Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
voipaha kuunella ite musiikkia ja kattoo tätä ilmanääniä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Laura L ei ainakaan voita tätä tehtävää.
Hei mut se on kipee ja se voi melkein kuolla, kun voi saada tuosta rehkimisestä sydänpussitulehduksen.
Nyt on vaara että tulee liian kuuma, onkohan samat oireet? Mentävä puolestaan ulos makaamaan?
Muovii paitsi jäätyy, myös sulaa liian kuumassa.
Yossu Näädältä poksahtaa toinenkin silikonitissi tässä huumassa. 'Rintaan sattu, mä luulin, että mä kuoleeeeeeeen,, byä'ääääääh..'
Tuo muovi hytkyttää niin että vain takapuoli hytkyy?
Hyvä Jassu!!!!
Hyvä Sanni!!!
Lassella on tasaisen laiska tyyli, kutenKtjallakin.
Toisaalta Juhani voisi voittaa jos miettii tätä pelin kannalta eli kenet pelastaisi.Pekka kun tanssi niin tuli mieleen se mäkihyppääjä kun oli nuo lasit päällä.Jos Laura voittaa niin pelastaisi varmaan Lassen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Anssi edes elossa vai muumio?
Andy säästelee itseensä. Se haluaa voittaa ja varmistaa Lusmulissun lennon talosta sunnuntaina.
Siinä tapauksessa suon voiton Anssille. Kunhan Barbilaura saadaan ulos talosta. Olis niin ihanaa kuunnella sen uhriutumista lähdön jälkeen!
Hauska ku Pekka tanssi ittesä hetkiseks ulos matoltaan! Yritti sit vaivihkaa steppailla takas matolleen.
fgh kirjoitti:
Ei kovin erikoisii biisejä ole ollu
Soittakaa Paranoid!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Laura L ei ainakaan voita tätä tehtävää.
Hei mut se on kipee ja se voi melkein kuolla, kun voi saada tuosta rehkimisestä sydänpussitulehduksen.
Nyt on vaara että tulee liian kuuma, onkohan samat oireet? Mentävä puolestaan ulos makaamaan?
Muovii paitsi jäätyy, myös sulaa liian kuumassa.
Yossu Näädältä poksahtaa toinenkin silikonitissi tässä huumassa. 'Rintaan sattu, mä luulin, että mä kuoleeeeeeeen,, byä'ääääääh..'
Mie luulin et mie kuolen! Mie ikävöin teitä kaikkia! Minnuu jalat meni tunnottomiksi. Byhyyyyyyy. Poks.
Vierailija kirjoitti:
Siis Anssin, Lassen ja Katjan tyylillä voi tanssia aamuun asti. Mikä järki tässä tehtävässä??
Niillä vois olla illalla bileet. Sopivasti juomaa, ei örveltämistä.[/quote
Mä en lämpiä bileille. Kylmä suihku tän jälkeen. Katja alko hyppiä tasajalkaa et ehkä sanottiin että vähän yritystä ny juristi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo muovi hytkyttää niin että vain takapuoli hytkyy?
Toivotaan että varpaat kestää hytkytyksen.
Toivottavasti erää ei voita sillä että kuluttavat vähiten enrgiaa mutta eiköhän niin juuri käy...Jassu paras!
Katja odottaa että tulis hylky.
Missä se Pekan energisyys nyt on? Pahimpia lahnoja
Vierailija kirjoitti:
Missä se Pekan energisyys nyt on? Pahimpia lahnoja
ADHD, ei rytmitajua
Ei kyllä jaksa kattella tommosta hiljaista hytkyntää tuntitolkulla...että pirauttakaa sitten mullekin kun päättyy ja kertokaa miten kävi!
Toivottavasti joku sellanen voittais joka tanssii kunnolla, eikä vaa heiluta jotai jalkaa tai päätä musiikin tahdissa.
Vähän kyseenalainen tehtävä, ku jokainen varmaan tulkitsee erillä tavalla sen mikä lasketaan tanssimikseksi.
Siis Anssin, Lassen ja Katjan tyylillä voi tanssia aamuun asti. Mikä järki tässä tehtävässä??
Niillä vois olla illalla bileet. Sopivasti juomaa, ei örveltämistä.