Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas Anssi tännään mielinkielin Jassulle.
Eilen nimitteli ja läyhäsi selän takana niin rumasti.
Jassuhan läyhäsi tänään tupakilla Villelle Anssista.
Kovin läyhääjä talossa ja pk huoneessa.
Minua ei haittaa Jassun valitus. Hän on siinäkin viihdyttävä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Taavi vetistelee??? Ulos.
Taasko se pillittää? On se niin symppis.
Onko kukaan kysynyt miksi mies itkee, vai onko se vaan tyhmä vitsi jota täällä viljellään. Koosteissa mies on nauravainen, en usko että pillittää ihan huvikseen.
Toisaalta kyllä minuakin itkettäisi, jos olisin BB-talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas Anssi tännään mielinkielin Jassulle.
Eilen nimitteli ja läyhäsi selän takana niin rumasti.
Jassuhan läyhäsi tänään tupakilla Villelle Anssista.
Kovin läyhääjä talossa ja pk huoneessa.
Jotkut vaan tekee sen enemmän vaivihkaa. Sitäkään emme voi päättää, kenen puheet pk-huoneesta näytetään.No ainakaan ei yritä kerätä ääniä olemalla tekopyhä paska.
Melody ei pysty ajamaan autoakaan ilman että söisi samalla. Mahtaa tursaan pierut lemahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Anssista tulee mieleen Jani Volanen
Volanen on "sienimies"
Esim. Jos Taavi sanoisi jotain ikävää jostain asukkaasta pk-huoneessa, sitä tuskin näytettäisiin. Toisaalta on niin laskelmoiva että varmaan vähemmän sanookin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan ensi viikon viikkotehtäväksi "Jasmiinan luksusviikkoa". Muut asukkaat operoivat Jasmiinaa ryhmänä ja toteuttavat sille lihavuusleikkauksen, Sami pääkirurgina. Bikini-Laula saa muokata veitsellä Jasmiinan naaman kuntoon ja laittaa silarit.
Jasmiina-pullukka, sinusta tulee viikon päätteeksi upea!
Oot kyllä ihan sairas. Jasmiina on tarpeeksi upea jo nyt. Eikä tää oo mikään kauneuskilpailu.
Kyllä mies äänestäjät katsovat myös silmänruokaa ja naisellisuutta, samoin naisena Arvostan itsestään huoltapitävästä naisesta. 👍
Taavi taitaa olla niinku viime kaudella Joel, josta tuotantokin alkoi leipoa voittajaa jo hyvissä ajoin.
Melody ja fitneskana ulos !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan ensi viikon viikkotehtäväksi "Jasmiinan luksusviikkoa". Muut asukkaat operoivat Jasmiinaa ryhmänä ja toteuttavat sille lihavuusleikkauksen, Sami pääkirurgina. Bikini-Laula saa muokata veitsellä Jasmiinan naaman kuntoon ja laittaa silarit.
Jasmiina-pullukka, sinusta tulee viikon päätteeksi upea!
Oot kyllä ihan sairas. Jasmiina on tarpeeksi upea jo nyt. Eikä tää oo mikään kauneuskilpailu.
Kyllä mies äänestäjät katsovat myös silmänruokaa ja naisellisuutta, samoin naisena Arvostan itsestään huoltapitävästä naisesta. 👍
Miks sun pitää miettiä sitä mistä mieskatsojat tykkää?
Mua vituttaa nämä läyhäpoliisit. Itsekö ette kenestäkään puhu, että naapuri teki niin ja näin ja noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Volanen on "sienimies"
Anssi on vaan niin ihana ja hauska. Olen pitkään seurannut häntä. Täällä läyskyttämiset ei latista hänen suosiotaan.., 💓👌
Laura L yrittää kiihottaa miehiä puheillaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua vituttaa nämä läyhäpoliisit. Itsekö ette kenestäkään puhu, että naapuri teki niin ja näin ja noin?
Ärsyttäviä on myös ne, jotka luettelee puolet talon asukkaista ja nämä ulos. Jokainen tuolta lähtee vuorollaan. Harvemmin 6 kerralla.
Vierailija kirjoitti:
En voi mitään mutta se Laten ääni on ärsyttävää kuunneltavaa. Miten jollain voi olla noin yltiöpositiivinen ääni.
Late taitaa muutenkin olla talon tylsin, ihan sama vaik häipyis vähin äänin. Menis varmaan muutama päivä ennenkuin kukaan huomais mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Volanen on "sienimies"
Anssi on vaan niin ihana ja hauska. Olen pitkään seurannut häntä. Täällä läyskyttämiset ei latista hänen suosiotaan.., 💓👌
Niin me olemme erilaisia. Minusta vastenmielinen ja kiero tyyppi. "saa tehdä mitä huvittaa kunhan ei jää kiinni".
Oikeasti tuli eilen mieleen Flaurasta Putouksen Yosefina ”Yossu” Samantha Näätä (esittäjänä Krista Kosonen), jolla posahti silikonitissi vuoden 2012 hirmupakkasissa. Ja melkein huuletkin.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa Jassun valitus. Hän on siinäkin viihdyttävä :D
Luuletko että äänestäjiä ei haittaa huuli pitkällä valitus. Miehenä on veettävä katseltava. 👿
Tää oli huipennus.