Mieheni on itsekäs. Haluaa kaiken aina ensin.
Jos tullaan reissusta ja molemmilla on kamala kusihätä, menee ensin kuselle. Syö aina viimeiset sipsit sipsipussista tai keittää aamulla viimeisistä kahvinporoista itselleen kahvin.
On muuten ihan mukava tyyppi, mutta itsekkyys ärsyttää. Etenkään kun ei itse sitä suostu ymmärtämään.
Kommentit (17)
Meillä ainakin se menee ensin vessaan, kummalla on kovempi hätä. Jos mies on tyyliin kusemassa housuun ja mulla on vähän hätä, tottakai mies menee ensin.
Muissa tapauksissa voisi jakaa siitä vähästäkin määrästä sipsejä tai kahvia.
Tuollaisen miehen olet itse valinnut itsellesi. Kannattaako tuosta netissä valittaa kun syyllinen löytyy peilistä, samoin ratkaisu.
Mies ei muutu. Enkä usko, että itsekäs tyyppi olisi muutenkaan mukava, hyvää seuraa jne. Itsekkyys tulee vastaan aivan jokaisella elämänalueella.
Se on ollut komea ja kun aikaa on kulunut, olet tajunnut, ettei se riitä.
Vierailija kirjoitti:
onko ainoa lapsi tai kuopus?
On kuopus. Mistä arvasitkaan... Ap
Mun eksä oli samanlainen. On syystä ex.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että pitää tiukasti kiinni eikä jaa. Ainokaisella ei ole tarvetta moiseen. -eri
Noo ihan kaikella lämmöllä.. Minusta tuo on miehillä todella yleinen piirre. Sisarussuhteista riippumatta. Kumppani voi koittaa sit ennakoida, vaikka ottamalla omat sipsit kulhoon ja sopimalla jo autossa kumpi saa ensin vessan.
2 vessaa, 2 autoa, 2 telkkaria jne stressittömän parisuhteen alku..
Miehet on valitettava usein tuollaisia. Pitkän jankutukseen jälkeen olen saanut miehen ymmärtämään, että ei syö jääkaapista viimeisiä jostain elintarvikkeesta vaan tarkistaa, että muillekin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on valitettava usein tuollaisia. Pitkän jankutukseen jälkeen olen saanut miehen ymmärtämään, että ei syö jääkaapista viimeisiä jostain elintarvikkeesta vaan tarkistaa, että muillekin riittää.
Minä en kyllä ymmärrä, miksi naisen pitäisi päästä ensin vessaan, syödä viimeiset sipsit pussista tai juoda viimeiset kahvit? Ja jos jätyäisi leikkeleen loput jääkaappiin, nousisi meteli, että jättää ne kaappiin, ettei tarvitse laittaa pakettia roskiin.
Puolison itsekkyys on hankala luonteenpiirre soveltaa yhteiseloon.
Oma exäni oli samankaltainen. Valloitti aamuisin kylpyhuoneen pitkälle suihkuttelulleen, vaikka minulla oli tiukka aikataulu päästä lähtemään töihin ja olisin edes halunnut aamupissalle päästä. Lorotti kahviinsa maitotölkin tyhjäksi, muut saivat sitten juoda kahvinsa mustana. Kuorsasi kuin katujyrä, ja vilpittömästi naureskeli sille kun toiset valittivat etteivät saa unta ja pyysivät häntä menemään lääkäriin saamaan apua ongelmaan. Osteli tiukassa rahatilanteessa itselleen herkkuja ja huvituksia, ajattelematta ollenkaan, että minä jouduin sitten laskemaan omia pennejäni jotta saataisiin laskut maksettua. Sanominen ja pyytely ei tehnyt mitään vaikutusta mihinkään.
Oli vanhempiensa ainoa lapsi, mikä kyllä näkyi asenteessa. Kun joku ei ole koskaan joutunut ajattelemaan muita ihmisiä, niin hyvin vaikeaa sellaista arkista huomioimista on enää aikuiselle opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että pitää tiukasti kiinni eikä jaa. Ainokaisella ei ole tarvetta moiseen. -eri
Kuopuksen ei tarvitse pitää kiinni mistään, vaan hän on perheen vauva joka tapauksessa. Ja vauvoilta ei kielletä mitään ja vauvat saavat ensin.
Jätä se. Kyllähän miehen pitää elää naisen palvelua ja tahdon toteutusta varten. Tämmöisten vaatimuten jälkeen onkin hyvä syytellä miestä itsekeskeiseski kun ei tee niin kuin nainen haluaa. Nainen ei koskaan ole itsekeskeinen hemmottelu ja huomio vaatimuksissaan...
Kysymys aplle
Aiotteko hankkia lapsia? Jos lapset suunnitelmissa niin harkitsisin tosissani uskaltaako tuollaisen miehen kanssa niitä tehdä. Arvaappa kumpi hoitaa yöheräilyt, kumpi herää aamulla hoitamaan aikaisin heräävää lasta jne. Arvaa kumman murhe on hoitaa sairas lapsi kun ei voi viedä päiväkotiin jne.
Ja en todellakaan tarkoita että miehen pitäisi aina passata vaimoaan mutta huomaavaisuus ja toisen huomioiminen auttaa paljon onnellisen parisuhteen kanssa.
Mies avasi juuri karkkipussin. Kävi erikseen tarjoamassa minulle pari kertaa niitä karkkeja pussista joista tietää minun erityisesti pitävän. Oma mieheni syö joskus herkut loppuun tarjoamatta muille mutta se on todella harvinaista(vain tosi väsyneenä tai stressaantuneena). Yleensä mies aina huolehtii että kaikille meidän lapsille on riittävästi herkkuja ym ja ottaa vasta sitten meille aikuisille.
Eli ap ei osaa ostaa sipsejä eikä kahvia varastoon, vaan sekin on naisten mielestä miesten tehtävä.
Kyllä minä menen silloin kuselle kun kusettaa. Silloin en kysele muilta lupaa siihen. Ja se kuseminen kestää miehillä sekunteja, kun taas naiset lukittautuu vessaan minuuteiksi.
Ei se ole itsekkyyttä vaan huomaavaisuutta. Menemällä ensin vessaan hän varmistaa vessan turvallisuuden.