Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumittaa

Vierailija
10.10.2014 |

Kerro miten pääsit jumistasi ylitse/eteenpäin?

Enimmäkseen tarkoitan painojumia, mutta jos olet kokenut muunkinlaista jumia niin kerro toki, olen pelkkänä korvana :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaessa painojumista pääsin sillä, että jumin iskiessä kohdalle jatkoin syömistä ja liikuntaa samalla lailla kuin ennen jumia. Jokusen viikon perästä paino sitten humpsahtikin alaspäin joku 1-1.5 kiloa ja jatkoi taas matkaaknsa alaspäin. 

Tärkeintä painojumeissa siis on, että ei anna niiden masentaa ja lyö hanskoja tiskiin vaan jatkaa kuten ennenkin. Kyllä se paino jossain vaiheessa sieltä alas tulee.

Vierailija
2/5 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat, ap tässä.

Mulla ei auttanut tuo ekan kommentoijan konsti. Olen tässä kokeillut vaikka ja mitä mutta ei ole mennyt paino alaspäin. Sekin on ollut peikkona kun aina peloteltu sillä säästöliekillä. Juttelin erään tutun PT:n kanssa ja näytin sille paperilla että miten syön. No vastaukseksi tuli että pudota reilusti 1200kcal:iin. Kysyin että mitä jos menen säästölle, niin hän nauroi tovin että sellaista ei oikeasti olekaan, muutenhan anorektikot eivät laihtuisi niin laihoiksi, eikä Auschwitz in vangit olisi olleet niin laihoja....

No niin me ihmiset ollaan niin erilaisia, joku toinen kokoiseni, ikäiseni ja samoin liikkuva laihtuisi varmaan sillä 1600 kcal:lla mutta minä en. Lisäksi näyttää siltä että minulla ei tuo lautasmalli ja kohtuudella hyvää toimi. Hiilarit piti tiputtaa melko alas. Pt sanoi että olen sokeriherkkä. Ny paino pudonnut kilon tuosta aloituksesta.

Vierailija
4/5 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:15"]

Heipat, ap tässä.

Mulla ei auttanut tuo ekan kommentoijan konsti. Olen tässä kokeillut vaikka ja mitä mutta ei ole mennyt paino alaspäin. Sekin on ollut peikkona kun aina peloteltu sillä säästöliekillä. Juttelin erään tutun PT:n kanssa ja näytin sille paperilla että miten syön. No vastaukseksi tuli että pudota reilusti 1200kcal:iin. Kysyin että mitä jos menen säästölle, niin hän nauroi tovin että sellaista ei oikeasti olekaan, muutenhan anorektikot eivät laihtuisi niin laihoiksi, eikä Auschwitz in vangit olisi olleet niin laihoja....

No niin me ihmiset ollaan niin erilaisia, joku toinen kokoiseni, ikäiseni ja samoin liikkuva laihtuisi varmaan sillä 1600 kcal:lla mutta minä en. Lisäksi näyttää siltä että minulla ei tuo lautasmalli ja kohtuudella hyvää toimi. Hiilarit piti tiputtaa melko alas. Pt sanoi että olen sokeriherkkä. Ny paino pudonnut kilon tuosta aloituksesta.

[/quote]

Se säästöliekki on ihan todellinen. Mutta tietysti jos syöt tosi vähän pitkän aikaa, niin pakostihan sitä laihtuu. Se vain tapahtuu hitaammin. Toisaalta ketoosissa ei edes tule nälkä.

Vierailija
5/5 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO en kyllä ole ketoosissa, energiat ovat nyt jotain 1300 luokkaa ja hiilaria tulee greipistä ja kasviksista yms melko hyvin, ainostaan kaikki ylimääräinen "hyvä" puuttuu ja myös potut ja pasta. Niin ja välillä on ihan oikea nälkä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän