Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Laura istu hyvin pitkään notskin edessä illalla, kun muut hakkas kiviä. Hän, joka valittaa kylmyyttä, olis saanu lämpöä fyysisestä suorituksesta, miks ei tätä hyödyntäny? Kummasti lähti hakkuuhommiin, kun näki Lassen siihen osallistuvan. Seuraa Lassee ja Taavia vähän joka paikkaan.
Miten tolla Sannin rasvamäärällä muka ei pärjää ulkoilmassa?
Katjakin nukkuu ulkona, vaikka äärimmäisen hoikkana naisena potee paljon kylmyyttä.
Itse ihmettelin kun tämä viikkotehtävä alkoi niin Laura aloitti sen meikkaamisen tottakai.Kauan hän luulee kun lähtee ulkoilee ,että puuterit pysyy nassussa ? Tai miksi yleensä piti lähtee taloon rakennekynsien kanssa kun varmasti tiesi ,että jotain hommia tulee mitä käsillä tehdään.Ei edellekään ole kaunaeuskilpailu.Jassu ainakin teki hommia mitä eilen ehdin seurata 24/ 7.Vaikka v sana lentelee niin hommat hoiti ?
Vierailija kirjoitti:
Miten tolla Sannin rasvamäärällä muka ei pärjää ulkoilmassa?
Katjakin nukkuu ulkona, vaikka äärimmäisen hoikkana naisena potee paljon kylmyyttä.
Katja on suunnistaja ja ne nukkuu vaikka suonsilmässä toisin kuin yleisturhailijat
Jassu teki eilen hyvin hommia, oli itse asiassa illan viimeisessä hakkuuryhmässäkin mukana.
Kermaperceet lähti sisälle nukkumaan
"tekikö" sanni itselle paniikkikohtauksen niin kukaan ei kehtaa laittaa häätöön?
"panikkikohtaus" niin kehdata laittaa häätöön
Onneksi tekoripset pysyy paikoillaan pienestä hytinästä huolimatta.
Ilmeisesti siellä on makuupussissa oltu vaatteet päällä, ei ole ihme, jos viileetä on.
Eikös jo eilen aamulla Laura saanut neuvoja Lasselta ja Taavilta kuinka pussissa tarkenee?
tehtävä epäonnistui nyt vaan kuulutus tehtävä ohi....
Sisällä nukkuu Laura L ja kuka toinen?
En oo ikinä nukkunut makuupussissa ulkona mutta oon nukkunut ulkona ulkomailla.
sannin ulina , laura vikinä alkaa kun muut tilee taloon
Vierailija kirjoitti:
Sisällä nukkuu Laura L ja kuka toinen?
sanni
Vierailija kirjoitti:
Kenellä paniikkikohtaus?
kunhan vaan vähän hengitti raskaasti, ihan ok pystyi syömään heti sen jälkeeen, kunhan sai syyn luovuttaa kun ei saa nukkua mukavasti
Ei näytä Laura neiti kovin kärsivältä, kun yön tapahtumia nyt selaan.
Ei ole kiire sisällä talossa peiton alle lämpimään. Puuron voi keitellä ja keskustella niitä näitä.
Aamulla pääseekin sitten kätevästi meikkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Taavissa on jotain epämiehekästä ehkä noi eleet.
Taaville ihana, pehmeä rauhoittava ääni. Empaattisenoloinen kaveri. Ottanut Lassen pikkuveljekseen. Tai Lasse hänet isoveljekseen. Suloista.
yksi huonosti nukkutu yö niin heti sanni luovuttaa
Sanni itse kyllä sanoi sen olleen hyperventilaatio.