Onko maski rokottamattoman merkki?
Kävin äsken kaupassa ostamassa aamiaisleipää eikä kellään muulla asiakkaalla ollut maskia vaikka ennen niitä on täällä käytetty. Tunsin pitkät katseet selässäni.
Minut on rokotettu mutta olen niin tottunut maskiin etten osaa enää liikkua julkisilla paikoilla ilman sitä.
Ja onhan se kätevä kun ei tarvitse ajaa partaansa niin usein. 😷👍
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tulen käyttämään maskia hamaan tappiin asti, vaikka viiteen kertaan rokotettuna.
Tykkään olla piilossa ja sillä siisti😄SAIRASTA.
Hei kamoon. Kyllä rumat saa oikein mielellään käyttää maskia aina.
Vierailija kirjoitti:
va1236653 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ymmärtänyt koko ajan, että maskia käyttävät ne sairaat ihmiset. Itse en käytä maskia ja kierrän maskia käyttävät ihmiset kaukaa.
Käyhän se noinkin... :P
No tämä vaan provoaa, ne ketkä ei usko koronaan ei käytä maskeja, ei ota rokotetta eikä valitettavasti edes pidä turvavälejä. Toivottavasti sairastuvat pian.
Vain rahvas voi olla näin helposti höynäytettävissä kaikkeen joukkohysteriaan. Millään tavallisella kankaan palalla tai epämääräisellä liuoksella tauti ei pysy kurissa. Ihmiset vielä ostavat kaikkia marjoja torilta vaikka niihin on voitu yskiä tätä vaarallista bakteeria.
En käytä maskia enkä myöskään ole ottanut rokotteita. Ystäväni käyttävät maskia tunnollisesti , vaikka heidät on tuplarokotettu. Pohtivat kyllä jokohan uskaltaisi joskus mennä kauppaan ilman maskia. Vielä ei ole uskallusta löytynyt. Kolmatta piikkiä nyt kovasti odottavat. Jospa sitä sen jälkeen jättäisivät maskin pois ....
Minusta se on ihan hyvä jos maskit jäävät pysyvään käyttöön, vapaaehtoisesti tietenkin. En mä koe sitä mitenkään negatiiviseksi asiaksi, voisin itsekin tehdä niin, nyt kun on käyttöön tottunut. Näinhän on toimittu tuolla Kauko-Idän maissa, pidättekö te vastustajat niitäkin jonain ”orjalampaina”, kun vapaaehtoisesti haluavat väkijoukoissa suojella itseään tai muita taudeilta?
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on ihan hyvä jos maskit jäävät pysyvään käyttöön, vapaaehtoisesti tietenkin. En mä koe sitä mitenkään negatiiviseksi asiaksi, voisin itsekin tehdä niin, nyt kun on käyttöön tottunut. Näinhän on toimittu tuolla Kauko-Idän maissa, pidättekö te vastustajat niitäkin jonain ”orjalampaina”, kun vapaaehtoisesti haluavat väkijoukoissa suojella itseään tai muita taudeilta?
Ai että olisi normaalia elää hengitystä vaikeuttavan maskin kanssa? Katseen voisi suunnata ensimmäisenä sinne maan hallituksen ja pahoinvoinnin laitoksen suuntaan. Tässä asiassa on jo sekoiltu aivan liian pitkään. Ei ole normaalia elää jossain pohjoismaan puhtaassa ilmassa maskien kanssa. Lapset ja kaikki kärsivät maskien käytöstä. Jos olisi oikeasti todella vaarallinen tauti, niin vaadittaisiin käyttämään oikeasti suojaavia ja turvallisia ventiilimaskeja. Näistä massan käyttämistä suojaimista on jopa enemmän haittaa.
Vierailija kirjoitti:
En käytä maskia enkä myöskään ole ottanut rokotteita. Ystäväni käyttävät maskia tunnollisesti , vaikka heidät on tuplarokotettu. Pohtivat kyllä jokohan uskaltaisi joskus mennä kauppaan ilman maskia. Vielä ei ole uskallusta löytynyt. Kolmatta piikkiä nyt kovasti odottavat. Jospa sitä sen jälkeen jättäisivät maskin pois ....
Ihminen on menettänyt järkensä, jos uskoo että kunnolla tutkimattomia liuoksia otetaan kerta toisensa jälkeen ties kuinka monta. Jokainen oikeasti älykäs ihminen ei mene mukaan tähän.
Maski voi olla rokotetun tai rokottamattoman merkki. Mutta se, että ei käytä maskia ollenkaan, on tyhmyyden merkki.
Vierailija kirjoitti:
Maski voi olla rokotetun tai rokottamattoman merkki. Mutta se, että ei käytä maskia ollenkaan, on tyhmyyden merkki.
Jos haluaa hengitysongelmia itselle, niin mikäs olen tyhmyyttä estämään. Liuos voi aiheuttaa sitten tulpan, tulehduksen tai kuoleman. Näiden haittojen peittely tai kieltäminen on sairasta.
ON! Ne pahikset kulkee just maskit päässä. Vältä niitä!
Kyllä se vuosi sitten nauratti kun näki kiinalaisturisteja maskit naamalla rautsikalla että on ne h u l luja,, Ja nyt kun katsoo ympärilleen luulee elävänsä jossain dystopiassa!
Jaxuhalit koronahysteerikoille. Kymmenen piikkiä prsiiseen ja avot.
Jos ihmisen olisi tarkoitus elää suodatinpaperipussi naamallaan se olisi syntynyt sellaisen kanssa.
Olen saanut yhden rokotteen ja saan toisen viikon päästä. Käytän maskia.
kiitos siitä kirjoitti:
Maskillinen piikitetty on huomaavainen piikittämättömiä kohtaan koska ei halua levittää heihin hengitysilman mukana sitä piikkiproteiinia jota rokote sai hänet tuottamaan
Oletko "hieman" tyhmä ????
Ei hyvää päivää...
En ole saanut rokotteita, en käytä maskia. Olen sairastanut viimeksi kolme vuotta sitten, influenssapiikin jälkioireet.
Vierailija kirjoitti:
Minä tulen käyttämään maskia hamaan tappiin asti, vaikka viiteen kertaan rokotettuna.
Tykkään olla piilossa ja sillä siisti😄
Olen jo opettanut lapsilleni kiertämään spitaaliset maskipäät kaukaa. He ovat lähtökohtaisesti uhka kaikkien hyvinvoinnille. Jokainen maskipää on suoraan vastuussa tästä hullusta kontrolliyhteiskunnasta ja perustuslain rikkomisesta.
Sulla ei edes ole lapsia, onneksi.
Ei, vaan maski on viisaan järkevän, vastuuntuntoisen ihmisen merkki.
Luulisi jo rokotetunkin pikkuhiljaa ymmärtävän että rokotus ei estä tartunnan saamista.
Maskia kannattaa käyttää.
Hölmöjä on monenlaisia.