Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö yllätysjuhlista?

Vierailija
04.09.2021 |

Siis, että sinulle järjestetään yllätysjuhlat? Oli sitten syntymäpäivä tai joku muu syy?

Minä en pidä.
Syy on se, että en tykkää olla ns. valokeilassa. Olen aina ollut se yleisössä olija.
Häät oli ainoa missä tiesin olevani puolisoni kanssa pääosassa. Ja se oli ihan fine koska ihan itse ne järjestimme.

Nyt olen saanut tietää, että minulle on järkätty yllärijuhlat ensi viikonlopulle. Eräs ystäväni lipsautti siihen viittaavaa.

Toki menen koska tiedän kuinka paljon ne ovat vaatineet suunnittelua yms, mutta vähän surettaa etteikö puolisoni tai pitkäaikaiset ystäväni ole ottaneet huomioon, että en pidä yllätysjuhlista, tai sitten he eivät tunne minua. Edes melkein kolmenkymmenen vuoden jälkeen...

Olen ollut muutamissa yllärijuhlissa joissa juhlittava joko ei ole tullut paikalle tai on ollut tosi vaivaantunut.

Ja ei, en tarvitse mitään yksityiskohtaista vieraslistaa tai aikataulua juhlan kulusta, mutta aika ja vähän paikkakin olisi kyllä kiva tietää etukäteen.
Tyyliin, että sinua odottaa juhlat silloin ja siellä, ole valmis juhlimaan.

Ei niin, että haetaan kotoa ja viedään paikalle.
Toki jos viedään samalla meikattavaksi yms on ihan jees, mutta jos hippalot on jossain ns. ihmisten ilmoilla, ravintola tms, niin kyllä olisi kiva olla asianmukainen vaatetuskin.

Nyt osaan jo varautua tuon ystäväni lipsautuksen takia, mutta muuten olisin luultavasti joko kieltäytynyt tai sitten ollut vain vähän aikaa juhlissa.
Tietty juhlissa voikin olla kivaa, mutta olisiko niin kivaa jos en tietäisi mitään?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän