Saako miehellä olla mahaa? Onko mahakas mies seksikäs?
Pieni massu? Mitä muita ulkoisia piirteitä hyvässä miehessä saa olla? Kertokaa naiset!
Kommentit (103)
Haluan mieheni kiinteänä ja sopivan lihaksikkaana. Ei kiitos löysille isivartaloille.
Kyllä, yhtä hyvin kuin naisellakin.
Vaikka kysyttiin naisilta niin tunne itseäni seksikkääksi mahakkaana. Siksipä laihdutan.
M
Miehellä saa olla vatsaa, kunhan pystyy sen itse kantamaan. Seksikkyys on korvien välissä, joten mielummin vatsakas mies kuin tyhjäpäinen salikarju.
Ei saa olla mahaa. Käytän paljon aikaa urheiluun ja olen itse tikissä vielä lähes 5-kymppisenä, joten en haluaisi mahakasta miestä. Miehille ei muutenkaan sovi pehmeys kroppaan, naisille se sopii paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä saa olla vatsaa, kunhan pystyy sen itse kantamaan. Seksikkyys on korvien välissä, joten mielummin vatsakas mies kuin tyhjäpäinen salikarju.
Kerrotko vielä miten vatsakkuus ja älykkyys korreloivat keskenään? Ovatko oikein isomahaiset todella älykkäitä?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kysyttiin naisilta niin tunne itseäni seksikkääksi mahakkaana. Siksipä laihdutan.
M
Tämä. Myöskin se nakki on pitempi kun sitä ei tarvitse läskin sisältä kaivaa. Propsit sinulle.
Vierailija kirjoitti:
M
Ihan hyvä nauvo sekä naisille että miehille, jos haluaa parantaa ulkonäköään: laihduta!
Kai se on yhtä helppoa miehen olla syömättä liikaa kuin naisenkin, varsinkin kun kukaan ei mieheltä alipainoa vaadi? Ei pitäisi olla mahdoton rasti.
Saa olla mahaa, mutta ei ole seksikäs. Ainakaan nykyisten ihanteiden mukaisesti.
Pienikin ylimääräinen maha on mulle no-go.
Mieheni on pian 60 vuotias, ei mahaa eikä toivottavasti koskaan tulekaan. Se on minulle ehdoton ei. En vain pysty käsittämään miten sellainen löllömaha voisi olla seksikäs.
Mahakas mies on sairas mies. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vielä miten vatsakkuus ja älykkyys korreloivat keskenään? Ovatko oikein isomahaiset todella älykkäitä?
Kukaan ei puhunut älykkyydestä. Aivot ovat ihmisen suurin seksielin. Seksikkyys on muutakin kuin ulkomuoto.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on yhtä helppoa miehen olla syömättä liikaa kuin naisenkin, varsinkin kun kukaan ei mieheltä alipainoa vaadi? Ei pitäisi olla mahdoton rasti.
Ei se syömättä oleminen ole vaikeaa. Se on miehelle vaikeaa kun pitäisi liikkua riittävästi ja olla kittaamatta kaljaa. Onnistuu yllättävän harvoilta yksilöiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei puhunut älykkyydestä. Aivot ovat ihmisen suurin seksielin. Seksikkyys on muutakin kuin ulkomuoto.
Miesten aivot putoavat noin 20 kertaa vuorokaudessa jalkojen väliin.
Miehellä kuuluu olla litteä vatsa ja plussaa on, jos lihakset näkyy. Miehillä on luontaisesti pienempi rasvaprosentti. Itseä ainakin ällöttäisi jos lusikassa miehen lskimaha tuntuisi selkää vasteen.. Hyi oksetus.
Hyi vide joku paskamahainen ukkeli :(
Mitäs lottoat? Ei. Ei ole seksikäs.