Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
17621/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta köksä mainostaa, että hänellä on addiktioon taipuva luonne. On huomattu kyllä, Aina on käsi sipsipussin sisällä ja suu jauhaa mässyä.

Vierailija
17622/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura kun pyöräili kuntopyörällä niin noitui että pitäisi olla eri housut kun kiristää. Hyvin tarkka vaatteistaan, ripsistän, hiuksistaan. Ulkonakin varoi ettei ulkovaatteet likaannu ja hiuksiaan suki koko ajan että ovat hyvin, peilaili itseään ja rupsiään onko ne hyvin. On niin ulkonäkökeskeinen narsisti.

Ei hyvää päiväää.. On se nyt eriasia urheilla urheiluvaatteissa kun jossain vääränkokoisissa retkihousuissa.

Joo montakertaa mainitsi kun vyötärö iso hälle noissa housuissa.

Lauralla niin lihaksikkaat jalat ja peppu ja vyötärö kapea että siksi vyötäröstä iso muualta tiukat..kun Anssi antoi karvahatun niin piti mennä peilin eteen laittamaan ei tietenkään voinut vaan laittaa sitä tuosta noin päähän..

Eiköhän suurin syy tuohon ulkoasumiseen ole ulkonäölliset seikat!

Minulla ei norsunperseelläni ei oo paineita. Pelini on menetetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17623/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse:"Me viestitellää paljo, me ei soitel paljo" (äitin kanssa)

"Mein mutsi laittaa kokoaja jotai kuvia watsapis. Joka päivä ku että 'katto, puissa on nyt jo lunta' sillai et *ookoo*."

Jassu:"ihanaa♥"

"ja sit, ko meil on koira, ni voi tul 15 kuvaa siit ko koira makaa eri kulmis.." 

Jassu"Ihana♥♥♥"

Vierailija
17624/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville jää turhan paljon muiden jalkoihin. Hänhän on oikein mukavan ja kohteliaan oloinen. Välillä unohtaa koko Villen.

Ville on ihmisenä ok, mut kiinnostuksen kohteensa ovat sellaista ison kaupungin muotiroskaa et ei kinosta.

Vierailija
17625/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmiina ja Lasse kun juttelee ja viitsailee, sitä on aina kiva kattoo.

Vierailija
17626/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jäänyt tällä viikolla 24/7 vähälle. Kertokaa ketkä ovat pärjänneet parhaiten tuolla ulkona.

Mulle merkkaa paljon nämä ulkotehtävät. Siinä näkee kenellä sisukkuutta ja tiimihenkeä.

Ne sisllä olevat 2 luuseria on menettäneet pisteet lopullisesti mun silmissä.

Mielestäni kaikki on pärjänneet ihan yhtä hyvin omalla tyylillään. Siksi ihmetyttää noiden kahden nössöys.

Vierailija
17627/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kai ne matkaa takaisinkin sillä lautalla? Menee melkoiseksi torkkumisen katseluksi sitten. Ulkona olleet asukkaat alkavat muutenkin olla väsyneitä ja vaisuja. 

Vierailija
17628/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti osa tuolla on hyvin hiljaa ja tuntuu vain odottavan tehtävän loppua. Esim. Late ja Katja.

Vierailija
17629/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jäänyt tällä viikolla 24/7 vähälle. Kertokaa ketkä ovat pärjänneet parhaiten tuolla ulkona.

Mulle merkkaa paljon nämä ulkotehtävät. Siinä näkee kenellä sisukkuutta ja tiimihenkeä.

Minun silmissä toisten ruokia rohmuavat, kiroilevat, päällekäyvät ämmät ovat minun silmissä menettäneet olemattomat pisteensä. Minulle merkkaa että nainen on nainen eikä bubijätkä.

Vierailija
17630/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Jasminella monta sisarusta ja onko isänsä ulkomaalaistaustainen? Kovin epävakaalta isä vaikuttaa Jasminen mukaan. Muut karttaneet Jasminen perhettä ja varoneet olemasta Jasminen kaveri suojellakseen lapsiaan. Ei ihme jos uhkaillut tappamisella esim ajaen kolarin kun Jasminen ym perhettä kyydissä[/quote

Antakaahan Jasminen perheen olla rääpimättä, ei kuulu tähän ohjelmaan. Surullista, miten ilkeitä ihmisiä täällä on, jokaisesta osallistujasta etsitään oikein etsimällä ikäviä puolia ja kaivellaan koko menneisyys ja suvun historia.

Vierailija
17631/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhani on niin täynnä itseensä. Jauhaa aina vaan itsestään eikä kuuntele muita. Raskas.

Tällä on satavarmasti mahtavaa miestään kaikessa myötäilevä joojoo-vaimo... Ei kai tuollaista voi jaksaa muuten kuunnella!

Juhanilla on toimintaa muuallakin kun kotona. Sano olevansa paljon pois kotoa.

Juhanin vaimolla yritys jossa on töissä, itse Juhanilla yritys ja maatila peltoineen ja kai lypsykarjoineen ja vuokrapeltoja lisäksi. Kuka tekee navettatyöt? Rengit vai vanhempansa.

Koneet. Ei siellä nykyään tarvitse paljon mitään tehdä. Lisäksi on maatalouslomittajat, jotka ovat ihan sitä varten, jos maatilan isäntäväki pitää lomaa.

Et oo tainnut hirveästi navetassa työskennellä?

Vierailija
17632/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kaikki on pärjänneet ihan yhtä hyvin omalla tyylillään. Siksi ihmetyttää noiden kahden nössöys.

Tarkoitatko pulskia nössö possuja jotka salaa syö toisten appeita. 🐽🐽

Vierailija
17633/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa jonka mielestä Juhani kuulostaa ihan Matti Näsältä toisinaan? Jos joku tekisi videon, jossa näiden äänet ja naamat on vaihdettu päittäin, en tunnistaisi kumpi on kumpi.

Kyllä, Reinikaisen lisäksi.

Vierailija
17634/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhani on niin täynnä itseensä. Jauhaa aina vaan itsestään eikä kuuntele muita. Raskas.

Tällä on satavarmasti mahtavaa miestään kaikessa myötäilevä joojoo-vaimo... Ei kai tuollaista voi jaksaa muuten kuunnella!

Juhanin vaimolla yritys jossa on töissä, itse Juhanilla yritys ja maatila peltoineen ja kai lypsykarjoineen ja vuokrapeltoja lisäksi. Kuka tekee navettatyöt? Rengit vai vanhempansa.

Koneet. Ei siellä nykyään tarvitse paljon mitään tehdä. Lisäksi on maatalouslomittajat, jotka ovat ihan sitä varten, jos maatilan isäntäväki pitää lomaa.

Olen. Kaikki on koneellistettu. Ei siinä ihan älytön työvoimaa tarvitse.

Vierailija
17635/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukin tavallaan, mutta eilisillan keskustelu Taavi, Lasse, Katja ja Sami. Sami kertoi, et taloudessa menee 300€ ruokaan/kk (ruokatili erikseen) ja et välillä se tekee tiukkaa, mutta on silti tiukka rahoista, et niillä mennään, eikä tuhlata. Kun Lasse kysy mihin rahaa menee eniten, et mikä on se juttu, ei Sami osannut sanoa mitään. Tai et mihinkään ei oikein mene. Paitsi pitää vapaata joskus töistä. Kertoi excel-taulukoista millä säätelee hurjia ruokamenojaan jne. Elämästä pitäs ehkä Saminkin vähän osata nauttia ja heittäytyä mukaan. On jotenkin aneeminen tapaus muutenkin.

Onko tuo sen ihmeellinen positiivisuus siis täysin näyteltyä vai onko muka oikeasti noin (ärsyttävän teennäisen) iloinen ja huoleton? Alkanut todella miettiä ukkelin aitoutta. Koska pimahtas tää 'päivänsäde'? Olis kiva nähdä. Ei vaan vaikuta aidolta.

Lasse on kyllä ihana tyyppi. Muut huomioiva ja hassu, kiinnostunut muista ihmisistä, kyselee ja juttelee, huolehtii.

Nyt en ihan ymmärrä, miten tiukka rahatilanne vaikuttaa siihen, voiko ihminen oikeasti olla positiivinen. Minusta näyttää, että Sami löytää paljon ilonaiheita pienistä ja vaatimattomista asioista ja enemmänkin älyllisistä haasteista ja kokemukista kuin materiasta. 

Pointti oli just, ettei rahatilanne ole niin tiukka. On varaa 'ostaa' vapaapäiviä töistä jne. Sitten ruuasta kitsastellaan piheyden takia.

Niin? Eli miten se vaikuttaa ihmisen positiivisuuteen? eikö sinulla ole mitään muuta kivaa elämässä kuin shoppailu? 

Ei shoppailu, mutta eläminen ilman Excel-taulukoita.

No mistä kukin huvinsa saa. Jotkut tykkäävät excel-taulukoista ja joillekin ne ovat yhdentekeviä ja joillekin painajaisia. 

Minunkin mieheni tekee kaikesta exeleitä, enkä ole koskaan ajatellut sitä negatiivisenä asiana.

Vierailija
17636/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Jasmiina elää jo niiiin  BB:n jälkeisessä elämässä, kun hän liehuu kotpuolessa pienimuotoisena tähtösenä ja julkkiksena kylänraittia saa tallata.  Siellä jo suunnitellaan mitä sanotaan, mitä laitetaan päälle, miten ihmiset reagoi.

Nyt vain äkkiä BB pois jaloista pyörimästä, että pääsee yöelämään esittämään. Äänestäispä jengi jo mut pois, niin pääsis baareihin lezoilemaan. Terveisin Jazzmine.

Höpöhöpö, hankipa vähän huumorintajua.

Jassu kiroili ettei voi enää liikkua päivänvalossa. Ja sitten muisti junamatkankin pois lähtiessä ja kitosanojahan sieltä pääsi.. :DD

Jassulla on tosiaan kykyä itseironiaan. Se on varmaan osin selviytymismuotokin, mut ei siitä asenteesta porukassa haittaakaan ole.

Jassu tässä taitaa olla se todellinen kasvutarina. Ellei sitten sen kasvutarinan toinen osapuoli ole Aki. En ehkä nyt hae romanssia kuitenkaan. Aki ei ainakaan sellaiseen sortuisi talossa. Eehän sitä tohtis.

Vierailija
17637/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä Juhanin vaimo. Videon perusteella todella mukavanoloinen nainen. Juhani on onnekas mies.

Aika väsynyttä Nuhanimainosta postata tätä tänne.

Vierailija
17638/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Jasminella monta sisarusta ja onko isänsä ulkomaalaistaustainen? Kovin epävakaalta isä vaikuttaa Jasminen mukaan. Muut karttaneet Jasminen perhettä ja varoneet olemasta Jasminen kaveri suojellakseen lapsiaan. Ei ihme jos uhkaillut tappamisella esim ajaen kolarin kun Jasminen ym perhettä kyydissä[/quote

Antakaahan Jasminen perheen olla rääpimättä, ei kuulu tähän ohjelmaan. Surullista, miten ilkeitä ihmisiä täällä on, jokaisesta osallistujasta etsitään oikein etsimällä ikäviä puolia ja kaivellaan koko menneisyys ja suvun historia.

Kyllä tuossa joku kiihkoissan arvosreli Samin elämää. Tuo kaivelu pitäisi koskea kaikkia.

Vierailija
17639/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Kaikki on koneellistettu. Ei siinä ihan älytön työvoimaa tarvitse.

Jos kaikki on koneellistettu, karjaa pitää olla tosi paljon, ja jos karjaa on paljon, niin sitä oheistyötä on paljon.

Vierailija
17640/105262 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun silmissä toisten ruokia rohmuavat, kiroilevat, päällekäyvät ämmät ovat minun silmissä menettäneet olemattomat pisteensä. Minulle merkkaa että nainen on nainen eikä bubijätkä.

Jos kunnon nainen on sinusta sellainen kuin Laura niin pidä hyvänäs :D

Ketju on lukittu.