Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pidä seksistä. Noin, nyt se on sanottu.

Vierailija
11.10.2014 |

Harrastin seksiä vain lasten saannin takia. Ei kiinnosta miehen alla makoilu ja hikitippojen keräilyastiana oleilu. 

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, ap, kun otit esille tämän aiheen. Saisipa tällaista lukea lehdistä ja nähdä haastatteluja. Miksi ihmeessä oletetaan, että jokainen nauttii seksistä ja päivän päätavoite on päästä jakamaan eritteitä kumppanin kanssa.

Lisäksi aseksuaalisuuden oletusarvona pidetään traumoja (hyväksikäyttö tms). Aika usein kyllä on niin, että hyväksikäyttö johtaakin liikaseksuaalisuuteen. Kirjallisuutta tästäkin löytyy.

Itselläni ei ole itsetunto-ongelmia tai seksuaalista riistoa taustalla. Seksi ei vaan anna mulle mitään ja voin elää hyvin ilman. Mitä enemmän joutuu näkemään seksiaiheisia uutisia tai elokuvia, sitä kauemmaksi halut kaikkoavat.

Vierailija
82/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:51"]

Seksi  ei ole mikään välttämätön perustarve, kuten syöminen ja ulostaminen.

[/quote]

Mulle on. En pysty elämään täyttä elämää ilman seksiä. Olen "parisuhteessa" oleva nainen ja tällä hetkellä ollut ilman seksiä 13kk, koska mies ei halua/pysty, koska stressi. Olen masentunut, haluan kuolla ja päästä pois kärsimästä.

Valitettavasti seksin puute ei tapa, kuten esim ruoan puute. En näe elämässä mitään positiivista enkä koe, että tulevaisuudella olisi minulle enää mitään tarjottavaa. Koska en saa seksiä. Suhde olisi muuten ennallaan, jos pystyisin siihen, mutta en enää voi olla miehen lähellä, en halaa enkä suutele häntä omasta aloitteestani koska en saa sitä mitä haluan. En vain pysty. 

Jos päädyn vain heittämään miehen pihalle ja ottamaan joskus uuden, mitään suhdetta ei tule, ellei mies suostu allekirjoittamaan sopimusta siitä, että toisen tarpeet tyydytetään vähintään kaksi kertaa viikossa ja vähintään kerran viikossa tuohon on kuuluttava yhdyntä. Jos ei onnistu, on toisella oikeus hakea seksiä muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä "normaali" seksielämä on hyvinvoivan ihmisen merkki. Vaikka kuinka vastaan vänkäisi niin kyllä seksillä on merkitystä lähes kaikille naisille. Toki siinäkin on väliaikaisia poikkeuksia; stressi, vaihdevuodet, PMS, jne.

Vierailija
84/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 01:37"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 01:35"] [quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 01:28"] [quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 01:24"] Stimuloitko itse klitoristasi yhdynnän aikana? Oletko sanonut, että haluat esileikkiä? Miehet eivät ole ajatustenlukijoita, mutta useimmilla on korvat. [/quote] Onko sulla joku ymmärtämisen vaikeus? Ap kertoo ettei pidä seksistä ja sä vaan jankkaat. Itse olen samanlainen kuin Ap, inhoan seksiä, siinä ei ole mitään kivaa tai nautinnollista. Onneksi ei tarvitse sitä harrastaa. [/quote] Kai mulla vähän on. Niin usein olen kuullut naisten toimesta väitettävän, että naiset ovat ihan yhtä seksuaalisia kuin miehetkin. Siksi ajattelin, että ehkä ap olisi vain saanut huonoa seksiä eikä ole osannut parempaa vaatia/pyytääkään. [/quote] Kaikki seksi on mulle huonoa, koska en pidä siitä. En pidä siitä, että sukupuolielimiäni kosketaan, en pidä niiden koskettelusta itse. En esimerkiksi halua käyttää tamponeita, en masturboi, en nauti mistään "eroottisesta" koskettelusta. Harrastin seksiä sen verran, että sain lapset. Rakastan halailua, suukottelua ja läheisyyttä, mutten seksiä. Onko se jotenkin väärin? [/quote] No ei ehkä väärin, mutta epänormaali olet. Ja on muuten väärin vaatia kumppanilta seksitöntä elämää vain koska SINÄ et pidä siitä. Vai halailua ja suukottelua... Haluaisin nähdä miehen joka tyytyy tuohon.

[/quote]

Mun mies. Viisi vuotta oli pisin tauko. Ei edes haikaillut muiden perään. Seksiä olis toivonut, mutta ei painostanut, ei mitään. Ihana mies.

[/quote]

se on kyllä kerrassaan ihanaa kun toinen ei ilmaise tarpeitaan :) hyvä siskot!

[/quote]

Juurihan sanoin, että ilmaisi. Mutta jos et osaa lukea...

Vierailija
85/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois tosi petetty olo, jos menisin naimisiin seksuaalista esittävän aseksuaalin kanssa.

T. Hyperseksuaali

Vierailija
86/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:29"]

kyllä "normaali" seksielämä on hyvinvoivan ihmisen merkki. Vaikka kuinka vastaan vänkäisi niin kyllä seksillä on merkitystä lähes kaikille naisille. Toki siinäkin on väliaikaisia poikkeuksia; stressi, vaihdevuodet, PMS, jne.

[/quote]

Ei asiat aina ole niin mustavalkoisia. Eri asiat sopii eri ihmisille, vaikka joidenkin on sitä vaikea hyväksyä. Maailmaan mahtuu monenlaista.

Vierailija
88/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:38"]

Mulla ois tosi petetty olo, jos menisin naimisiin seksuaalista esittävän aseksuaalin kanssa. T. Hyperseksuaali

[/quote]

Mä ainakin kerroin mun miehelle asiasta alkuvaiheessa jo. Koska se oli niin ällöttävää, että oli pakko sanoa, että sitä en halua.

Vierailija
89/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:46"]

http://www.terve.fi/vanhemmuus-ja-kasvatus/aikuisen-naisen-seksuaalisuus

:)

[/quote]

Aika paska kirjoitus. Ei anna mitään, jos on tuolla saralla ongelmia tai ei vaan tunne hommaa omakseen. Kohderyhmää varmaan jotkut seksuaalisuutensa kanssa tilapäisesti hukassa olevat.

Vierailija
90/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh, ei nyt ole hyvä mitenkään päin.. Paitsi tietty jos kaikki on samaa mieltä kuin sinä

Vierailija
91/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-seksuaalejakin on olemassa. Kaverini ei ole koskaan saanut orgasmia eikä sitä kiinnosta mikään seksuaalinen. Miehet kiinnostaa silti rakkausmielessä. Helpoin olis varmaan rakastua toiseen a-seksuaaliin.

Vierailija
92/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ainakaan vielä ole nauttinut seksistä. Itseni kanssa nautin, joka päivä. Miehen kanssa en. Yksi syy siihen, miksi olen sinkku.

Vierailija
93/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Itse pidän kyllä seksistä, vaikka monen mielestä olisinkin varmaan aika frigidi, mutta mielestäni kulttuurissamme on tehty ihan liian iso numero sukupuolielinten yhteen hankaamisesta ja kaikesta sitä edeltävästä kujeilusta. Jestas, aikuiset ihmiset jaksavat olla niin seksiseksiseksi joka käänteessä, jotenkin sivistymätöntä jopa. Hieno asia tietysti, jos pystyy nauttimaan, mutta miksi tehdä niin luonnollisesta biologisesta vietistä niin jäätävä haloo. Luulisi olevan jopa vähän noloa, jos ihmisen elämässä top 5 prioriteetteihin kuuluu se, että sukuelimissä tuntuu säännöllisesti hyvältä...

Näinhän ei kuitenkaan voi ääneen sanoa olematta estynyt antimoderni alistettu yksilö, joka ei ole vain saanut hyvää seksiä. No, sanon kuitenkin, silloin tällöin.

Vierailija
94/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:46"]http://www.terve.fi/vanhemmuus-ja-kasvatus/aikuisen-naisen-seksuaalisuus

:)
[/quote]En ymmärtänyt kirjoituksesta mitään
.

Vierailija
95/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:57"]Jep. Itse pidän kyllä seksistä, vaikka monen mielestä olisinkin varmaan aika frigidi, mutta mielestäni kulttuurissamme on tehty ihan liian iso numero sukupuolielinten yhteen hankaamisesta ja kaikesta sitä edeltävästä kujeilusta. Jestas, aikuiset ihmiset jaksavat olla niin seksiseksiseksi joka käänteessä, jotenkin sivistymätöntä jopa. Hieno asia tietysti, jos pystyy nauttimaan, mutta miksi tehdä niin luonnollisesta biologisesta vietistä niin jäätävä haloo. Luulisi olevan jopa vähän noloa, jos ihmisen elämässä top 5 prioriteetteihin kuuluu se, että sukuelimissä tuntuu säännöllisesti hyvältä...

Näinhän ei kuitenkaan voi ääneen sanoa olematta estynyt antimoderni alistettu yksilö, joka ei ole vain saanut hyvää seksiä. No, sanon kuitenkin, silloin tällöin.
[/quote]

sä veit sanat suustani!

Vierailija
96/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteroseksi on sitä, kun mies masturboi itseään naisella. Siinä kaikki.

Vierailija
97/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:57"]

Jep. Itse pidän kyllä seksistä, vaikka monen mielestä olisinkin varmaan aika frigidi, mutta mielestäni kulttuurissamme on tehty ihan liian iso numero sukupuolielinten yhteen hankaamisesta ja kaikesta sitä edeltävästä kujeilusta. Jestas, aikuiset ihmiset jaksavat olla niin seksiseksiseksi joka käänteessä, jotenkin sivistymätöntä jopa. Hieno asia tietysti, jos pystyy nauttimaan, mutta miksi tehdä niin luonnollisesta biologisesta vietistä niin jäätävä haloo. Luulisi olevan jopa vähän noloa, jos ihmisen elämässä top 5 prioriteetteihin kuuluu se, että sukuelimissä tuntuu säännöllisesti hyvältä...

[/quote]

ehkä se "haloo" on katsojan silmissä. Joo esim. mainonta käyttää tiettyjä mielikuvia, mutta onhan nykyihmisellä pitkälle kehittynyt medialukutaito... Ei normi-ihmiset mitään sen kummempaa haloota tee? En tosin tiedä millaisia kahvipöytäkeskusteluja teidän työpaikalla/kyläreissuilla käydään :)

Vierailija
98/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:57"]

[/quote]

No itselle kyllä seksi on ihan melkeinpä elämän tärkein asia. Olen 24-v nainen ja olen ollut aina hyvin seksuaalinen ja enpä ole vielä kokenut mitään yhdyntää nautinnollisempaa. En kuitenkaan pidä asisasta minkäänlaista halooa, mutta on hieman kärjistävää sinula haukkua ihmisiä jotka haluavat paljon seksiä. On ihan normaalia halua paljon ja on myös normaalia haluta vähän.

Vierailija
99/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautinto kuuluu elämään, onko sivistymätöntä käydä hienoissa ravintoloissa? Tai harrastaa jotain, mistä pitää. Orgasmia ei voi verrata oikein mihinkään, paitsi heroiiniin. Ehkä seksi on sivistyneempää? Jos ette nauti seksistä, on aika typerää kuvitella, että muut naiset tekee sitä yhteiskunnan/median/miesten/lisääomasana painostuksesta.

Vierailija
100/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ap oikeasti tosi surullinen sun puolesta. Itse nautin aivan suunnattomasti siitä miltä yhdyntä tuntuu fyysisesti.