Antaa ymmärtää minulle mutta ymmärtää antaa toiselle...?
Minulla on siis ollut "vispilänkauppaa" erään miehen kanssa jo pidemmän aikaa. Hän on antanut ymmärtää olevansa ihastunut, haluavansa tutustua paremmin jne. Mutta sitten sain kuitenkin kuulla että hän pokasi baarista toisen naisen? Ilmeisesti heillä synkkasi hyvin koska minulta on kerran tämän jälkeen kysäissyt kuulumisia ohimennen. En tietenkään mene vaatimaan että ei vokottelisi muita kun virallisesti emme yhdessä ole, mutta vähän nyt hämmästyttää että mihin se ihastus minua kohtaan katosi. Annanko olla ja poistan numeron vai yritänlö kysellä kuulumisia, estradi on vapaa siskot.
Kommentit (14)
Kyllä hän tiesi että minuakin kiinnostaa ja sanoin ihan suoraan että nautin hänen seurastaan... Minä sen alkuperäisen "aloitteen" tein ja hänen kanssaan aloin juttusillekin :(
Et kiinnosta tarpeeksi jos pokailee kaikkia yhtä aikaa.
Pelimies. Anna mennä muiden naisten matkaam ja unohda, löydät kyllä paremmankin.
Niin, siihen tulokseen tulin itsekin. Mutta nautin hänen seurastaan tosiaan, enkö nyt ole varma pitäisikö minun suosiolla poistaa hänen numeronsa, vai yrittää jotain... kaverilinjaa... joskin epäilen että yksikin positiivinen merkki niin olen taas ruusunpunaiset lasit silmillä :(
Poista numero, paljon helpompaa itselle loppujen lopuksi. Eipähän tule sitten kiusausta laittaa viestiä. Been there, done that. Tsemppiä :)
-5
Et jättänyt vaihtoehtoja, nainen... Tuliko mieleen, että miehellä on miehen tarpeet? Pussit on saatava tyhjäksi vähintään se pari kertaa viikko. Ei siinä kuule paljon hymyt auta. Tyrkylle siitä jos kuvittelet että sulla on vielä saumaa, narttu.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 20:52"]Poista numero, paljon helpompaa itselle loppujen lopuksi. Eipähän tule sitten kiusausta laittaa viestiä. Been there, done that. Tsemppiä :)
-5
[/quote]
Samaan tulokseen tulin. Kyllä lämmittää mieltä tälläinen viesti. :)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 20:41"]Et kiinnosta tarpeeksi jos pokailee kaikkia yhtä aikaa.
[/quote]
Nuf said (y)
Huh. Nyt on numero poistettu. Kiitos teille rohkaisusta :)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:10"]Huh. Nyt on numero poistettu. Kiitos teille rohkaisusta :)
[/quote]
Hyvä! Hetken se kirpaisee, mutta ajan kanssa huomaat että oli paras ratkaisu. Jos mies ottaa yhteyttä, älä tallenna numeroa enää uudestaan. Parempia miehiä on maailma täynnä :)
-5
Hah hah! Kyllä on herkät hipiät neideillä...kun ei ymmärrä antaa on turha ruikuttaa. Maailma on kuulkaa naisia täynnä. Ei siinä yks pillu paljon paina!
3-4
Ootteko tienneet, sen numeron saa yleensä puhelimeen uudestaan talletettua?
Saahan sen, mutta ompahan nyt jollain tasolla katkaistu side. Toivon mukaan en sitä enää jonkunajan päästä edes halua tallentaa... tai halua olla yhteydessä.
Oletko sinä mitenkään vastannut miehen aloitteisiin? Noin käy jos katsot vain salaperäisesti hymyillen. Sen vie joku joka kysyy puolestaan mieheltäänkin jotain eikä odota vain että mies pitää flirttiä yllä!