Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako miehellä olla mahaa? Onko mahakas mies seksikäs?

Vierailija
04.09.2021 |

Pieni massu? Mitä muita ulkoisia piirteitä hyvässä miehessä saa olla? Kertokaa naiset!

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs lottoat? Ei. Ei ole seksikäs.

Vierailija
2/103 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan mieheni kiinteänä ja sopivan lihaksikkaana. Ei kiitos löysille isivartaloille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yhtä hyvin kuin naisellakin.

Vierailija
4/103 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kysyttiin naisilta niin tunne itseäni seksikkääksi mahakkaana. Siksipä laihdutan.

M

Vierailija
5/103 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä saa olla vatsaa, kunhan pystyy sen itse kantamaan. Seksikkyys on korvien välissä, joten mielummin vatsakas mies kuin tyhjäpäinen salikarju.

Vierailija
6/103 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla mahaa. Käytän paljon aikaa urheiluun ja olen itse tikissä vielä lähes 5-kymppisenä, joten en haluaisi mahakasta miestä. Miehille ei muutenkaan sovi pehmeys kroppaan, naisille se sopii paremmin.

Vierailija
7/103 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä saa olla vatsaa, kunhan pystyy sen itse kantamaan. Seksikkyys on korvien välissä, joten mielummin vatsakas mies kuin tyhjäpäinen salikarju.

Kerrotko vielä miten vatsakkuus ja älykkyys korreloivat keskenään? Ovatko oikein isomahaiset todella älykkäitä?

Vierailija
8/103 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kysyttiin naisilta niin tunne itseäni seksikkääksi mahakkaana. Siksipä laihdutan.

M

Tämä. Myöskin se nakki on pitempi kun sitä ei tarvitse läskin sisältä kaivaa. Propsit sinulle.

Vierailija
9/103 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Ihan hyvä nauvo sekä naisille että miehille, jos haluaa parantaa ulkonäköään: laihduta!

Vierailija
10/103 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on yhtä helppoa miehen olla syömättä liikaa kuin naisenkin, varsinkin kun kukaan ei mieheltä alipainoa vaadi? Ei pitäisi olla mahdoton rasti.

Vierailija
11/103 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla mahaa, mutta ei ole seksikäs. Ainakaan nykyisten ihanteiden mukaisesti.

Vierailija
12/103 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikin ylimääräinen maha on mulle no-go.

Vierailija
13/103 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on pian 60 vuotias, ei mahaa eikä toivottavasti koskaan tulekaan. Se on minulle ehdoton ei. En vain pysty käsittämään miten sellainen löllömaha voisi olla seksikäs.

Vierailija
14/103 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahakas mies on sairas mies. Ei kiitos.

Vierailija
15/103 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä miten vatsakkuus ja älykkyys korreloivat keskenään? Ovatko oikein isomahaiset todella älykkäitä?

Kukaan ei puhunut älykkyydestä. Aivot ovat ihmisen suurin seksielin. Seksikkyys on muutakin kuin ulkomuoto.

Vierailija
16/103 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, ei ole.

Vierailija
17/103 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on yhtä helppoa miehen olla syömättä liikaa kuin naisenkin, varsinkin kun kukaan ei mieheltä alipainoa vaadi? Ei pitäisi olla mahdoton rasti.

Ei se syömättä oleminen ole vaikeaa. Se on miehelle vaikeaa kun pitäisi liikkua riittävästi ja olla kittaamatta kaljaa. Onnistuu yllättävän harvoilta yksilöiltä.

Vierailija
18/103 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei puhunut älykkyydestä. Aivot ovat ihmisen suurin seksielin. Seksikkyys on muutakin kuin ulkomuoto.

Miesten aivot putoavat noin 20 kertaa vuorokaudessa jalkojen väliin.

Vierailija
19/103 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kuuluu olla litteä vatsa ja plussaa on, jos lihakset näkyy. Miehillä on luontaisesti pienempi rasvaprosentti. Itseä ainakin ällöttäisi jos lusikassa miehen lskimaha tuntuisi selkää vasteen.. Hyi oksetus.

Vierailija
20/103 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vide joku paskamahainen ukkeli :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi