Kumpi edullisempi Faunatar vai Musti ja Mirri?
Tulevan lemmikin tarvikeostoksille ollaan menossa :)
Kommentit (9)
Ehdottomasti Faunatar.
Musti ja Mirri on selvästikin kalliimpi. Kehottaisin enemmän Faunatarta. Sieltä löytyykin paljon enemmän. :)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:48"]
Miksi kumpikaan noista? On muitakin lemmikkieläinliikkeitä kuin ketjuja, joista harvoin löytää asiantuntevaa henkilökuntaa. Asioisin itse mielelläni täysin muissa liikkeissä ja todennäköisesti saisit tuotteetkin edullisemmin muualta laadukkaammalla palvelulla.
[/quote]
Mun kyllä on pakko todeta, että olen itse saanut oikeasti jokaikinen kerta Mustista ja Mirristä erittäin mukavaa ja asiantuntevaa palvelua, sekä Helsingistä että Turusta eri myymälöistä :)
Mustissa ja Mirrissä on nyt haukutut hinnat:)
Mustin ja Mirrin valikoima laajempi ja kattavampi.
On kyllä valikoimaa jos sinulla on koira. Muiden lemmikkien tarvikkeiden valikoima onkin sitten hyvinkin suppea.
Miksi kumpikaan noista? On muitakin lemmikkieläinliikkeitä kuin ketjuja, joista harvoin löytää asiantuntevaa henkilökuntaa. Asioisin itse mielelläni täysin muissa liikkeissä ja todennäköisesti saisit tuotteetkin edullisemmin muualta laadukkaammalla palvelulla.
Ihan riippuu mitä ostatte sieltä ja moelmmista kaupoista ei saa samoja tuotteita. Itse jouduin siirtymään faunatareen takaisin, kun haluamaani ruokaa ei voinut tilata mustiin ja mirriin.
Osta zooplussasta. Isompi ja parempi valikoima ja hinnat kohtuulliset.