Mun oli tarkoitus mennä tutustumaan kuntouttavaan ja nauroin itseni niin kippuraan ku olla ja voi koska työkkärin täti ei
Tiennyt edes missä se on XD sitten hän puhui itsensä pussiin ja sanoi että ei sinne ole pakko mennä.
Menin tutustumaan silti ja totesin että perhana ei mulle tarvitse opettaa perunan kuorimista uudestaan. Opin sen jo päiväkodissa.
Kommentit (5)
Juuri noin. Kannattaa ottaa ilo irti elämän pienistä asioista.
Ei ne ole niin fiksuja että harhaanjohtaminen tulisi kyseeseen.
Meillä päin työkkärin tädit on sitä mieltä että kyllä jokainen aikuinen tykkää leikkiä lasten piirileikkejä. Työkkärin henkilöstön kanssa kun joutuu tekemisiin tuntuu siltä että on tekemisissä päiväkodin hoitajan kanssa joka ei koskaan ole kasvanut aikuiseksi ja olettaa että kaikki tykkää taantua takasin lapsen tasolle leikkimään leikkejä
Nää on niitä asiakkaiden OMA KIUSAAJIA XD
Ehkä nää tädit testaavat sinne aikuisten päiväkerhoon laitettavia harhaanjohtamisella.
Katsovat huomaako tämä jonka sinne on tarkoitus mennä, liikkuuko päässä mitään vai ei.
Ja jos osaa itse perustella miksi se kuntouttava ei ole itselle oikea paikka taikka keksit jonkun pätevän syyn, loppuu se pommittaminen. Ainakin mun kohdalla.