Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pidä seksistä. Noin, nyt se on sanottu.

Vierailija
11.10.2014 |

Harrastin seksiä vain lasten saannin takia. Ei kiinnosta miehen alla makoilu ja hikitippojen keräilyastiana oleilu. 

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:57"]

Jep. Itse pidän kyllä seksistä, vaikka monen mielestä olisinkin varmaan aika frigidi, mutta mielestäni kulttuurissamme on tehty ihan liian iso numero sukupuolielinten yhteen hankaamisesta ja kaikesta sitä edeltävästä kujeilusta. Jestas, aikuiset ihmiset jaksavat olla niin seksiseksiseksi joka käänteessä, jotenkin sivistymätöntä jopa. Hieno asia tietysti, jos pystyy nauttimaan, mutta miksi tehdä niin luonnollisesta biologisesta vietistä niin jäätävä haloo. Luulisi olevan jopa vähän noloa, jos ihmisen elämässä top 5 prioriteetteihin kuuluu se, että sukuelimissä tuntuu säännöllisesti hyvältä...

Näinhän ei kuitenkaan voi ääneen sanoa olematta estynyt antimoderni alistettu yksilö, joka ei ole vain saanut hyvää seksiä. No, sanon kuitenkin, silloin tällöin.

[/quote]

ehkä se "haloo" on katsojan silmissä. Joo esim. mainonta käyttää tiettyjä mielikuvia, mutta onhan nykyihmisellä pitkälle kehittynyt medialukutaito... Ei normi-ihmiset mitään sen kummempaa haloota tee? En tosin tiedä millaisia kahvipöytäkeskusteluja teidän työpaikalla/kyläreissuilla käydään :)

[/quote]

Just joku kysyy palstalla, kauanko meni synnytyksestä siihen kun aloititte seksin. Vähän tulee kyllä mieleen kilpajuoksu tai ettei normaali ihminen tuollaisia mieti. Jatkuu seksielämä kun jatkuu, eiköhän se vauva-arki ole suurimmalle osalle aluksi se tärkein. 

Ja jos heti panettaa niin hittoako sitä täällä haloilemaan.

Vierailija
102/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:31"]

Mä oon ap oikeasti tosi surullinen sun puolesta. Itse nautin aivan suunnattomasti siitä miltä yhdyntä tuntuu fyysisesti.

[/quote]

No et säkään voi tietää, miten tyytyväisiä me ollaan, kun ei olla KOSKAAN puutteessa ;) Oon tosi surullinen SUN puolesta kun sä et saa joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:30"]

Nautinto kuuluu elämään, onko sivistymätöntä käydä hienoissa ravintoloissa? Tai harrastaa jotain, mistä pitää. Orgasmia ei voi verrata oikein mihinkään, paitsi heroiiniin. Ehkä seksi on sivistyneempää? Jos ette nauti seksistä, on aika typerää kuvitella, että muut naiset tekee sitä yhteiskunnan/median/miesten/lisääomasana painostuksesta.

[/quote]

Eläimellinen seksuaalinen nautinto ei ole mitään sivistynyttä toimintaa :D

Vierailija
104/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:31"]

Mä oon ap oikeasti tosi surullinen sun puolesta. Itse nautin aivan suunnattomasti siitä miltä yhdyntä tuntuu fyysisesti.

[/quote]

No et säkään voi tietää, miten tyytyväisiä me ollaan, kun ei olla KOSKAAN puutteessa ;) Oon tosi surullinen SUN puolesta kun sä et saa joskus.

[/quote]

Niin. Himojen orja ;) Katsos, asioilla on kääntöpuolensa. 

Vierailija
105/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautinto kuuluu elämään, onko sivistymätöntä käydä hienoissa ravintoloissa? Tai harrastaa jotain, mistä pitää. Orgasmia ei voi verrata oikein mihinkään, paitsi heroiiniin. Ehkä seksi on sivistyneempää? Jos ette nauti seksistä, on aika typerää kuvitella, että muut naiset tekee sitä yhteiskunnan/median/miesten/lisääomasana painostuksesta.

[/quote]

Ehkä näitä kirjoittajia harmittaa se, kun jotkut eivät ole himojensa orjia, kuten he joutuvat olemaan? Olkoonkin kuinka ihanaa tahansa.

Vierailija
106/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautinto kuuluu elämään, onko sivistymätöntä käydä hienoissa ravintoloissa? Tai harrastaa jotain, mistä pitää. Orgasmia ei voi verrata oikein mihinkään, paitsi heroiiniin. Ehkä seksi on sivistyneempää? Jos ette nauti seksistä, on aika typerää kuvitella, että muut naiset tekee sitä yhteiskunnan/median/miesten/himojensa orjuuden painostuksesta.

[/quote]

Ei ehkä sittenkään niin typerää...

Vierailija
107/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hienoa, että seksin ei TARVITSE kiinnostaa! On ihan OK jos se EI ole ok, se hieno juttu.

Ihoan sitä pakonomaista ajatusta, että naisen pitää saada orgasmi ja hakea nautintoa ja on pakko nauttia seksistä. Moni joka ei kuitenkaan nauti, päätyy sitten väittämään että no onhan se ihan ok, ehkä valehtelemaan jopa itselleen. Itsetunto saa kolhun, koska kokee olevansa vajavainen, kun ei ole oppinut siitä nauttimaan.

Me ollaan kaikki erilaisia. Eivät kaikki ihmiset nauti myöskään liikunnasta / ihmisten kanssa tekemisissä olemisesta / ulkoilusta / terveellisestä syömisestä / opiskelusta tms. vaikka noi ovat yhtä lailla perusjuttuja elämässä.

On aina ahdistavaa jos jonkun asian on pakko olla kivaa.

Jos olet parisuhteessa, niin tiedostat että parisuhteen kannalta seksi on hyväksi (ellei puoliso ole yhtä epäseksuaalinen) ja kokonaistilanteen kannalta harrastat sitä omasta pitämättömyydestäsi huolimatta aina välillä.

Samoin kuin jos et pidä liikunnasta, niin voit silti sitä harrastaa välillä terveytesi vuoksi jne.

Tilanne ei oikeasti parane sillä, että kieltää itseltään oman tunteensa asiaa kohtaan ja pakottautuu hommaan hymysuin. Tietysti asennettaan voi tarkistaa, mutta sille ei loputtomasti voi muutoksia tehdä.