Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pidä seksistä. Noin, nyt se on sanottu.

Vierailija
11.10.2014 |

Harrastin seksiä vain lasten saannin takia. Ei kiinnosta miehen alla makoilu ja hikitippojen keräilyastiana oleilu. 

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 01:05"]Harrastin seksiä vain lasten saannin takia. Ei kiinnosta miehen alla makoilu ja hikitippojen keräilyastiana oleilu. 
[/quote]

Ei kiinnosta, noin,nyt se on sanottu.

Vierailija
22/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 02:13"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 02:07"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 02:03"] Miten olis eri asennot ettei tarvis olla se hikitippojen keräilyastia? Mut jos et välitä seksistä niin mitäs täällä sitten valitat :) sit et vaan tykkää [/quote] Oon kyllä nainen, mutta.. :DD   Sanoo korskea ori;) [/quote]

Sori ettet oo ori, mut tääl yleensä kyl orit tunnistaa jo ylihuolehtivasta klitoriskäsittelytarpeista;);)

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 02:12"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 01:37"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 01:35"] [quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 01:28"] [quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 01:24"] Stimuloitko itse klitoristasi yhdynnän aikana? Oletko sanonut, että haluat esileikkiä? Miehet eivät ole ajatustenlukijoita, mutta useimmilla on korvat. [/quote] Onko sulla joku ymmärtämisen vaikeus? Ap kertoo ettei pidä seksistä ja sä vaan jankkaat. Itse olen samanlainen kuin Ap, inhoan seksiä, siinä ei ole mitään kivaa tai nautinnollista. Onneksi ei tarvitse sitä harrastaa. [/quote] Kai mulla vähän on. Niin usein olen kuullut naisten toimesta väitettävän, että naiset ovat ihan yhtä seksuaalisia kuin miehetkin. Siksi ajattelin, että ehkä ap olisi vain saanut huonoa seksiä eikä ole osannut parempaa vaatia/pyytääkään. [/quote] Kaikki seksi on mulle huonoa, koska en pidä siitä. En pidä siitä, että sukupuolielimiäni kosketaan, en pidä niiden koskettelusta itse. En esimerkiksi halua käyttää tamponeita, en masturboi, en nauti mistään "eroottisesta" koskettelusta. Harrastin seksiä sen verran, että sain lapset. Rakastan halailua, suukottelua ja läheisyyttä, mutten seksiä. Onko se jotenkin väärin? [/quote]Ei se ole väärin, mutta näyttää siltä että joku kehitysvaihe on jäänyt uupumaan. Tai ehkä kasvatus tai joku trauma vaikuttaa. Ei tietenkään voi oikein sanoa tietämättä mitään taustoja... Minäkin luulin ennen etten pidä seksistä...

[/quote]

Oot sä näin sivullisenkin silmään uskomattoman paksukalloinen tyyppi :D

Ap et tykkää ja se on sitten niin. Kannattaa olla puolisolle rehellinen mikäli aiot lopettaa seksin harrastamisen hänen kanssaan. Ja hellä ettei ota itseensä. Jos aiot harrastaa seksiä niin ehkei sitten kannata ilmoittaa ettei pidä siitä..

Vierailija
24/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 02:12"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 01:37"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 01:35"] [quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 01:28"] [quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 01:24"] Stimuloitko itse klitoristasi yhdynnän aikana? Oletko sanonut, että haluat esileikkiä? Miehet eivät ole ajatustenlukijoita, mutta useimmilla on korvat. [/quote] Onko sulla joku ymmärtämisen vaikeus? Ap kertoo ettei pidä seksistä ja sä vaan jankkaat. Itse olen samanlainen kuin Ap, inhoan seksiä, siinä ei ole mitään kivaa tai nautinnollista. Onneksi ei tarvitse sitä harrastaa. [/quote] Kai mulla vähän on. Niin usein olen kuullut naisten toimesta väitettävän, että naiset ovat ihan yhtä seksuaalisia kuin miehetkin. Siksi ajattelin, että ehkä ap olisi vain saanut huonoa seksiä eikä ole osannut parempaa vaatia/pyytääkään. [/quote] Kaikki seksi on mulle huonoa, koska en pidä siitä. En pidä siitä, että sukupuolielimiäni kosketaan, en pidä niiden koskettelusta itse. En esimerkiksi halua käyttää tamponeita, en masturboi, en nauti mistään "eroottisesta" koskettelusta. Harrastin seksiä sen verran, että sain lapset. Rakastan halailua, suukottelua ja läheisyyttä, mutten seksiä. Onko se jotenkin väärin? [/quote]Ei se ole väärin, mutta näyttää siltä että joku kehitysvaihe on jäänyt uupumaan. Tai ehkä kasvatus tai joku trauma vaikuttaa. Ei tietenkään voi oikein sanoa tietämättä mitään taustoja... Minäkin luulin ennen etten pidä seksistä...

[/quote]

Hehheh, onko niilläkin joku trauma jotka ei pidä vaikka maksalaatikosta tai ananaksesta tai helteistä tai metallimusiikista tai....

Vierailija
25/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 02:13"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 02:07"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 02:03"] Miten olis eri asennot ettei tarvis olla se hikitippojen keräilyastia? Mut jos et välitä seksistä niin mitäs täällä sitten valitat :) sit et vaan tykkää [/quote] Oon kyllä nainen, mutta.. :DD   Sanoo korskea ori;) [/quote]

Sori ettet oo ori, mut tääl yleensä kyl orit tunnistaa jo ylihuolehtivasta klitoriskäsittelytarpeista;);)

[/quote]
[/quote]

Oonko mä puhunut jostain klitoriskäsittelytarpeista?:) tietääkseni ehdotin asennon vaihtamista :D ?
-18

Vierailija
26/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole seksiä, jos ei ole stimulointia jne. juuri naiseen keskittyvää toimintaa.

Vierailija
27/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, pussailua harrastava frigidi nainen.

Vierailija
28/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap ei vaan oo tavannu sellasta miestä, joka sytyttää.

Vierailija
29/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama tilanne. Pidin kyllä seksistä joskus aikoja sitten, mutta siihen liittyi vahvasti se tuore rakastumisen ja uutuudenviehätyksen tunne. Menetin kiinnostukseni seksiin joskus ainakin kymmenen vuotta sitten, enkä ole myöskään motivoitunut näkemään vaivaa saadakseni parempaa seksiä. Ei vain kiinnosta riittävän paljon enää nyt kun lapset on tehty enkä siis tarvitse seksiä välttämättä enää mihinkään.

Mieheni tietää minun muuttuneen täysin haluttomaksi, olen toki hänelle ystävällinen sen harvan kerran kun meillä seksiä on enkä mitenkään osoita vastenmielisyyttä. Mutta jos seksiä pitäisi harrastaa koko ajan niin sitten kyllä mieluummin eroan. Tämä on vähän sama kuin joku vastenmielinen kotityö - on eri asia jynssätä kylppärin kaakelien saumat joskus harvoin kuin joka viikko.

Vierailija
30/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, pussaileva frigidi.

Vierailija
31/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin seksistä vain silloin kun tehtiin lapsia, tai ei se seksi silloinkaan ollut mikään suuri fyysinen nautinto mutta ajatus mahdollisesta raskaudesta sai minut haluamaan seksiä.

En ymmärrä miksi edes pitäisi haluta seksiä pelkän seksin vuoksi. Hyvin voi verrata esim. siivoamiseen, ei millään lailla mukavaa puuhaa mutta tehdään yhteisen hyvän eteen.

Hah, hyvin kyllä voisin ulkoistaa molemmat, sekä siivouksen että seksin ;)

Vierailija
32/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 01:37"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 01:35"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 01:28"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 01:24"]

Stimuloitko itse klitoristasi yhdynnän aikana? Oletko sanonut, että haluat esileikkiä? Miehet eivät ole ajatustenlukijoita, mutta useimmilla on korvat.

[/quote]

Onko sulla joku ymmärtämisen vaikeus? Ap kertoo ettei pidä seksistä ja sä vaan jankkaat. Itse olen samanlainen kuin Ap, inhoan seksiä, siinä ei ole mitään kivaa tai nautinnollista. Onneksi ei tarvitse sitä harrastaa.

[/quote]

Kai mulla vähän on. Niin usein olen kuullut naisten toimesta väitettävän, että naiset ovat ihan yhtä seksuaalisia kuin miehetkin. Siksi ajattelin, että ehkä ap olisi vain saanut huonoa seksiä eikä ole osannut parempaa vaatia/pyytääkään.

[/quote]

Kaikki seksi on mulle huonoa, koska en pidä siitä. En pidä siitä, että sukupuolielimiäni kosketaan, en pidä niiden koskettelusta itse. En esimerkiksi halua käyttää tamponeita, en masturboi, en nauti mistään "eroottisesta" koskettelusta. Harrastin seksiä sen verran, että sain lapset. Rakastan halailua, suukottelua ja läheisyyttä, mutten seksiä. Onko se jotenkin väärin?
[/quote]
Tiesikö miehesi tämän ennen avioliittoa?

Vierailija
33/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 02:12"]Ei se ole väärin, mutta näyttää siltä että joku kehitysvaihe on jäänyt uupumaan. Tai ehkä kasvatus tai joku trauma vaikuttaa. Ei tietenkään voi oikein sanoa tietämättä mitään taustoja... Minäkin luulin ennen etten pidä seksistä...
[/quote]

No, mulla on trauma. Meidän naapurissa asui pedofiili ja se seksuaalisesti hyväksikäytti mua alle kouluikäisenä. Enkä pidä seksistä. Mitä mun pitäis sun mielestä tehdä? Harrastaa vain seksiä ja ajatella, että"mulla on trauma, seksi on oikeesti kivaa"?

Vierailija
34/107 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 01:05"]

Harrastin seksiä vain lasten saannin takia. Ei kiinnosta miehen alla makoilu ja hikitippojen keräilyastiana oleilu. 

[/quote]

Helpottiko tunnustus? Musta tuntuu välillä että en pidä edes miehistä. Siis on ne joskus mukavia, komeita ja hyödyllisiäkin ja seksi on kivaa joskus. Mutta voisin elää ilman miestä, vaikka kommuunissa toisen naisen kanssa. Nainen ymmärtäisi naista paljon paremmin. En ole kuitenkaan lesbo.

Vierailija
35/107 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:51"]

No niin, tuota noin... Tein tämän aloituksen eilen muutaman viinilasillisen jälkeen ja totuus on, että minun osaltani tämä ei ole totta. Nautin seksistä ja harrastan sitä säännöllisesti. Näköjään on naisia,jotka oikeasto ovat "provoni" kaltaisia. Toivottavasti elämänne on muilta osin mukavaa ja löydätte tyydytystä muista asioista, AP.

[/quote]

Joo, kyllä meitä on aika paljonkin, se oli itsellenikin yllätys että meitä on näin paljon ja että asia ei haittaa meitä vaan se on edelleen enemmän ongelma heille, joiden on saatava sitä voidakseen hyvin.

Vierailija
36/107 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on totta, että aloittaja puhui paskaa, niin olen todella pettynyt.

Vierailija
37/107 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha :D

Vierailija
38/107 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
39/107 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 09:54"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:51"]

No niin, tuota noin... Tein tämän aloituksen eilen muutaman viinilasillisen jälkeen ja totuus on, että minun osaltani tämä ei ole totta. Nautin seksistä ja harrastan sitä säännöllisesti. Näköjään on naisia,jotka oikeasto ovat "provoni" kaltaisia. Toivottavasti elämänne on muilta osin mukavaa ja löydätte tyydytystä muista asioista, AP.

[/quote]

Joo, kyllä meitä on aika paljonkin, se oli itsellenikin yllätys että meitä on näin paljon ja että asia ei haittaa meitä vaan se on edelleen enemmän ongelma heille, joiden on saatava sitä voidakseen hyvin.

[/quote]

Hahhaa, harvoin näkee näitä, että aloittaja tunnustaisi olleensa provo. No, näköjään osui aika moneenkin maaliin tuokin aloitus, joten eipä sitä olisi provoksi arvannut. 

Minä tuolla aiemmin puhuin seksin puolesta ja surkuttelin niitä, joille se ei lainkaan maistu. En suinkaan tuomitse sitä, ettei joku halua lainkaan seksiä, jos on sinkku tai sellaisessa parisuhteessa, jossa se toinenkaan osapuoli ei seksiä kummemmin kaipaa. Mutta se, että joku joutuu olemaan jatkuvassa puutteessa omassa parisuhteessaan, hakemaan seksiä muualta tai olemaan vastahakoisen, seksiä inhoavan ihmisen kanssa harvakseltaan yhdynnässä - se on minusta surullista. Ei se, etteivät kaikki pidä seksistä. Eiväthän kaikki ihmiset tykkää Queenin musiikista tai simpukoiden syömisestäkään. 

Vierailija
40/107 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei todellakaan ole kaikille tärkeää, ei minullekaan. Siitä on vaan jostain syystä tullut onnen mittari monelle. Se on oikeastaan hassua juuri nykyajassa, jossa on niin paljon mahdollisuuksia tehdä kaikkea ihanaa. Varmaan on tutkittu tätäkin, miksi seksi on vallannut ihmisten mielen. Siitä on paljon huonoja sivuilmiöitä, pettäminen yhtenä. Ihmiset luulevat, että jollei kotona ole vilkas seksielämä, niin jää jostain paitsi ja on siten oikeutettu metsästämään seksiä kaikin keinoin kodin ulkopuolella. 

Siis ihmiset herätkää, ei seksi on niin tärkeää.