Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Mä en ymmärrä miksi Sannin ja Lauran keskeyttäminen aiheuttaa näin paljon tunteita, toivoisin jopa että tulisi lisää keskeyttämisiä ja että bb keksisi näille jotain uusia kuvioita, niin tulisi lisää mielenkiiintoa ohjelmaan ja Lauran kanssa olen samaa mieltä siitä mitä puhui Pekasta.
Argh tota satutätiä melody pops. sunnuntaina heippa eikö?
Kattoko kukaan Minnan liveä facebookissa? Mikä ihmeen spurgu sillä oli siellä kotonaan...? :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki on noussut suosikiksi. Ei puhu p a s h a a muista ja vielä puolustaa muita vaikka nämä käyttäytyvät miten käyttäytyvät eli huonosti.
Muuten joo mut tylsä
Mun ykkössuosikkini.
Vierailija kirjoitti:
Aki on kyllä rehti, luonnollinen, ei puhu paskaa, jaarittele eikä kieroile. Yksinkertaisen ratkaisun aina löytää heti. Mitäs siitä jos on huonot hampaat, korjauttaahan hän ne kun aika on.
On kyllä varmaan kaikkea noita, aivan samoin kuin mun tapetit, ei nekään kieroile, eikä puhu paskaa, mutta niin kuin Aki, niin ei nekään juuri muuta tee kuin tönöttää paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki on noussut suosikiksi. Ei puhu p a s h a a muista ja vielä puolustaa muita vaikka nämä käyttäytyvät miten käyttäytyvät eli huonosti.
Muuten joo mut tylsä[/quote
Minä seuraan mielelläni Akia talossa.
Vierailija kirjoitti:
Lasse on ihana. <3
Lasse on noussut yllättäen mulla ihan top kakkoseen 🙂
Vierailija kirjoitti:
Kattoko kukaan Minnan liveä facebookissa? Mikä ihmeen spurgu sillä oli siellä kotonaan...? :o
Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Sami muistuttaa Emil Hallbergia.
Ihme, ettei Minnan käynyt kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakkasiko Laura niitä murikoita? Ja valittiko oikeasti, et menee pölyä ripsiin vai oliko tuo vaan täällä heitettyä läppää?
Laura ja Sanni osallistui eilen kiven hakkaamiseen.
Sanni osallistui. Laura taas.. Se, että käy iltamyöhällä vähän näön vuoksi olemassa murskaavinaan kun muut on jo tehneet lähes kaiken, ei minusta ole osallistumista vaan sitä itseään, esittämistä.
Eilen joskus päiväsaikaan, en muista tarkkaan, Laura istui möksähtäneenä seuraamassa muiden työskentelyä ja kun Sanni kyseli jotain, niin kertoi, että tylsää, kun muut vaan tekee eikä itse saa vuoroa. Sanni jotain huuteli muille, että hei, Laura haluis kans tekemään, vai kysyikö se vaan Lauralta, että ootsä sanonut, että haluat tekemään, mutta Laura oli aika tuohtunut ja sanoi jotain, että täällä nopeimmat ja kovaäänisimmät vaan saa vuoron.
Niitä vuoroja vaihdettiin jo kolmen jälkeen koko ajan tiuhempaan tahtiin ja aina useampaan kertaan kyseltiin että kuka haluaa tulla. Osa jatkoi sinäkin aikana kun ruokia laitettiin ja syötiin. Ihan varmasti siinä olisi päässyt mukaan jos olisi halunnut, mutta ei näyttänyt avaavan suutaan.
Lasse istui leijonanosan ajasta notskilla Lauran kanssa. Ehkä siinä syy olla vastaamatta kun kysyttiin, kuka haluaa seuraavaksi hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo Jasmiina todellakaan peiliin katsoessaan tajua miten kuvottava kolmoisleuka se onkaan? Ehkä se vaan on sokeutunut omalle läskiydelleen.
Lopetapas fatshaming, ihan söpö hän on.
Mistä kohtaa tuo on söpö. Ihan piiip....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami muistuttaa Emil Hallbergia.
Totta. Taavi muistuttaa eunukkia.
Ja Lasse Pinokkioo ja Jasmiina Jope Ruonansuuta.
Jasmiina todella voisi olla Jopen kaksois sisko. 👍
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi Sannin ja Lauran keskeyttäminen aiheuttaa näin paljon tunteita, toivoisin jopa että tulisi lisää keskeyttämisiä ja että bb keksisi näille jotain uusia kuvioita, niin tulisi lisää mielenkiiintoa ohjelmaan ja Lauran kanssa olen samaa mieltä siitä mitä puhui Pekasta.
No mutta kun tuotanto ei keksi mitään uusia kuvioita. Perustehtävätkin tosi yksoikosia ja heikolla mielikuvituksella tehtyjä, mistään twisteistä puhumattakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo Sami ärsyttävä. Seisoo huutelemassa muille, jotka suorittaa tehtävää. "Muistakaa hymyillä" ja työntää kätensä lohkareeseen, jota Jasmiina on hakkaamaassa.
Melko kiltisti oli tuossa tilanteessa Jasmiinalta sanottu tuo "saisinko työrauhan".
Ai melko kiltisti sanottu? Jasmiina sanoi sanasta sanaan: "v...u saa...na, voi tulla sit ite tekeen jos on niin v...sti ohjeita".
Jasmiina on äänessä lähes koko ajan, ja erittäin aggressiiviseen sävyyn kohdistaa raivonsa juuri Samiin. Sami on viime päivinä lähinnä vetäytynyt tilanteista, eikä edes juurikaan sano mitään. Jasmiinasta hän yrittää pysyä mahdollisimman kaukana, koska pelkää selvästi tätä hyökkäävää ja kaiken alleen jyräävää minä-minä -tyyppiä.
Huomaa kyllä selvästi, miten täällä kommentoivista osa alkaa olla tämän päällepäsmärin puolella. Sitä se manipulointi juuri on, kykyä kääntää oman määräysvaltansa alle vähänkin heikommat ja mukautuvammat ihmiset. Tästä on maailmanhistoriassa esimerkkejä.
Saa varmasti Samilta ansaitut 2 pistettä.
Vierailija kirjoitti:
Aki on kyllä rehti, luonnollinen, ei puhu paskaa, jaarittele eikä kieroile. Yksinkertaisen ratkaisun aina löytää heti. Mitäs siitä jos on huonot hampaat, korjauttaahan hän ne kun aika on.
Tai sitten ei. Suomessahan on ihan pätevä hammashuolto etenkin lapsille. Hän ei ole selkeesti nuorempana halunnut rautoja yms toimenpiteitä, kun ei ole kiinnostanut terveys.
Vierailija kirjoitti:
Olis mahtavaa jos Fittis ja Sanni sais mennä sviittiin ja sinne tuotais joku iso ja näyttävä herkkukori, jossa olis suklaata, sipsejä, keksejä, juustoja, hedelmiä ja vähän skumppaa....
Lisäksi 'potilaat' sais valita jonkun elokuvan, jota ne sais kattoa lämpimässä peiton alla pehmeässä sängyssä. Fittis ja Sanni ei sais kertoa asiasta ulkona puuhasteleville. Tämä kaikki kuitenkin kuvattaisiin suorana muulle porukalle, joka hytisee ulkona. Fittiskin vain raukeana haukottelis ja sanois että olis voineet edes tuoda alkoholitonta skumppaa, kun hän ei halua juoda alkoholijuomia.
Sais nauraa noiden ulkonaolijoiden hajoamiselle. Olis varmaan viikkotehtävän päätyttyä mahtava 'kotiinpaluu' sisätiloihin. Se että muille on näytetty ulkona Sannin ja Fittiksen touhuiluja sisällä, ei tietenkään sais ulkoporukka Isoveljen kiellolla kertoa Fittikselle ja Sannille. Muut olis aivan raivona kun Fittis pyörittelis silmiään ja ihmettelis että mikä ulkoporukkaa vaivaa.
Tämä voisi olla ihan mainio ja voin kuvitella, että ainakin Jassu hajoaisi totaalisesti katsellessaan ulkona hytisten noiden herkutteluja sviitissä =D . Mutta tuleekohan Sannille ja Lauralle mitään kunnon rangaistusta tuosta lusmuilusta? Epäilenpä, ettei tule. Isoveli on nykyään sen sortin nynny, että korkeintaan saavat jonkun täysin tyhjänpäiväisen pikkurangaistuksen...
Laura L ja Sanni suoraan vaan häätöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Aki on tottunut ulkohommiin.
Istuu lämpimässä kopissa päivät.
Kumminkin maalta on.
. Lieksa on kaupunki.
Samaa mieltä. Ja Minna yritti kääntää tämänkin toisinpäin kun ei oikeasti taida ymmärtää mistään mitään.