Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Jaahas, Sannille ja Lauralla on nyt juonittelujen sallittu tai ainakin hyvin lähellä sitä tuo on. Eivät asukkaat normaalisti tuolla tavalla toisista puhu kun se on vähintäänkin hyvin lähellä kiellettyä juonittelua.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt mikä sannilla on? Miksi tuollainen puhumaton ja ahdistuneen oloinen? Äänestäkin kuulee.. Tulin töistä en ole kerennyt perehtymään
Mielenterveys huonona. :(
Eikä ole fyysisestikään kunnossa, univajetta ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Lauralle tulee olemaan hankalaa kun ei saa syödä mitään kaupasta ostettua. Tulee vielä miettimään monet kerrat että kannattiko.
Luulis fitneskanan selviävän tilanteesta kuin tilanteesta häikäisevällä älyllään.
Niin just. 🤣🤣🤣🤣🤣😅😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muiden asukkaiden pisteet kyllä nousi. Moni oletti esim jassun luovuttavan, mutta eipä käynyt niin
Sen on pakko häätöuhan takia pukertaa siellä. Joutuu häätöön siitä huolimatta.
Sorry, ei tuu vielä tapahtumaan. Kyllä tuolla suurin osa arvostaa Jassun huumorintajua, vaikka hänet tunnetaan myös suurena valittajana & kiroilijana. Tuosta eilen löylyttivät sitä suoraan, eikä Jassu ota itseensä. Propsit nousee myös Sannin ja Lauran luovuttamisen vuoksi ja hyvästä panoksesta tehtävän suorittamiseen. Saa varmasti jotain häätöpisteitä, mutta ennemmin nuo näyttää haluavan eroon Sannista ja Samista.
Ihan turhaa Jasmiinaa yhtään arvostella siellä kun ite makaa peiton alla maha täynnä.
Bimbo haukku jassua peiton alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovuttajat saivat nukkua luksus pitkään. Uskomatonta, kaiki asukkaat eivät vaan ole samanarvoisia BB:n silmissä. Fitnes ja olympiavoittaja ovat näköjään liian arvokkaita häätörangaistukseen pistettäväksi.
Haista alapääsi.
Ei tämä ole mikään toinen maailmansota, vaan bb.
bb katsojissa huvittavin ominaisuus on tämä saatanallinen vaahtoaminen ja fanaattisuus, millon mistäkin. Tuotanto sitä ja tuotanto tätä, rangaistus sille ja rangaistus tälle, väärän näkönen perse, sanktioita, hylje, rankkua, väävää.Mitä helvetin järkeä koko formaattia on sitten edes järkeä esittää, jos kaikki saa olla niinkuin siat pellossa!? BBssä big brotheria täytyy AINA totella ja tehtävät TÄYTYY tehdä. Muuten kuuluu tulla rangaistus. Jos jättää tehtävän kesken ja pettää koko muun sakin, ainoa oikea rangaistus on suoraan häätöön.
Sairastumisesta ei voi tulla rankkua. Mutta eivätköhän nämä ole siellä häädössä ilman rangaistustakin.
Sami heittelee tossa välillä 'hauskoja' kommentteja ja muut ihan lerssi otsassa. Kukaan ei reagoi. Pitäs päänsä kiinni. Se yltiöpositiivisuus voi todella kääntyä itseensä vastaan. Mä oon aina ajatellut, et ihminen joka on AINA positiivinen, ei voi kulkee ihan täysillä.
Ärsyttää aina kun säännöt ovat erilaiset eri ihmisille. Jotkut saavat erityiskohtelua ja selviytyvät kaikesta ulkonäkönsä avulla. Itse olen niitä, jotka eivät ole saaneet mitään ilmaiseksi ja on joutunut kokemaan erittäin vaikean elämän. Olen joutunut mm. tappelemaan ylipäätään oikeudestani olemassaoloon ja edes toimeentulotukeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks Lasse ole ollut vähän hiljaista poikaa tänään, kun Laura L luovutti ja istuu nyt Sannin kaa kaksin talossa.
Lasse vaikuttaa väsyneeltä ja on jotenkin vähän maissa tai omissa ajatuksissa.
Alkaakohan pikkuhiljaa univelka verottaan, ei kai Lasse tuolla juuri ole edes nukkunut. Ne hetket ku on sängyssä ollut nii on mennyt Minnan läheisyydentarpeen täyttämiseen.
Laura sanoi eilen et "ei mulle tuu ikinä kuumetta kun oon sairas" eli sairautta ei voi mitenkään todistaa.
tiekkö..tiekkö..tiekkö, aarrgghh!
Vierailija kirjoitti:
Fitnesskana olisi voinut yllättää olemalla hauska ja sinnikäs tyyppi. Nyt hän täyttää vain odotukset valitettavasti.
Kenestä se puhui, kun sanoi että ärsyttää, kun ajatellaan ettei kauniit naiset voi olla älykkäitä? Ei ainakaan itsestään, koska ei itse kaunis eikä älykäs.
Vierailija kirjoitti:
LauraL on kaivanut itselleen niin ison kuopan, että sieltä ei enää maanpinnalle nousta.
Kyllä pysyy pinnalla paremmin kun ryhävalaat 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Lauralle tulee olemaan hankalaa kun ei saa syödä mitään kaupasta ostettua. Tulee vielä miettimään monet kerrat että kannattiko.
Luulis fitneskanan selviävän tilanteesta kuin tilanteesta häikäisevällä älyllään.
Niin just. 🤣🤣🤣🤣🤣😅😂
Sitähän fitneskana niin kovasti niinku tieks esittelyvideollaan mainosti. 😂
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, Sannille ja Lauralla on nyt juonittelujen sallittu tai ainakin hyvin lähellä sitä tuo on. Eivät asukkaat normaalisti tuolla tavalla toisista puhu kun se on vähintäänkin hyvin lähellä kiellettyä juonittelua.
En näköään osaa enää kirjoittaakaan ja ennakoiva korjaa väärin. Siis vaikuttaa siltä, että Sanni ja Laura saavat nyt juonitellakin.
Laura kipee .Kun muu poppoo tulee sisälle niin veikkaan ,että tuo daami paranee kun Lasse tulee lähelle.Jos ihminen kipeä niin tuskin moni jaksaa ajatella ulkonäköä.Sanni oli kipeän näköinen.
Fitneskana on täys tyhjäpää. Oikea blondi, typerys. Vaikka muuta itse väitti esittelyvideossa. Feikki-laura on tän kauden suurin floppi ! siis tämän Psykoosi-sannin jälkeen. En käsitä miksi näin raskaasi päästään sairas otetaan BB taloon asumaan ? Itse sanni kertonut lehdissä äänien kuulemisesta yms harhoista, ja sit BB taloon ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku eilen sanoi että aki sais jasmiinasta taloonsa hyvän emännän. Muistuttaisin vain tässä, että aki ei ole maajussi jolla olisi joku tila tai edes talo, aki on vain nuori mies lieksasta, joka asunee kerros - tai rivitalossa.
Eikö kerrostalossa asuva ansaitse sun mielestä emäntää? Täällä eilen vitsailtiin, että Jassu lähtis emännäksi, joten pitäisin jopa plussana ettei Akin mukana tule mitään maitotilaa.
Emäntiä on ainoastaan maataloissa.
Kyllä miekin oon täällä Pohjanmaalla emäntä, vaikkei lehmiä laitumella ole.
Fitnesskana olisi voinut yllättää olemalla hauska ja sinnikäs tyyppi. Nyt hän täyttää vain odotukset valitettavasti.