Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
17721/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4kk sitten perunat istutettu ja noin pieniä. Ei ole nuo samoja perunoita mitä istuttivat toukokuussa.

Koosteessa on kerrottu perunoiden tarina, että on samoja, julkkis-BB:ssa istutettuja perunoita.

Ja niin ne varmasti on! Miksi ei?

Kesä oli erittäin kuiva ja kuuma.

Jos perunoita ei ole kesän aikana hoidettu, laitettu ravinteikkaiseen multaan tai lannoitettu perunamaasta puuttuvilla ravinteilla, nypitty mahdollisia rikkiruohoja ja tuholaisötököitä pois ja kasteltu, niin perunat kasvavat helposti karuissa olosuhteissa pieniksi. Kastelu on tänä vuonna ollut varmasti suurin vaikuttava tekijä.

BB-perunoiden jatkuvaa kastelua ja hyvää hoitoa varten tuskin on maksettu puutarhurille kesän ajalta palkkaa. Niinpä ne ovat saaneet kasvaa rauhassa ja kuivassa pieniksi.

____

PS. Melko usein ihmettelen sitä, kun moni epäilee niin monien asioiden paikkansapitävyyttä siihen tapaan, että "en usko" ja "ei kukaan voi olla tehnyt noin", "ei kenellekään tuollaista tapahdu" tai "ei tuollaisia ihmisiä ole olemassa", "tuo esittää" jne. Monesti ne epäillyt asiat ovat sellaisia, joiden otaksun suuremmin epäilemättä olevan aivan mahdollisia ja totta.

Tämä "ei ole samoja perunoita" on ihan, ihan pikkujuttu. Tämä laittoi silti muistamaan epäilyksiin törmäämisiä.

Taidamme verrata tapahtumia omiin kokemuksiimme ja omaan historiaamme ja sen perusteella syntyy oletuksia siitä, mikä kuulostaa liian epätodelta. Eri kokemuksilla uskoo siis eri tapahtumien todenperäisyyden mahdollisuudet korkeammiksi.

Ei toki kaikkea aina kannatakaan uskoa tai ainakaan käyttäytyä negatiivisesti pelkän uskomuksen takia!

Ja toisaalta koitan muistaa tuonkin – joillekin totuudella ei ole niin väliä, joten tarinoita kuulee monenlaisia.

Tämä on minustakin omituista. MInusta on esimerkiksi ihan normaalia, että joku ihminen on joskus elämässään ollut uupunut tai että ihmisiä alkaa ärsyttää, kun asutaan suljetussa tilassa parinkymmenen muun ihmisen kanssa tai että unenpuute tai kylmyys voi vaikuttaa olotilaan merkittävästi. Nämä pumpulikommentoijat eivät ole tainneet nähdä tai kokea elämää kuin elokuvissa, ja ihmettelevät miten normaalit ihmiset eivät selviäkään samanlaisista asioista kuin se action-leffan sankari. 

Vierailija
17722/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassu on muuten oikeesti vähän Jope Ruonansuun näkönen kun tietystä kulmasta kattoo.

On ihan joka kulmasta, kulkuset puuttuu.... Tai mistä minä tiiän... 😆😆😆😆😄😄😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17723/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipäs Jasmiina luovuttanut kuten toivoitte. :)

Eli kun Jasmiina ei luovuta, hän on suorastaan kansallissankari? Huoh...

Eiköhän oletusarvo ole se, että siellä pitäisi kaikkien pystyä noudattamaan kilpailuohjeita eikä se, että yksi nostetaan ylitse muiden hänen toimiessaan kerrankin kuten kuuluukin toimia.

Äläs nyt. Tämä on näpäytys niille, jotka tehtävän alussa oikein hykertelivät käsiään hieroskellen, odottivat, että Jasmiina hajoaa tehtävään, ei kestä mitään, luovuttaa, ei tee mitään jne.

Vierailija
17724/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tällä itse formaatilla ole jotain sääntöjä, onko muka sallittua että talossa on asukkaita joita ei kuvata ollenkaan?

Vierailija
17725/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi murikat näyttää pölyävän aika paljon, en itse haluais hengitellä tota.

Onko se betonia vai savea?

Betonia kai se on.

Jumalauta että ihmetyttää kyllä näin ison ja ammattimaisen tuotannon touhut tuon työturvallisuuden kanssa. Toisaalta joissain tehtävissä, joissa ei olisi mitään syytä, on sponsorikypärät päässä, ja toisaalta sitten kivipöly keuhkoihin on ihan ok.

Joku täällä paheksui Lauran marinaa ripsiin menevästä pölystä, mutta ihan asiallistahan olisi ollut vähintään ne suojalasit HETI antaa.

Haloo. Kipsiä?

Vierailija
17726/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo Sami raivostuttaa useampaakin asukasta, kuten kuulemme. Sami sopiikin tuonne hyvin juuri tämän takia. Sopivan ristiriitainen tyyppi.

Vierailija
17727/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmiina ja Lasse kun juttelee ja viitsailee, sitä on aina kiva kattoo.

Kyllä! Minun suosikkini.

Vierailija
17728/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan nuo hommista luistaneet Laura ja Sanni häätöön. 

Mikä oikeus niillä on mennä sisälle makoilemaan. Jos annetaan tehtävä, siitä ei luisteta. 

Kun ei homma huvita, niin painutaan makailemaan sisälle.  

Vierailija
17729/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo miesten lautta vois saman tien lipua ulos koko ohjelmasta. 4 täsmälleen samanlaista ylimielistä turhaketta.

Voittajahan on tuolla lautalla takuuvarmasti. Olin Krisun voiton kannalla aikoinaan ja tämä lautta on samanlaista jätkää täynnä. Joku Sami ei puhu koskaan mitään mielenkiintoista ja Akista/Juhanista ei edes ymmärrä, mitä ne puhuvat, kun murre on niin vahva (ja ärsyttävä). Vähemmistön edustaja tuskin voittaa (Ville tai Late), naisista korkeintaan ehkä Melodylla voi olla mahdollisuudet finaaliin.

Vierailija
17730/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Betonia kai se on.

Jumalauta että ihmetyttää kyllä näin ison ja ammattimaisen tuotannon touhut tuon työturvallisuuden kanssa. Toisaalta joissain tehtävissä, joissa ei olisi mitään syytä, on sponsorikypärät päässä, ja toisaalta sitten kivipöly keuhkoihin on ihan ok.

Joku täällä paheksui Lauran marinaa ripsiin menevästä pölystä, mutta ihan asiallistahan olisi ollut vähintään ne suojalasit HETI antaa.

Haloo. Kipsiä?

Kyllähän tuolla Pekallakin oli mennyt silmään jotakin. Silmätulehdus pitäisi hoidattaa.

Vierailija
17731/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jäänyt tällä viikolla 24/7 vähälle. Kertokaa ketkä ovat pärjänneet parhaiten tuolla ulkona.

Mulle merkkaa paljon nämä ulkotehtävät. Siinä näkee kenellä sisukkuutta ja tiimihenkeä.

Ne sisllä olevat 2 luuseria on menettäneet pisteet lopullisesti mun silmissä.

Minun silmissä toisten ruokia rohmuavat, kiroilevat, päällekäyvät ämmät ovat minun silmissä menettäneet olemattomat pisteensä. Minulle merkkaa että nainen on nainen eikä bubijätkä.

bubi, lol.

Vierailija
17732/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuhani ei voi sietää tällaista tehtävää. Näkee ilmeestä että hajottaa.

Vierailija
17733/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai noiden kahden luuserin anneta antaa häätöääniä?

Vierailija
17734/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tällä itse formaatilla ole jotain sääntöjä, onko muka sallittua että talossa on asukkaita joita ei kuvata ollenkaan?

Älä huoli, kyllä on säännöt. Kaikkia asukkaita kyllä kuvataan, mutta kaikkea ei näytetä 24/7:ssa. Esimerkiksi nukkuvia ja peseytyviä ihmisiä ei näytetä, jos talossa tapahtuu muutakin. Tai jos joku nököttää yksin sohvan nurkassa mykkänä, niin on täysin turhaa osoittaa toinen 24/7:n kameroista häneen. 

Vierailija
17735/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasminin tapa puhua Samille tuntuu itsestäni jo pahalta. On kiusallista, että Samille jää ainoastaan rooli ottaa vastaan sitä puhetta ja kestää. Kukaan ei ärähdä Jasminille, ei tuotanto eikä muut osallistujat, että tuollainen puhe, käyttäytyminen ja avoin ärsytyksen ja halveksunnan näyttäminen on kiusaamista, tuntuu pahalle ja on epäasiallista, että lopeta heti tai joudut ulos ohjelmasta.  

On tosi absurdia, että nuorilta vaaditaan hyvää ja asiallista käytöstä, ja sitten tv:ssä hyväksytään 24/7 koulukiusaaminen. Viihdearvo ei saisi mennä sallitun ja asiallisen käytöksen ylitse. 

Minusta tuntuu pahalta myös tuo Pekan tapa puhua Samille. Yrittää kovasti haastaa Samia, että tämän argumentit näyttäisivät typeriltä, mutta nolaa vain itsensä, kun puhuu itse ihan mitä sattuu. Pekka on tehnyt tätä kyllä muillekin, mutta ainoastaan Samille puhuu jotenkin alentuvasti, kuten Jassukin "sinä nyt et vain Sami kuules ymmärrä". 

Itse myös kiinnittäny tähän huomiota. Yks esimerkki heti tältä aamulta.

Pekka, Taavi ja Sami puhuivat baari-illoista ja niihin liittyvistä tappelutilanteista. Sami kertoi omakohtaisena kokemuksena, että häntä paljon haastetaan kärhämöihin ja erityisesti silloin, kun vastapuoli kuulee hänen harrastavan karatea. Kertoi tajunneensa itse jossain kohtaa, ettei asiasta kannata ventovieraalle mainita, johon Pekka sarkastisesti; oho, tajusko Sami kerrankin olla hiljaa.

Sami epäili joutuvansa baareissa muiden riidanhaastokohteeksi pienen kokonsa vuoksi. Pekka vähätteli Samin omaa kokemusta todeten, että kyllä ne on ne tosi iso miehet, joita mennään haastamaan.

Vierailija
17736/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisiä miehiä mukana tällä kaudella. Paitsi Sami joka näyttää sikiöltä.

Kyllä. Kuka vaan noista neljästä (Anssi, Lasse, Pekka, Taavi) kelpaisi kyllä. Tosin aika nuoria mulle.

Vierailija
17737/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan nuo hommista luistaneet Laura ja Sanni häätöön. 

Mikä oikeus niillä on mennä sisälle makoilemaan. Jos annetaan tehtävä, siitä ei luisteta. 

Kun ei homma huvita, niin painutaan makailemaan sisälle.  

Sisälle lusmuilemaan ja haukkumaan muut asukkaat.

Vierailija
17738/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo miesten lautta vois saman tien lipua ulos koko ohjelmasta. 4 täsmälleen samanlaista ylimielistä turhaketta.

Voittajahan on tuolla lautalla takuuvarmasti. Olin Krisun voiton kannalla aikoinaan ja tämä lautta on samanlaista jätkää täynnä. Joku Sami ei puhu koskaan mitään mielenkiintoista ja Akista/Juhanista ei edes ymmärrä, mitä ne puhuvat, kun murre on niin vahva (ja ärsyttävä). Vähemmistön edustaja tuskin voittaa (Ville tai Late), naisista korkeintaan ehkä Melodylla voi olla mahdollisuudet finaaliin.

Nääh, poikapissiksiä kaikki tyynni. Krisu oli ihan jotain muuta.

Vierailija
17739/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä just näin!

Vierailija
17740/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ihmettelen itsekin

Tuskinpa se betonia on :D

Ehkäpä se onkin kipsiä.

Voi olla kipsiäkin, mutta ei kipsipölynkään hengittely hyvää tee.

Ketju on lukittu.