Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
16761/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta ihan tyhmää mollata Jasmiinaa liikakiloista. Toivoisin et joku sanois hänelle ettei kannata kiroilla noin paljoa.

Ei sitä kukaan mollaisi jos se olisi fiksu.

Mutta kun ei ole.

Vierailija
16762/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen Laura L:n tekoripsiä, että pysyykö ne tosiaan luomissa pitkiäkin aikoja ja yötä päivää? Itse en ole tuommoisia koskaan käyttänyt ja luulin, että nuo pitäisi yöksi ottaa pois yms... Ja jos /kun Laura on kipeä (oliko flunssa vai mitä?), niin luulisi, että häiritsisi sairaana pitää tuollaisia räpsyttimiä. Muutenkin ihan liian pitkät räpsyttimet, eivät näytä luonnollisilta mitenkään. Laura olisi paljon nätimpi ilman tuollaisia ylipitkiä räpsyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16763/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako muiden korvaan tuo, kun Jassu kivahtaa Samille, mainitsee aina tämän nimeltä ikään kuin opettavasti. "Kato Sami, kun.." Äsken Sami sanoi, että kyllä se hippu tulee vastaan tuolta kasasta, niin heti sanoi, että "Ei kun Sami, se on nyt pakko löytää". Kun Pekka sanoo saman, puhuu yleisellä tasolla "no mutu mä haluan löytää sen nyt". Eilenkin huomasin saman jossain vaiheessa. 

Joo, haluaa korostaa miten Samin jutut muka tyhmiä mutta itelleen kuoppaa kaivaa.

Vierailija
16764/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ilmeisesti prinsessat saa nukkua muutaman tunnin päikkärit?

Vierailija
16765/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talossa tällä hetkellä makoilevat henkilöt saisivat sunnuntaina poistua talosta. Eihän tuolla ollut yöllä kunnolla edes pakkasta.  Ja jos töitä on tehty reippaasti koko päivä niin uni kyllä maittaa. Tällaiset pumpulipersiit sluiba luumut ovat jokaiselle armeijan käyneelle tuttuja. Heti kun joudutaan vähän epämukavuusalueelle niin ulina ja saikutus alkaa samantien. 

Jos ette kestä kuumuutta, pysykää poissa keittiöstä. Jos ette kestä yhtään mitään ilman rasahtelua niin pysykää ainakin bb-talosta kaukana.

Siellä taas joku oman elämänsä antero rokka uhoamassa, AHHAHAHAAHAHAHAHA. Voi luoja. Armeija sitä armeija tätä, nämä armeijasta jauhajat on järjestäen niitä nössöimpiä aina, mistähän sekin johtuu. Ilmeisesti armeija on heiän elämänsä jännittävin ponnistus, mitään rankkaa ei ole koskaan koettu.

Vierailija
16766/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anssillahan ei pullota etumus ollenkaan kun se hipsii sinisissä speedoissaan saunan seutuvilla. Olisiko pieni peenis syynä ongelmakäyttäytymiseen?

Anssi on mielettömän vetävän näköinen, vaikka olisi mikropenis.

Vierailija
16767/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassukka ottaa ihanan tosissaan tän tehtävänkin <3

Vierailija
16768/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako muiden korvaan tuo, kun Jassu kivahtaa Samille, mainitsee aina tämän nimeltä ikään kuin opettavasti. "Kato Sami, kun.." Äsken Sami sanoi, että kyllä se hippu tulee vastaan tuolta kasasta, niin heti sanoi, että "Ei kun Sami, se on nyt pakko löytää". Kun Pekka sanoo saman, puhuu yleisellä tasolla "no mutu mä haluan löytää sen nyt". Eilenkin huomasin saman jossain vaiheessa. 

Joo, haluaa korostaa miten Samin jutut muka tyhmiä mutta itelleen kuoppaa kaivaa.

Niin, minulle tulee vaikutelma, että haluaa muiden kuulevan, että nimenomaan Sami taas sanoi jotain tyhmää. 

Vierailija
16769/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bimbo olikin läyhääjä kiusaaja, "yllätys". Miten meni ennakkoluulojen murtaminen noin niinku omasta mielestä?

Onnistui hänen vahvistaa kuvaa bimbosta, joka on bimbo.  Yllättyneitä olivat       ja      sekä     .

Vahvistaa kuvaa pinnallisesta, ja vähän w t :mäisestä fitness -beibestä, joka on pinnallinen ja vähän w t. Yllättyneitä olivat     ja            ja     . 

Vahvistaa valitettavasti kuvaa naisesta joka itkee että naiset kiusaa ja kadehtii mua, kun oon niin kaunis ja miehet kiusaa ja kadehtii mua, kun oon niin älykäs. Ja käyttäytyy samalla itse kuin jokin ala-asteen ilkeä ja hemmoteltu pikkutyttö. 

Ja tämä tollo katsoo oikeudekseen katsoa nenän vartta pitkin Akia! Ei helevata.

Vierailija
16770/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää aina kun säännöt ovat erilaiset eri ihmisille. Jotkut saavat erityiskohtelua ja selviytyvät kaikesta ulkonäkönsä avulla. Itse olen niitä, jotka eivät ole saaneet mitään ilmaiseksi ja on joutunut kokemaan erittäin vaikean elämän. Olen joutunut mm. tappelemaan ylipäätään oikeudestani olemassaoloon ja edes toimeentulotukeen.

Kuulostat Jasmiinalta, onko bb-asukkailla pääsy nettiin?

Vierailija
16771/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen Laura L:n tekoripsiä, että pysyykö ne tosiaan luomissa pitkiäkin aikoja ja yötä päivää? Itse en ole tuommoisia koskaan käyttänyt ja luulin, että nuo pitäisi yöksi ottaa pois yms... Ja jos /kun Laura on kipeä (oliko flunssa vai mitä?), niin luulisi, että häiritsisi sairaana pitää tuollaisia räpsyttimiä. Muutenkin ihan liian pitkät räpsyttimet, eivät näytä luonnollisilta mitenkään. Laura olisi paljon nätimpi ilman tuollaisia ylipitkiä räpsyjä.

Samaa mieltä. Kun olivat Pekan kanssa sviitissä, ammeessa näkyi ripset ohuemmilta ja oli nätimpi. On jotenkin aina niin paskanjäykkä tyyliin näkyykö mun räpsyt,, tukka hyvin jota sukii koko ajan. Ei osaa olla rento.

Vierailija
16772/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistö ootte saanut päähän että se olis kipee, joo ei ole :D luovuttivat ja saivat rangaistuksen. Jos olisivat kipeitä ei tulisi rankkua.

Vierailija
16773/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassun valitus kuuluu välillä taustalta , mut kuvissa ei näy ku tää heinäjengi.

Missähän se on makailemassa? Kas kun ei se ole olevinaan "sairas", että voisi makailla sisällä talossa. Onko Sannilla ja Lauralla siis flunssa, vai miksi ovat talossa?

Tässä tehtävässä Jassu on ylittänyt kaikkien odotukset, johan Sanni ja Sami eka ulkoyönään arvelivat Jassun olevan se jonka pinna ensin pettää , vaan Jassu onkin pärjännyt tuolla paremmin kuin kumpikaan noista.

Mt Sanni odottaa sisällä valkotakkeja ja Jankuti jankuti Sami viettää pihalla enemmän taukopaikalla kuin Jassu.

Vaikka Jasmiina siirtäisi pyramiidin, niin silti on häädössä. Niin ja äänestäjät eivät ole unohtannet sen käytöstä.

Laura on tänään paljastunut vähintään yhtä pahaksi paskanlänkyttäjäksi. Jotkut ei vaan tuo sitä puolta esiin niin helposti.

Niin, omasta mielestäni Jasmiinan kaltaiset pashan puhujat on helpompia esim työyhteisöissä kun ne ei pysty piilottelemaan juoruilunhaluaan, kun taas tommoset Lauran tapaiset täysin seläntakana haukkujat edessäpäin imartelevat ovat niitä pahimpia takanapäin pettäjiä.

Vierailija
16774/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tyhmiähän ne on. Se vaan on fakta.

Vierailija
16775/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monet itkut prinsessa tirauttaa kun porukka on yhdessä?

Vierailija
16776/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bimbo olikin läyhääjä kiusaaja, "yllätys". Miten meni ennakkoluulojen murtaminen noin niinku omasta mielestä?

Onnistui hänen vahvistaa kuvaa bimbosta, joka on bimbo.  Yllättyneitä olivat       ja      sekä     .

Vahvistaa kuvaa pinnallisesta, ja vähän w t :mäisestä fitness -beibestä, joka on pinnallinen ja vähän w t. Yllättyneitä olivat     ja            ja     . 

Vahvistaa valitettavasti kuvaa naisesta joka itkee että naiset kiusaa ja kadehtii mua, kun oon niin kaunis ja miehet kiusaa ja kadehtii mua, kun oon niin älykäs. Ja käyttäytyy samalla itse kuin jokin ala-asteen ilkeä ja hemmoteltu pikkutyttö. 

Ja tämä tollo katsoo oikeudekseen katsoa nenän vartta pitkin Akia! Ei helevata.

Juuri näin. Luiskaan seuraavaksi tuollainen kumipelle.

Vierailija
16777/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassun valitus kuuluu välillä taustalta , mut kuvissa ei näy ku tää heinäjengi.

Missähän se on makailemassa? Kas kun ei se ole olevinaan "sairas", että voisi makailla sisällä talossa. Onko Sannilla ja Lauralla siis flunssa, vai miksi ovat talossa?

Tässä tehtävässä Jassu on ylittänyt kaikkien odotukset, johan Sanni ja Sami eka ulkoyönään arvelivat Jassun olevan se jonka pinna ensin pettää , vaan Jassu onkin pärjännyt tuolla paremmin kuin kumpikaan noista.

Mt Sanni odottaa sisällä valkotakkeja ja Jankuti jankuti Sami viettää pihalla enemmän taukopaikalla kuin Jassu.

Vaikka Jasmiina siirtäisi pyramiidin, niin silti on häädössä. Niin ja äänestäjät eivät ole unohtannet sen käytöstä.

Laura on tänään paljastunut vähintään yhtä pahaksi paskanlänkyttäjäksi. Jotkut ei vaan tuo sitä puolta esiin niin helposti.

Niin, omasta mielestäni Jasmiinan kaltaiset pashan puhujat on helpompia esim työyhteisöissä kun ne ei pysty piilottelemaan juoruilunhaluaan, kun taas tommoset Lauran tapaiset täysin seläntakana haukkujat edessäpäin imartelevat ovat niitä pahimpia takanapäin pettäjiä.

Jassuhan nimenomaan EI puhu paskaa. On suora ja rehellinen. Sitä ei ihmiset täällä tunnu kestävän.

Vierailija
16778/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Jassu raiskatu joskus, vai mitä se tuolla höpisi? Meni ohi se juttu.

Eiköhän naisista suuriosa ole, minutkin, vieläpä kaksi kertaa.

Vierailija
16779/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä rangaistus noille tuli kun luovuttivat ? Ilman viikkotehtävä palkintoa olis täydellinen :)

Vierailija
16780/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, minulle tulee vaikutelma, että haluaa muiden kuulevan, että nimenomaan Sami taas sanoi jotain tyhmää. 

Jassuhan on ihan avoimeisti kertonut että Sami ärsyttää häntä. Joten tottakai reagoi eri tavalla jos itselleen ärsyttävä henkilö tulee ärsyttävässä tilanteessa neuvomaan. Juu ei fiksua käytöstä mutta jokainen varmasti tietää sen tunteen.

Ketju on lukittu.