne ja hoidin pinnan.
Edellen valitsisin valkoiset. Säännöllinen hoito ja putsaus niin ei ongelmia.
[/quote]
Tuleeko asuntoonne paljon katupölyä ja tarttuuko se nahan pintaan?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:36"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:34"]Meillä on. 2 valkoista nahkasohvaa. Olleet meillä nyt parisen vuotta. Ovat edelleen, kuin uudet. Heti alkuun puhdistin ne ja hoidin pinnan. Edellen valitsisin valkoiset. Säännöllinen hoito ja putsaus niin ei ongelmia. [/quote] Tuleeko asuntoonne paljon katupölyä ja tarttuuko se nahan pintaan?
[/quote]
No ei tule.
t. valkoiset nahkasohvat
Meillä on myös 2 selkeälinjaista valkoista nahkasohvaa. Ovat 3 vuotta vanhat ja edelleen kuin uudet. Ja lisäksi myös ajattomat ja tyylikkäät. Pesen nahanpesuaineella ja laitan sen jälkeen nahanhoitoainetta (ostanut Vepsäläiseltä) n. parin kuukauden välein. Nahkaakin on sitten montaa eri laatua! Jotkut paperinohuesta ja toisinpäin. Meidän sohvat ovat tosi kalliit, mutta esim. IKEAn halpissohvista olen kuullut, että ovat yllättävän hyvälaatuisia!
Mun äidillä on valkonen nahkasohva, siihen on tarttunu tosi tympeesti farkuista sinistä väriä :/ Mutta ei mun käsityksen mukaan oo erityisen kallis taikka laadukas sohva..
Farkkujen kanssa pitää olla varovainen. Pyllyn alle huopa, jos on farkut.
Meillä on. 2 valkoista nahkasohvaa. Olleet meillä nyt parisen vuotta. Ovat edelleen, kuin uudet. Heti alkuun puhdistin ne ja hoidin pinnan.
Edellen valitsisin valkoiset. Säännöllinen hoito ja putsaus niin ei ongelmia.