Montako poikaystävää olet esitellyt kotona
Montako miestä olet vienyt kotiin näytille/esitellyt vanhemmillesi ja muulle perheelle? Itsellä on kolme parin vuoden suhdetta takana ja nämä miehet olen siis kotiin vienyt ja nyt olen taas seurustellut kolme kuukautta, mutta en ole kertonut perheelle mitään. Tuntuu jo, että hävettää kertoa porukoille että mulla on taas uus poikakaveri kun kaksi aiempaa eroa on olleet pettymyksiä vanhemmilleni. Toisaalta tuntuu hankalalta salailla asiaa, vaikka en näekään perhettäni kovin usein. Kohta on jokatapauksessa joulu enkä tiedä mitä sitten tapahtuu, pakkohan se on kertoa jos haluan joulua viettää poikatäystävänkin kanssa. Kotona vain ei ole koskaan ollut kovin avoimet välit eikä olla ikinä puhuttu seurusteluasioista, seksistä yms. Jokainen poikaystävä on aina kuitenkin lopulta hyväksytty ja otettu perheenjäseniksi käytännössä. Jotenkin vaikea suhtautua tähän koko asiaan. Olen 25 v.
Kommentit (22)
Olen vienyt jokaisen baarista löytämäni miehen seuraavana aamuna äitini luo aamukahville. Arvioisin noin 40. Ikää 33v.
Yhden ainoan (ensimmäinen jonka kanssa seurustelin), sen jälkeen kun oli tapailtu kaksi kuukautta. Tuolloin ikää 22. Tällä hetkellä talo rakennettu ja naimisissa.