Ahdistaa ihmisten ilkeys ja töykeys
Minua on järkyttänyt näin aikuisena miten ihmiset voivat olla ilkeitä ja töykeitä toisia ihmisiä kohtaan eivätkä eipäröi näyttää sitä josseivät pidä jostakin ihmisestä. Kaikki ilmeet, eleet ja puhetyyli, luulin ettei aikuiset toimi näin. Itse olen ottanut etäisyyttä moneen ihmiseen kun olen miettinyt "mottoani" että älä siedä muilta sellaista, miten et itsekään käyttäytyisi toista kohtaan.
Kommentit (48)
Omassa naapurissa asuu valitettavasti tällaiset naapurit, jotka ei välitä tippaakaan vaikkka heille on ystävällisesti kerrottu, että päivät pitkät kestävä kolina ja lauleskelu kuuluu naapuriin. Ei tunnu kiinnostavan. Iänikuinen selitys, että normaaleja ääniä.
Itse en koskaan kehtaisi pakkosyöttää omia äänekkäitä elämänääniäni naapuriin.
Suomalaiset on elukoita. Puuttuu käytöstavat. Siksi tänne sekoittuu maailman pohjasakka hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kiltein ihminen jonka tiedän on Down mies. "Normaalit" ihmiset usein paljon ilkeämpiä. Mitä tästä voi päätellä?
Ehkä on hyvä että se on kiltein mies koska silloin se ei ainakana levitä geenejään
Vierailija kirjoitti:
Eniten itseäni ärsyttää nykytyylinen itsekkyys ja käytöstapojen puute ihan joka paikassa missä on ihmisiä. Kävellään keskellä käytäviä väistämättä suoraan päin. Leveästä kahteen suuntaanntoimivaksi tarkoitetusta oviaukosta tullaan keskellä vastaan, niin että on mahdotonta kävellä yhtä aikaa vastaan. Kuljetaan jopa neljä ihmistä rinnakkain, eikä aikomustakaan antaa vastaatulijalle tilaa.
Nykyaikaan joihinkin ihmisiin on ihmeellisellä tavalla pesiytynyt sellainen ajatus, että ainut mistä pitää välittää on oma napa. Sanon vaan, että taydellisiä moukkia.
Tämän saman huomion olen tehnyt. Myös tuntuu että pyörällä liikkuessa, jalankulkijana tietä ylittämässä ja koiran kanssa lenkkeillessä on jotenkin alempiarvoinen kun tulee pskaa niskaan joka suunnasta. Läheisellä suojatiellä saa päivittäin pelätä jäävänsä auton alle kun on ihan sama ilmeisesti ylittääkö sitä ihminen vai ei kun kaahataan ja viime hetkellä pysähdytään, tai sitten kaasutetaan melkein sentin päästä kun on päässyt ohi.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa naisten käytökseltä.
Feminiininpää ei olekaan kuin suomalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu suomen kulttuuriin ja ulkkareita kun varsinkin naiset nöyristelee niin tulee tollasta junttimeinikiä joka suunnasta. Sellainen onn suomen kulttuuri ikävä kyllä. Ihmisiltä puuttuu toisten ja asioiden kunnioitus. venäjä on rajanaapuri sekin vaikuttaa..Suomalaiset on samallaisia.
Ulkkarit osaa kyllä olla myös todella töykeitä. :D Asiakaspalvelutyössä olleena rohkenen sanoa näin. Itä-aasialaiset on todella kohteliaita, mutta sitten monet muut ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
On vaikeaa olla oikein toimivaa vähemmistöä.
Hyvät käytöstavat omaava, hyväsydäminen empaattinen ihminen on harvinaisuus nykyisin. Niin kuin laulussa lauletaan "good hearts are hard to find"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten itseäni ärsyttää nykytyylinen itsekkyys ja käytöstapojen puute ihan joka paikassa missä on ihmisiä. Kävellään keskellä käytäviä väistämättä suoraan päin. Leveästä kahteen suuntaanntoimivaksi tarkoitetusta oviaukosta tullaan keskellä vastaan, niin että on mahdotonta kävellä yhtä aikaa vastaan. Kuljetaan jopa neljä ihmistä rinnakkain, eikä aikomustakaan antaa vastaatulijalle tilaa.
Nykyaikaan joihinkin ihmisiin on ihmeellisellä tavalla pesiytynyt sellainen ajatus, että ainut mistä pitää välittää on oma napa. Sanon vaan, että taydellisiä moukkia.
Tämän saman huomion olen tehnyt. Myös tuntuu että pyörällä liikkuessa, jalankulkijana tietä ylittämässä ja koiran kanssa lenkkeillessä on jotenkin alempiarvoinen kun tulee pskaa niskaan joka suunnasta. Läheisellä suojatiellä saa päivittäin pelätä jäävänsä auton alle kun on ihan sama ilmeis
Mummo ei uskalla edes Monarkillaan ajaa😆
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu suomen kulttuuriin ja ulkkareita kun varsinkin naiset nöyristelee niin tulee tollasta junttimeinikiä joka suunnasta. Sellainen onn suomen kulttuuri ikävä kyllä. Ihmisiltä puuttuu toisten ja asioiden kunnioitus. venäjä on rajanaapuri sekin vaikuttaa..Suomalaiset on samallaisia.
Per suissa on myös homoja joten luulis per sujen tietävän aivan konkreettisesti ettei kaikki naiset nöyristele miehiä kun ei kaikki miehet nöyristele naisiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät käytöstavat omaava, hyväsydäminen empaattinen ihminen on harvinaisuus nykyisin. Niin kuin laulussa lauletaan "good hearts are hard to find"
Se on kumma kun homomiehet ajattelevat, että kaikki naiset ovat heteroja. Luulis homomiesten tajuavan etteivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karen lol
Myös liikenteessä tämän huomaa. Entistä enemmä on täysiä k&@#ipäitä. Vuoden sisällä sattunut 1 liikenneraivoaja, piti soittaa poliisit kun ei vainoaminen loppunut, keskisormea näkyy ja raivotaan hulluna, ilveillään ja väännetään naamaa, huoltoasemalla pirttihirmu näytti parasta osaamista kun ei jonossa etuilu onnistunutkaan. Hiostetaan takapuskurissa ja kaahataan ohi, loppuvittuiluksi ruikkaus tuulilasin pesunestettä taakse.
Näillä täytyy olla todella paha olo.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda ystäväpiiriä, yksinkertaista.
Miten sitä vaihdetaan?
Vähä-älyiset täällä näköjään kaapanneet tämänkin ketjun ...
Vierailija kirjoitti:
Myös liikenteessä tämän huomaa. Entistä enemmä on täysiä k&@#ipäitä. Vuoden sisällä sattunut 1 liikenneraivoaja, piti soittaa poliisit kun ei vainoaminen loppunut, keskisormea näkyy ja raivotaan hulluna, ilveillään ja väännetään naamaa, huoltoasemalla pirttihirmu näytti parasta osaamista kun ei jonossa etuilu onnistunutkaan. Hiostetaan takapuskurissa ja kaahataan ohi, loppuvittuiluksi ruikkaus tuulilasin pesunestettä taakse.
Näillä täytyy olla todella paha olo.
Kuvaamasi käytös on kyllä ala-arvoista. Mutta miksi ne sulle raivoaa? Harva tuollaista tekee ilman minkäänlaista syytä. Ajatko esimerkiksi kovin paljon alle nopeusrajoituksen? Se tulee helpoiten mieleen, koska se varmasti ärsyttää moniaja aiheuttaa juuri puskurissa roikkumista ja ohittelua.
Vanhainkodissa ollessani töissä, kaikkein ilkeimpiä olivat entiset opettajat. Tosi rääväsuita ja ilkeitä. Kerrassaan pirullisia hoidettavia. Minulle on oltu myös sen takia ilkeitä, kun en ole halunnut tehdä omia lapsia. En halua tehdä tähän pahaan maailmaan lapsia. Olen itse kiltti enkä halua kilttiä lasta, joka joutuu kärsimään. Maailma menee vaan koko ajan hullummaksi, raadollisemmaksi ja pahemmaksi. Ihan pelkään ihmisiä.
Onneksi tämä moukkajoukko nimeltä ihmiskunta on nyt saanut omat kuninkaansa mätänevistä ahneista vanhoista ukoista, kuten Putin ja Trump. Pienemmät niljakkeetkin ovat erittäin suosittuja. Valta-asemaan ja valokeilaan "pääsy" edellyttää narsismia, eikä se häiritse ketään. On tietenkin luonnollista, että kilttejä ja hyväkäytöksisiä ihmisiä ei pidetä arvossa ja he saavat tuntea sen nahoissaan. Onneksi on tämä viisas planeetta, jonka mekanismit hoitavat tällaisen mellastavan eläinlajin aikanaan pois mellastamasta - ja prosessi on jo käynnissä. Tietenkin ihminen saattaa vielä kiihdyttää tätäkin lähtölaskentaa nerokkailla keksinnöillään, kuten ydinaseet. Olemme siis alinta kastia, toisin kun koulussa opetettiiin.
Kyllä. Jotkut ihmiset eivät vaan ymmärrä. Eivät ymmärrä omaa napaansa pidemmälle ja tällaiset ihmiset kannattaa jättää omaan kurjuutensa.